[1G 90-94] nie chce jechac,stracil moc,pomocy!!! |
Autor |
Wiadomość |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 23-09-2007, 13:45
|
|
|
e-gen napisał/a: | 13 to w sam raz, < 12 remont |
ehh szkoda gadać... I takie bzdury ludzie powielają.. boshe ludziska co w was weszło? maluch tuning klub czy co ?
9.0 dla silnika NA , 7,8 dla silnika turbo |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2007, 14:39
|
|
|
HouseM napisał/a: | e-gen napisał/a: | 13 to w sam raz, < 12 remont |
ehh szkoda gadać... I takie bzdury ludzie powielają.. boshe ludziska co w was weszło? maluch tuning klub czy co ?
9.0 dla silnika NA , 7,8 dla silnika turbo |
Ze niby o co chodzi????? |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 23-09-2007, 20:45
|
|
|
HouseM napisał/a: | e-gen napisał/a: | 13 to w sam raz, < 12 remont |
ehh szkoda gadać... I takie bzdury ludzie powielają.. boshe ludziska co w was weszło? maluch tuning klub czy co ?
9.0 dla silnika NA , 7,8 dla silnika turbo |
silnik NA z 9.0 atmosfer to trup
ciśnienie sprężania wg producenta....
strona z przelicznikami jednostek
link |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 24-09-2007, 21:01
|
|
|
Czyli wg producenta jaki moze być max i min stopień sprężania bo się troche pogubiłem A niebawem mi sieto przyda bo kupuje auto i chce sprawdzić spręzanie |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2007, 23:07
|
|
|
HouseM napisał/a: | 13 atm to chyba sporo za dużo .. tak jakby uszczelniacze zaworowe lały.. |
dobry silnik powienien mieć 14 bar
HouseM napisał/a: | To jest od regulacji powietrza.(ilości) |
tą śrubą regulujesz skład mieszanki oraz ilość kroczków silniczka krokowego. Wg manuala powinno być to ok. 22 kroczków na wolnych obrotach. Wtedy masz obroty dokładnie 843
[ Dodano: 24-09-2007, 23:10 ]
HouseM napisał/a: | ehh szkoda gadać... I takie bzdury ludzie powielają.. boshe ludziska co w was weszło? maluch tuning klub czy co ?
9.0 dla silnika NA , 7,8 dla silnika turbo |
ten silnik wogóle nie chodzi przy ciśnieniu 9 atmosfer. Musi być 14 bar. To jest najlepszy silnik japoński i to TY NIE MASZ RACJI. Ma króki skok tłoka i takie ciśnienie zdrowy silnik ma. A nawet 14,5 bar. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 26-09-2007, 02:11
|
|
|
Sz@kal napisał/a: | Czyli wg producenta jaki moze być max i min stopień sprężania bo się troche pogubiłem A niebawem mi sieto przyda bo kupuje auto i chce sprawdzić spręzanie |
compression ratio (stopień sprężania by Wikipedia ) to coś innego niż compression pressure (ciśnienie sprężania by Wikipedia );
Sz@kal jak będziesz kupował auto zmierz ciśnienie sprężania, zdrowy silnik nie powinien mieć mniej niż 12 atm na garnek; nie powinno być dużej różnicy między cylindrami (patrz: załączony skan manuala); ciśnienie nie powinno wzrastać po wstrzyknięciu odrobiny oleju do cylindra. |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Takumi [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 20:14
|
|
|
U mnie w gs cisnienie sprezania wynosi 16 , 15,5, 15,5 ,15,5 bara.Jak widac róznica wynosi 0,5 bara miedzy cylndrami.Wiec chyba wszystko w porzadku. |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 20:52
|
|
|
Takumi napisał/a: | 16 , 15,5, 15,5 ,15,5 bara |
jak to mierzyłeś. Coś nie tak Ci poszło bo to jest za duże cieśnienie. Nigdy nie słyszałem o takich wartościach. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 27-09-2007, 22:12
|
|
|
Takumi,
jeżeli możesz to ponów pomiar ale przy pomocy innego manometru; ponadto przed pomiarem odepnij wtyczki z wtrysków żeby nie zalewało cylindra paliwem |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 22:14
|
|
|
chyba ze kolega glowice ostro splonowal;)))
Dziwna sprawa jak fabrycznie niby maja miec po 14 |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 30-09-2007, 00:55
|
|
|
No i się wyjaśniło. Inne jednostki w skalowaniu przyrządu pomiarowego
A podwyższone ciśnienie może faktycznie mieć podłoże w zalewaniu cylindra przez wtryskiwacz. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2007, 02:39
|
|
|
Czy moge z czystej ciekawości wtrącic pytanie co to byly za jednostki w ktorych HouseM miales wyskalowany przyrzad?
[ Dodano: 30-09-2007, 07:25 ]
Do autora tematu: Jakie masz odczucia co do Blosa w porownaniu do miksera i do jazdy na benzynie?? |
|
|
|
 |
Takumi [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2007, 17:14
|
|
|
jezeli chodzi o pomiary to wykonywane były u Samaela w warsztacie.Chyba sie nie pomylił odczytujac wartosci a i raczej odłaczył wszystko co potrzeba by dokonac pomiaru cisnienia.
Co do splanowania głowicy to nic o tym nie wiem, nie sprawdzałem.Bynajmniej Samael powiedział ze te wartosci sa w normie.jednostki mierzone w barach! |
|
|
|
 |
Maki21 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2007, 19:14
|
|
|
ok mniejsza z tym. dajcie juz spokoj. ktos wie cos moze jak mozna ustawic ten sklad mieszanki??? co moze byc z tym moim kliperkiem,to mnie juz meczy. mam 2,5 tys/obr. na 5 biegu i gdy mu dodam gazu to czuje ze cos jest nie tak,cos go dusi,nie chce jechac,a jak go ciagne np.na 3 biegu do 5 tys/obr. to czasami mi go cos przydusi tak kolo 4 tys/obr a potem idzie. co mu jest??? |
|
|
|
 |
1111 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2007, 17:59
|
|
|
no to ja się podpinam pod pytanie kolegi bo tez mam problem z mocą auta na wyższych biegach... gdzieś poniżej jest pewnie i mój topic, ale widzę, że ten jest bardziej aktywny. u mnie sprawa ma się tak, że na 4 i 5 biegu nie ma mowy praktycznie o zadnej dynamice... choć i na niższych jest bez rewelacji. v max to ok 160-170 km/h przy dobrych wiatrach i długim rozbiegu mój kliper to 1g 1.8 usa, benzyna. Pisaliście coś o kompresji... gdzie takie coś można zmierzyć?? |
|
|
|
 |
|