Czas przełączania z benzyna na gaz |
Autor |
Wiadomość |
pi77otr [Usunięty]
|
Wysłany: 17-11-2007, 13:08
|
|
|
witam .u mnie w MSR mam instalke brc i przełączanie ustawione niby jest na 30 stopni.czyli jezeli odrazu rusze to przełącza sie po ok 1 kma wskaznik temp. jest jeszcze przed najgrubsza dolną kreska na skali.. Ale i tak mam wrarzenie ze pali mi benzynke przy jezdzie na gazie,bo jakos tak za szybko pozionm paliwa sie zmniejsza na wskazniku |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10651 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-11-2007, 00:01
|
|
|
pi77otr napisał/a: | Ale i tak mam wrarzenie ze pali mi benzynke przy jezdzie na gazie,bo jakos tak za szybko pozionm paliwa sie zmniejsza na wskazniku |
To nie bardzo mozliwe na sekwencji, chyba ze coś zle zrobili z odcieciem wtryskiwaczy, ale wtedy mogłby ci si zalewac i byłyby błedy za bogatego skałdy miesznki. Być moze teraz jest faktycznie zimno i na rozruch + ssanie potrzebuje wiecej paliwa, |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
pi77otr [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2007, 12:39
|
|
|
jedyny błąd jaki mi pokazuje CE to 14 TPS, który sie pokazuje w blizej nie okreslonych momentach, kiedy chce i wystarczy ze dotkne tylko pedału gazu i kontrolka gasnie ale to z tym" ubywaniem" benzynki przy jezdzie na gazie chyba nie ma nic wspólnego. |
|
|
|
 |
seba77
Mitsumaniak www.cb-Polska.pl

Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007 Posty: 533 Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
|
Wysłany: 21-12-2007, 17:57
|
|
|
Ja mam instalke brc i temperaturke ok 34 stopnie i jest super postoje z 5 do 7 min i przelacza na gaz ;] |
_________________ Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180 |
|
|
|
 |
zenkov [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2008, 00:30
|
|
|
Przecież bardzo dobrze ze silnik rozgrzewa na benzynie i pozniej przełancza na gaz bo w takiej sytuacji byscie zajezdzili kompletnie silnik albo popmpke paliwa bo gaz ma to do siebie ze potrzebuje rozgrzanego silnika i w tedy chodzi dobrze ale i tak na wolnych obratach w korku szarpie lekko samochodem. A gaz sie oplaca bo taka prawda ze paliwa ci spali 1\8 (przy spokojnej jezdzie a nawet moze wogole nie pociagnie paliwa) w trasie a w miescie wydaje mi sie ze spali cos okolo 2\8 z samego rana. Kumpel moze samochod odpalic tylko na gazie i jezdzi w lato bo w zimie poprostu mu silnik niechce odpalic a na bezynie mu nie pali pompka siadla ! tylko takie gruchota ma ze niema sensu robic stara mazda 323 czy 326 czy tam jeszcze jakas inna. |
|
|
|
 |
aerodeck
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EAxA/W (1997-2003)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2011 Posty: 8 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 07-02-2012, 14:55 BRC GENIUS HS
|
|
|
Witam.
Jeżdżę Mitsubishi Galantem z 98
roku. Mam w nim instalację GENIUS HS.Nadmienię też że instalacja
ma już prawie 10 lat. Od jakiegoś czasu wystapiły
problemy z instalacją.
Sprawa wygląda w następujący
sposób. Gdy pierwszy raz odpalam samochud , gdy silnik osiągnie już
temp odpowiednią do przełączenia się na gaz (temp. optymalna), centralka przełącza się
(dioda zapala się na zielono)
ale silnik gaśnie jak by nie dostawał paliwa (gazu). Nim silnik się przełączy
na gaz muszę kilka krotnie albo odpalac silnik lub przełączać
przełącznikiem. Gdy już raz przełączy się na gaz , potem nie ma już
żadnego problemu by , nawet odpalić na gazie. Za każdym
razem
zaskakuje. Problem jest tylko przy pierwszym przełączeniu. Kłopoty te
wystąpiły gdy pojawiły się pierwsze przymrozki w Grudniu.
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację? czy był by ktoś w stanie nakierować mnie na przyczynę tej usterki?
Nadmienię że mieszkam w Jaworznie , to woj. Śląskie a warsztat który tę instalację może mi naprawić jest w Tarnowie a nie chcę jechac w ciemno do Nich tylko poznać przyczynę usterki a wtedy będę mógł się przygotowac na naprawę finansowo. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 07-02-2012, 21:57
|
|
|
aerodeck, możesz mieć np. zabrudzony elektrozawor lub filtr fazy cieklej.
Prawdopodobnie spada cisnienie na "starcie / zimnym aucie". |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
aerodeck
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EAxA/W (1997-2003)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2011 Posty: 8 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 13-02-2012, 11:14
|
|
|
Przepraszam , małe sprostowanie , instalacja to JUST HEAVY a Geniusa jest reduktor.
[ Dodano: 21-02-2012, 21:42 ]
Ok , teraz wyjaśnienie. Byłem w Tarnowie w Czakram-ie. Zdiagnozowali że to silnik krokowy. Gość powiedział mi że to kosztuje 1300 PLN ale po promocyjnej mi go puszczą za 800 PLN. Po powrocie do domu sprawdziłem. Nowy silnik krokowy kosztuje 200 PLN.Nic tylko ich polecić. |
|
|
|
 |
|