[Lancer CS0 4G63] Czym go zagazować |
Autor |
Wiadomość |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-08-2008, 22:56
|
|
|
Bartek napisał/a: | do tego znając głośność wtrysków Landi zapytałem o głośność Prinsa - odpowiedź była wysoce wymijająca, więc pewnikiem dokładne wtryski (liniowe od 2 ms) muszą być głośne..... |
Keihiny są jedne z cichszych jakie słyszałem. Mam założonego Prinsa w Galancie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
GazMajster-G1 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2008, 07:04
|
|
|
Witam
Niegdyś pracowałem w Firmie Proton -Głógny przedstawiciel JTG na rynek europejski-jnstalacje v-generacji są bardzo fajne -natomiast te wwykonaniu icom ,wymagają niestety sporo pracy ,przed montażem,poniewaz maja zbyt wiele niedoróbek-oraz tak naprawdę Tylko jedna firma w polsce dorze opanowała montaz tych instalacji- Osobiście polecam JTG -Osobom które mają duże pojęcie o działaniu tych instalacji-(oraz lubią dużo "grzebać " w swoim aucie-instalacja bowiem wymaga kilku "OFICJALNIE NIEDOZWOLONYCH" przeróbek w celu poprawnego działania,Dochodzi jeszcze problem -Trwałości pomp Gazu (średnia nie przekracza 20-30 tyś.km.przebiegu)
Pracowałem w tej branży kilka lat. i osobiście polecałbym BRC-seqent(duży,nie 24) lub OMEGA-Gas tylko i wyłącznie z wtryskiwaczami Keihina. To sprawdzona i niezawodna marka-Pozatym Jeżeli zamonujesz instalacje w autoryzowanym punkcie montażu-BRC-który ma wparcie techniczne w całej polsce-To masz jeszcze ogólnopolską gwarancję ,i wrazie co,600km od domu-zawsze możesz liczyć na bezpłatną szybka naprawę .
Obecnie Pracuję w Branży Maszyn drogowych(więc nie jest to reklama)-
pozdrawiam.
[ Dodano: 01-09-2008, 07:08 ]
Głowny przedstawiciel BRC -znajduje się w TARNOWIE. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 02-09-2008, 09:42
|
|
|
GazMajster-G1 napisał/a: | BRC-seqent(duży,nie 24) lub OMEGA-Gas tylko i wyłącznie z wtryskiwaczami Keihina |
Jaki dokładnie model BRC masz na myśli do 4G63 w CS0? (skoro seqent 24 odpada).
Omega-Gas czyli masz na myśli Landi Renzo? (Jeśli o tym piszesz to czytałem i słyszałem o niej dużo dobrego).
Wie ktoś może jaka butla w koło się mieści tak, aby nie wycinać tych plastików na duperele? |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 02-09-2008, 09:51
|
|
|
Artii napisał/a: | Jaki dokładnie model BRC masz na myśli do 4G63 w CS0? (skoro seqent 24 odpada). |
Pewnie FLY, 24/56 to kastraty FLYa. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 02-09-2008, 22:32
|
|
|
Zdecydowałem ze zaloże Landi Renzo Omegas ale nie z tymi wtryskiwaczami co polecacie bo koleś powiedział że listwa wtryskowa Keihin kosztuje 1400zl .
Zakładam w Jastrzębiu Zdroju mam nadzieje że będe zadowolony.
Nie wiem czy zakładać wlew gazu obok wlewu benzyny (dopłata 100zł) ponieważ widziałem kilka samochodów, które rdzewieją w tym miejscu po roku. Co sądzicie na ten temat bo sam już nie wiem?
Jaki zbiornik wchodzi w koło bez wycinania dziur w plastikach? |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-09-2008, 22:56
|
|
|
GazMajster-G1 - Piszesz ze JTG ICOM-y ma niedoróbki, a czy czesto zdazaja sie zle nawiercone kanaly dolotowe i przez to zamarcanie ukladu dolotowego? Na czym polega "nielegalna" przeróbka?
Artii - pochwal sie wykresami z hamowni jak zamontujesz (moze dostaniesz gratis
Krzychu |
|
|
|
 |
GazMajster-G1 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2008, 01:57
|
|
|
Witam
Zamarzanie kanalu dolotowego-świadczy o ,słabych kwalifikacjach montera,lub malym doświadczeniu. Niedoróbki ,np. niedowiercone kanały zasilające wtryskiwacze,wióry.zbyt małe przekroje, jak trafisz na ekstra partie to wygląda "jak z od kowala. Natomiast wtryskiwacze są bomba- nigdy jeszcze nie trafilem żeby wysiadł-zdarza się ,że po 200000-zwiększają przepływy -no ale w końcu siemens.
