Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
06-03-2008, 09:04
ZBIEZNOSC/GEOMETRIA
Autor Wiadomość
słoń
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2008, 08:04   

nie wiem co.wyważyłem wyregulowałem ciśnienie.dzisiaj zapindalam na geometrie.nie podoba mi sie to.drugi komplet opon do diabła :twisted: :twisted: :twisted:
 
 
Herkules13
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2008, 09:04   

słoń napisał/a:
nie wiem co.wyważyłem wyregulowałem ciśnienie.dzisiaj zapindalam na geometrie.nie podoba mi sie to.drugi komplet opon do diabła

Odrazu trzeba było gonić na geometrie
Moj znajomy miał spieprzoną geometrie od nowości i nikt w ASO się tym nie zainteresował. Co więcej twierdzili że ją ustawiali a oponki cały czas cieło.
Teraz wszystko wyregulował i jest git, tylko oponek szkoda bo do wyrzucenia się nadają
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-04-2008, 09:57   

U mnie jest oki, tylko raz było sprawdzenie geometrii (przed założeniem zimówek), Brydże maja około 55 kkm przejechane i generalnie jest git, tylko teraz zamieniłem przód z tyłem po zimie (tzn. jak zdjąłem zimówki), bo to wyraźnie widać, ze tył w L-ce zużywa sie zdecydowanie równiej- tzn płasko (sztywny most) i mniej, natomiast przód zostaje ślicznie "oszlifowany na okrągło", ale zużycie jest równe po obu stronach oponki.

Pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
słoń
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2008, 13:58   

a jednak nie geometria.własne zaniedbanie.to nauczyło mnie kontroli ciśnień w gumach.jak najczęsciej.samemu.nie ufać wulkanizatorom.po wyregulowaniu ciśnień już było widać poprawę w prowadzeniu.stara prawda KONONOWICZA:"kontrola kontrola kontrola i jeszcze raz kontrola" jest ciągle aktualna :oops: :oops: :oops: :oops:
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 27-04-2008, 11:20   

witam,
z cisnieniem nalezy uwazac, bo najwazniejsze to dobry manometr lub ewentualnie sprawdzenie wszystkich kol tym samym, inaczej moga byc problemy z roznym cisnieniem w poszczegolnych kolkach....

pzdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.