 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
problem z LPG sekwencja , czyzby wina cewki?? |
Autor |
Wiadomość |
Młynek [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2007, 22:35
|
|
|
wymien kable, przeczysc cewki, ja wypsikalem jeszcze po wyczyszczeniu Isolem (srodek do zabezpieczania polaczen, ukladow elektrycznych, konserwuje cewki, przewody). Aha jak wykrecisz cewki to zmierz rezystancje , Miernikiem należy podpiąć się pod oba wyjścia świec i zmierzyć oporność, jeżeli nie mieści sie w przedziale 17-25k ohm, cewka do wymiany. bylo o tym gdzies na forum.
a powiedz mi gdzie zamowiles te kable NGK i jaka cenka , i jeszcze gdzie te fajki i pzrewody do cewki? |
|
|
|
 |
czarek1005 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2007, 17:35 carusia
|
|
|
cześć, dzięki za informacje kable już jadą od Japaneze a cewki przemyję i spryskam tym specyfikiem na nowe mnie nie stać w tej chwili muszę jakoś sobie poradzić. Dzięki wielkie napiszę czy pomogło. Pozdrawiam Czarek. |
|
|
|
 |
vienek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2007, 15:40
|
|
|
Podejrzewam, że mycie nic tu nie pomoże. Jeśli jest jak piszesz, że widać iskrę w środku cewki, to napewno jest przebicie miedzy cewką a rdzeniem i spryskanie specyfikiem nic nie pomoże, bo musiałbyś w jakiś sposób spryskać uzwojenie cewki, która jest zalana jakimś tworzywem. Najprawdopodobniej czeka Cię zakup fajkocewki. |
|
|
|
 |
czarek1005 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:32 cewki w carusi
|
|
|
cześć, gdyby to była fajka pod cewką to są dostępne po 110zł i nie ma problemu z orginalnymi
ale same cewki kosztują 750zł. szt. a to już duży wydatek. Zamówię jeszcze fajki bo kable już idą, może będzie lepiej. Czy możliwe żeby sama cewka miała przebicie? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz. Czarek. |
|
|
|
 |
Młynek [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2007, 22:43
|
|
|
u mnie po tym zabiegu tez widac niewielka iskre gdzies z srodka jednej cewki, ale auto duzo lepiej jezdzi i wogole nie przerywa. Podejrzewam ze ta cewka jest felerna bo jak mierzylem rezystancje to jedna byla w granicach normy a tej na ktorej jest przebicie jaos nie moglem zmierzyc, tzn caly czas bylo zero |
|
|
|
 |
czarek1005 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2008, 16:38 fajki
|
|
|
witam moja cari śmiga jak dawniej szarpanie się skończyło po wymianie fajek było przebicie w środku fajki a teraz sama przyjemność z jazdy jeżeli komuś szarpie to niech szuka do skutku musi być gdzieś przebicie, cewka jak padnie to koniec nie pojedziesz. Kable jeszcze raz kable i fajki do przeglądu na szarpanie i nierówne wolne obroty. Pozdrawiam Czarek |
|
|
|
 |
grześ [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2008, 10:04
|
|
|
czarek 1005 masz całkowitą rację.Ja przemyłem dokładnie podejrzaną fajkę i teraz śmiga,aż miło! |
|
|
|
 |
minek106
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 12 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19-09-2008, 12:28
|
|
|
Witam.
Panowie mam taki sam problem niedawno założyłem gaz sekwencyjny do auta i samochód szarpie na gazie w granicach 2-2,5 tys obrotów przy przyspieszaniu a właściwie przy zmianie biegu na wyższy kiedy jest spadek obrotów i ponowne rozkręcanie silnika. Moje pytanie do was czy na benzynie mieliście takie same problemy ?? Pytam ponieważ u mnie na benzynie niema tego objawu i wszystko jest ok i jakoś nie chce mi się wierzyć że w aucie o przebiegu 60 tys km padły cewki i przewody WN. Dodam że zmieniłem świece i problem wcale nie ustal ani się nie zmniejszył. Czy wina może leżeć po stronie źle ustawionej mieszanki ?? Dodam że problem się nasila szczególnie kiedy skład mieszanki jest bogatszy. I jeszcze jedno czy przy przebiciu nie powinien zapalać się check ??
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|
|