Myśląc o NIELEGALNYCH przeróbkach mam ,na myśli,że np.należy(dla długich mororów), wywalić elektrozawór z zbiornika,oraz np. układ zabezpieczający przed przetankowaniem. Zdarza się również ,wywalić(zastąpić )czym innym regulator przeplywu. Wszyscy powinni wiedzieć ,że większośc ,elementów ma stosowne homologacje-uwzględnione w protokole montażu.(kopia w wydziale komunikacji)po wbiciu w dowód. Oraz ,że w razie draki -monter-lub dignosta,może mieć długie wakacje.
Oczywiście ,nie mam na myśli ,że każde przerobione JTG to bomba- wszelkie przeróbki ,wykonane w granicach zdrowego rozsądku oraz umiejętnym użytkowaniu, są równie bezpieczne co orginał(natomiast ne ma to potwierdzenia-świadectwem homologacji).-czyli jest NIELEGALNE.
Niedawno sprzedałem moją SIGMĘ z JTG 3.0 12V lato z klimą ,dynamicznie w mieście 12 l. minimum 8,5l. maksimum (z świecka do Frankfurtu nad Menem z tankowaniem-3.5godziny. rombła mnie na 17l.) przy czym auto o wiele bardziej dynamiczne niż na benzynie. no. ale to już historia.
Ktoś pisał jaki seqent- (jest zwykły oraz seqent 24)-jeżeli sa nowsze (inne)to-może lecz nie jestem w tej chwili na bieżąco na rynku gazowym. (myślałem o pierwotnej wersji seqenta-po modyfikacjiach programowych.) |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 03-09-2008, 08:28
|
|
|
krzychu napisał/a: |
Artii - pochwal sie wykresami z hamowni jak zamontujesz (moze dostaniesz gratis |
Koleś mówił że sprawdzają przed i po założeniu na hamowni. O tym czy mi coś da nie wspominał. Jak da to wkleje . |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-09-2008, 08:32
|
|
|
No ale uwazasz ze lepiej (i pewniej) wziasc takiego OMEGAS lub BRC seqent niz V gen JTG ICOM-e? Bo w sumie przy tych cenach co czytam to juz niewiele drozej wychodzi. A te pompy gazu faktycznie co 30 tys odmawiaja posłuszeństwa?
Krzychu |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 03-09-2008, 13:23
|
|
|
Myślę że Landi Renzo Omegas jest na tyle sprawdzoną instalacją że nie powinno być problemu. Mam przynajmniej taką nadzieje . A jak będzie sie zobaczy w piątek. |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 03-09-2008, 13:32
|
|
|
Artii napisał/a: | Myślę że Landi Renzo Omegas jest na tyle sprawdzoną instalacją że nie powinno być problemu. |
Jak fachmani ok, to będzie dobrze.
Rozumiem, że jak nie keihiny to oryginalna listwa LR med omegas (równie dobra co droga). |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 06-09-2008, 11:16
|
|
|
No i misio zagazowany śmiga sobie
Narazie przejechałem tylko 100km. Na obecną chwile nie widze różnic w przyspieszeniu oraz jeździe na Pb i LPG. Różnica niecałe 2KM.
Co mnie zdziwiło to to że misiowi na PB brakuje 10KM w porównaniu do wartości katalogowych . Koleś powiedział że to normlka.
Jak narazie jestem zadowolony choć mam kilka zastrzerzeń:
- jak zapłaciłem pani mnie poinformowała że gwarancja jest na reduktor dwa lata (jak dzwoniłem to mówili że na całą instalacje). Mam nadzieje że nie będzie potrzebna wcale
-troszke zbyt wysoką butle mi wstawili jednak przy przeglądzie po ok 1000km mają mi wymienić na mniejszą
Więcej informacji podam wraz ze wzrostem liczby km Oby tylko pozytywne . |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-09-2008, 11:31
|
|
|
Dal wydruki z hamowni? Bo zależy czy to 10 koni mniej to jest moc na kołach czy na silniku bo te nowe hamownie potrafia wyznaczyc moc silnika (licza to jakos przy przyspieszeniu) a te stare wyznaczaja ta na kołach czyli pomniejszona o opory toczenia.
A co z tym wlewem? Pod klapką czy "standartowo"?
Ile trwal montarz?
Krzychu |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 06-09-2008, 23:03
|
|
|
Wlew gazu kolo wlewu PB.
Czas zakładania instalacji trwał ok 9 godzin.
Wykresy z hamowni mam. Nie wiem jaka to była hamownia. Na wykresie są 3 przebiegi: moc, moment i te opory toczenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-09-2008, 23:08
|
|
|
Wrzuc skana jak mozesz i czy to jest na gazie czy na PB?
Krzychu |
|
|
|
 |
|