Przesunięty przez: swinks_UK 12-04-2009, 18:40 |
legnum-galant vr4 twin turbo spalanie przekładka kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 08-09-2008, 18:15
|
|
|
W naszym pięknym kraju, gdzie szczytem możliwości są 2 pasy ruchu w jednym kierunku, trudno o spalanie na poziomie 10L, zwłaszcza w moim regionie, gdzie tranzyt tirów na wschód znacznie utudnia bezstresową jazdę ze stałą prędkością, nie wspominając o tych śmiesznych ograniczeniach prędkości i policjantach nadal ukrywającyhc się w krzakach. Dlatego też spalanie często przerasta te testowe... ale to tylko takie moje spostrzeżenie... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 08-09-2008, 18:38
|
|
|
Ursus napisał/a: | londolut napisał/a: | Jeśli jesteś nastawiony na kupno VR-4 gdzie jest 2,5 V6 TwinTurbo to pytaniem o paliwożerność się tylko ośmieszyłeś. |
Prześmieszny stereotyp, kiedyś z czystej ciekawości chciałem się dowiedzieć ile takie auto pożera i usłyszałem coś równie śmieszno-głupiego zamiast konkretnej odpowiedzi. |
Dokładnie. Prześmieszną sprawą byłoby kupno VR-4 i zrobienie go na LPG... |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-09-2008, 20:00
|
|
|
seir napisał/a: |
Dokładnie. Prześmieszną sprawą byłoby kupno VR-4 i zrobienie go na LPG... |
Powiedz to tym kilku właścicielom VR-ek w UK, co mają założone LPG, a na torze testowo wypadają tak samo .
Może tak dać sobie na luz, bo chłopak zapytał się o spalanie i inne koszty, więc powinien dostać rzeczową odpowiedź, a nie śmichy-hihy od "teoretyków". |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 08-09-2008, 21:16
|
|
|
Jak pamietam ze zlotu to Leppe mowil, iz przekladka z czesciami 5kzl a o spalanie pytalem w Evo X i chyba Kochajja i wyszlo na to, ze kolo 2l wiecej od zwyklej v6. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 08-09-2008, 23:18
|
|
|
brodzky napisał/a: | Jak pamietam ze zlotu to Leppe mowil, iz przekladka z czesciami 5kzl a o spalanie pytalem w Evo X i chyba Kochajja i wyszlo na to, ze kolo 2l wiecej od zwyklej v6. |
Ciekawy jestem czy potwierdzi to, jak rzeczywiście dokona przeróbki z RHD na LHD w stopniu zapewniającym bezpieczeństwo - nie mówię tu jakiejkolwiek fuszerce dołączając do tego dokumentację fotograficzną z przebiegu przekładki.
Bezpieczeństwo to podstawa i nie ma mowy o cięciu kosztów
Legnum/Galant nie ma symetrycznej ściany grodziowej jak np auta europejskie, w przypadku których całkowity koszt przekładki to 9 kzl
Dlatego to co teraz napiszę, nie chcę żeby było odebrane jako złośliwość - koszt samych części na allegro to jakieś 5-6 tys pln. A co dalej z przekładką Czy to wykona jakiś kowal Czy przysłowiowy pan Kowalski w garażu
No chyba, że mówimy o kwocie rzędu 5k euro
BTW: eremita, - pytanie do Ciebie - zadajesz pytania na PW, jednak nie czytasz odpowiedzi
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-09-2008, 23:36
|
|
|
W naszym kraju nietrudno o spalanie poniżej 10 l - wystarczy jechać przepisowo. Każdy kto mi powie że nie po to kupował szybki samochód żeby tak jeździć niech przestanie jęczeć że samochód pali 20l/100.
W moim Mirage - 1,6l turbo
Trasa - dynamicznie - 12-13l/100km (gaz, hamulec, przelotowa około 140)
trasa - spokojnie - 7,5-8,2l/100km - stała 90-100, gaz w podłodze tylko przy wyprzedzaniu
miasto - dynamicznie - od 17l/100km w górę
miasto spokojnie - 8-9l/100km
Jak widać można. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 09-09-2008, 01:49
|
|
|
Myślę, że odpowiedziami Rocha i Hubeeerta można zakończyć wątek.
Co do przeróbki, to tylko sposób Kochajja jest sensowny, czyli ściana grodziowa plus dalszy ciąg. I jak mówił Roch bezpieczeństwo to nr 1. Masz tu do czynienia z 280 bhp na wejściu więc MUSi być profesjonalnie zrobione.
Poza tym, spalanie to kwestia ciężkości nogi i upodobań.
Do tego koszty serwisowania i dbania o auto by jeździło - i tu najczęściej jest niewesoło. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Ursus
Mitsumaniak Zbieram na Gala
Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 680 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 09-09-2008, 15:28
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Może tak dać sobie na luz, bo chłopak zapytał się o spalanie i inne koszty, więc powinien dostać rzeczową odpowiedź, a nie śmichy-hihy od "teoretyków". |
I tylko o to chodzi, a swoją drogą ciekawe komu byłoby "prześmieszniej", mi w VR4 z ale z gazem czy komuś w zwykłym 2.5V6 |
_________________ Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 09-09-2008, 17:52
|
|
|
Roch_27 , mitsu_pl ma racje 20L da sie osiągnąc bez problemu:( (wiem to z autopsji) |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2505 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-09-2008, 17:58
|
|
|
dzieki za konkretne odpowiedzi
coraz wiecej wiem naraziej jestem na TAK
dolina z tymi czesciami o ktorych pisał swinks_UK i ze jest ciezki dostep do czesci ale jesli sa dostepne to najwazniesze
zreszta koszt legnum + koszt przekładki +spalanie rowna sie wrazenie z jazdy bezcenne
[ Dodano: 09-09-2008, 18:11 ]
roch_27 napisał/a: | brodzky napisał/a: | Jak pamietam ze zlotu to Leppe mowil, iz przekladka z czesciami 5kzl a o spalanie pytalem w Evo X i chyba Kochajja i wyszlo na to, ze kolo 2l wiecej od zwyklej v6. |
Ciekawy jestem czy potwierdzi to, jak rzeczywiście dokona przeróbki z RHD na LHD w stopniu zapewniającym bezpieczeństwo - nie mówię tu jakiejkolwiek fuszerce dołączając do tego dokumentację fotograficzną z przebiegu przekładki.
Bezpieczeństwo to podstawa i nie ma mowy o cięciu kosztów
Legnum/Galant nie ma symetrycznej ściany grodziowej jak np auta europejskie, w przypadku których całkowity koszt przekładki to 9 kzl
Dlatego to co teraz napiszę, nie chcę żeby było odebrane jako złośliwość - koszt samych części na allegro to jakieś 5-6 tys pln. A co dalej z przekładką Czy to wykona jakiś kowal Czy przysłowiowy pan Kowalski w garażu
No chyba, że mówimy o kwocie rzędu 5k euro
BTW: eremita, - pytanie do Ciebie - zadajesz pytania na PW, jednak nie czytasz odpowiedzi
pozdro |
jeszcze raz dzieki za odpowiedz tą i tą na PW nie przeczyałem bo odpowiedziłeś wczoraj o 9 a wczoraj nie miałem czasu buszowac po necie dopiero dzisiaj |
|
|
|
 |
|