Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4G92 + LPG
Autor Wiadomość
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 28-05-2008, 18:19   

Temat zszedł do określenia nazwy zgniłych jaj a nie o to pytam. :lol:
Otóż: jadąc Miskiem na benzynie nie czuc żadnych zapachów. Nawet wtedy, gdy dam mu ostro po zaworach. Natomiast na gazie jest zupełnie inaczej. Spokojna jazda, tak jak zawsze się nim poruszam nie ciągnie za sobą nieprzyjemnych zapachów. Natomiast wystarczy poprowadzic obrotomierz tylko na 2 biegach pod czerwone pole i zatrzymać sie i jest taki smród że nie da sie go opisać. Trwa moze 1 min i koniec. Wiec widać wyraźną różnice miedzy jazda na lpg a na 95.
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 28-05-2008, 21:46   

Zacznij tankować gaz na lepszej markowej stacji to może będzie mniej zasiarczony bo im więcej wali z kata siarkowodorem tym bardziej zasiarczone paliwo/gaz/ropa i tym bardziej są żrące spaliny co w połączeniu z parą wodną w wydechu elegancko produkuje kwas siarkawy/siarkowy i pięknie zżera wydech :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 28-05-2008, 22:08   

saphire napisał/a:
Zacznij tankować gaz na lepszej markowej stacji

i tak własnie robie odkąd mam gaz. Nigdy nie zdarzyło mi się zatankować na jakimś zadu... tylko zawsze na stacji z jakimś poważnym logo (co nie swiadczy o tym, że stacja jest poważna :wink: .) Różne stacji, ten sam efekt :-X
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-05-2008, 22:46   

Mam to samo u siebie w Colcie. Też 4G92 + LPG. Jak długo się jeździ spokojnie (tak pod 2 - 3 tyś i mało dynamicznie) i da się po garach to śmierdzi. Rozwiązanie jest banalne - trzeba zawsze jeździć pod 4-4,5 tyś. wtedy nie ma smrodu - może dla tego że wydech jest cały czas dobrze przedmuchiwany :)
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 28-05-2008, 22:58   

Hmm Piotras uspokoiłeś mnie troche. Moze faktycznie to wina wydechu. Swoja droga to mam kumpla ktory zakladal gaz u mnie i jak go kiedys spotkam to zapytam. Ciekawe co odpowie.
P.S.
Jak sprawuje sie Colciak na gazie :?:
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-05-2008, 09:17   

Tak na serio to myśle że poprostu w pewnym zakresie obrotów (tym wyższym) mieszanka może być za bogata (instalacja II gen - gazownicy ustawiają ją tak w okolicy 3 tyś obr/min. przyjmując te obroty jako wartość uśrednioną przy przeciętnym używaniu samochodu) i stąd początkowo pojawia się taki efekt ale później po "przedmuchaniu" już tego nie czuć. Odnośnie tego jak sprawuje się LPG w 4g92 - przejechane ma ponad 120 tyś na gazie i jak dla mnie rewelacja (teraz przebieg całkowity około 161000 tyś). Przez cały czas śmiga na mobil 1 5w50 - oleju specjalnie jakoś nie ubywa (oczywiście przy szybkiej jeździe zawsze troszke połknie ale to tak mniej więcej 0,5l na 10 tyś - jak jeździ żona nie bierze nic). Sprawdzałem jakiś rok temu kompresje i wszystko było ok. Niestety dalej nie będzie mi dane sprawdzanie wytrzymałości tego silnika z LPG ponieważ misiek idzie na sprzedaż chociaż już czuje że znowu będę żałował jak to było w przypadku sprzedania mojego poprzedniego C50.
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.