Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] nie chce jechac,stracil moc,pomocy!!!
Autor Wiadomość
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 23-09-2007, 13:45   

e-gen napisał/a:
13 to w sam raz, < 12 remont


ehh szkoda gadać... I takie bzdury ludzie powielają.. boshe ludziska co w was weszło? maluch tuning klub czy co ?

9.0 dla silnika NA , 7,8 dla silnika turbo
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2007, 14:39   

HouseM napisał/a:
e-gen napisał/a:
13 to w sam raz, < 12 remont


ehh szkoda gadać... I takie bzdury ludzie powielają.. boshe ludziska co w was weszło? maluch tuning klub czy co ?

9.0 dla silnika NA , 7,8 dla silnika turbo


Ze niby o co chodzi?????
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 23-09-2007, 20:45   

HouseM napisał/a:
e-gen napisał/a:
13 to w sam raz, < 12 remont


ehh szkoda gadać... I takie bzdury ludzie powielają.. boshe ludziska co w was weszło? maluch tuning klub czy co ?

9.0 dla silnika NA , 7,8 dla silnika turbo


silnik NA z 9.0 atmosfer to trup :badgrin:

ciśnienie sprężania wg producenta....






strona z przelicznikami jednostek

link
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 24-09-2007, 21:01   

Czyli wg producenta jaki moze być max i min stopień sprężania bo się troche pogubiłem :D A niebawem mi sieto przyda bo kupuje auto i chce sprawdzić spręzanie :wink:
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2007, 23:07   

HouseM napisał/a:
13 atm to chyba sporo za dużo .. tak jakby uszczelniacze zaworowe lały..


dobry silnik powienien mieć 14 bar

HouseM napisał/a:
To jest od regulacji powietrza.(ilości)


tą śrubą regulujesz skład mieszanki oraz ilość kroczków silniczka krokowego. Wg manuala powinno być to ok. 22 kroczków na wolnych obrotach. Wtedy masz obroty dokładnie 843 :)

[ Dodano: 24-09-2007, 23:10 ]
HouseM napisał/a:
ehh szkoda gadać... I takie bzdury ludzie powielają.. boshe ludziska co w was weszło? maluch tuning klub czy co ?

9.0 dla silnika NA , 7,8 dla silnika turbo


ten silnik wogóle nie chodzi przy ciśnieniu 9 atmosfer. Musi być 14 bar. To jest najlepszy silnik japoński i to TY NIE MASZ RACJI. Ma króki skok tłoka i takie ciśnienie zdrowy silnik ma. A nawet 14,5 bar. :)
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-09-2007, 02:11   

Sz@kal napisał/a:
Czyli wg producenta jaki moze być max i min stopień sprężania bo się troche pogubiłem :D A niebawem mi sieto przyda bo kupuje auto i chce sprawdzić spręzanie :wink:


compression ratio (stopień sprężania by Wikipedia ) to coś innego niż compression pressure (ciśnienie sprężania by Wikipedia );

Sz@kal jak będziesz kupował auto zmierz ciśnienie sprężania, zdrowy silnik nie powinien mieć mniej niż 12 atm na garnek; nie powinno być dużej różnicy między cylindrami (patrz: załączony skan manuala); ciśnienie nie powinno wzrastać po wstrzyknięciu odrobiny oleju do cylindra.
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Takumi
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2007, 20:14   

U mnie w gs cisnienie sprezania wynosi 16 , 15,5, 15,5 ,15,5 bara.Jak widac róznica wynosi 0,5 bara miedzy cylndrami.Wiec chyba wszystko w porzadku.
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2007, 20:52   

Takumi napisał/a:
16 , 15,5, 15,5 ,15,5 bara


jak to mierzyłeś. Coś nie tak Ci poszło bo to jest za duże cieśnienie. Nigdy nie słyszałem o takich wartościach. ;)
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 27-09-2007, 22:12   

Takumi,
jeżeli możesz to ponów pomiar ale przy pomocy innego manometru; ponadto przed pomiarem odepnij wtyczki z wtrysków żeby nie zalewało cylindra paliwem
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2007, 22:14   

chyba ze kolega glowice ostro splonowal;)))

Dziwna sprawa jak fabrycznie niby maja miec po 14 ;)
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 30-09-2007, 00:55   

No i się wyjaśniło. Inne jednostki w skalowaniu przyrządu pomiarowego :D
A podwyższone ciśnienie może faktycznie mieć podłoże w zalewaniu cylindra przez wtryskiwacz.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2007, 02:39   

Czy moge z czystej ciekawości wtrącic pytanie co to byly za jednostki w ktorych HouseM miales wyskalowany przyrzad?

[ Dodano: 30-09-2007, 07:25 ]
Do autora tematu: Jakie masz odczucia co do Blosa w porownaniu do miksera i do jazdy na benzynie??
 
 
Takumi
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2007, 17:14   

jezeli chodzi o pomiary to wykonywane były u Samaela w warsztacie.Chyba sie nie pomylił odczytujac wartosci a i raczej odłaczył wszystko co potrzeba by dokonac pomiaru cisnienia.
Co do splanowania głowicy to nic o tym nie wiem, nie sprawdzałem.Bynajmniej Samael powiedział ze te wartosci sa w normie.jednostki mierzone w barach!
 
 
Maki21
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2007, 19:14   

ok mniejsza z tym. dajcie juz spokoj. ktos wie cos moze jak mozna ustawic ten sklad mieszanki??? co moze byc z tym moim kliperkiem,to mnie juz meczy. mam 2,5 tys/obr. na 5 biegu i gdy mu dodam gazu to czuje ze cos jest nie tak,cos go dusi,nie chce jechac,a jak go ciagne np.na 3 biegu do 5 tys/obr. to czasami mi go cos przydusi tak kolo 4 tys/obr a potem idzie. co mu jest???
 
 
1111
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2007, 17:59   

no to ja się podpinam pod pytanie kolegi ;) bo tez mam problem z mocą auta na wyższych biegach... gdzieś poniżej jest pewnie i mój topic, ale widzę, że ten jest bardziej aktywny. u mnie sprawa ma się tak, że na 4 i 5 biegu nie ma mowy praktycznie o zadnej dynamice... choć i na niższych jest bez rewelacji. v max to ok 160-170 km/h przy dobrych wiatrach i długim rozbiegu ;) mój kliper to 1g 1.8 usa, benzyna. Pisaliście coś o kompresji... gdzie takie coś można zmierzyć??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.