Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
12-04-2009, 18:40
legnum-galant vr4 twin turbo spalanie przekładka kierownicy
Autor Wiadomość
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 08-09-2008, 18:15   

W naszym pięknym kraju, gdzie szczytem możliwości są 2 pasy ruchu w jednym kierunku, trudno o spalanie na poziomie 10L, zwłaszcza w moim regionie, gdzie tranzyt tirów na wschód znacznie utudnia bezstresową jazdę ze stałą prędkością, nie wspominając o tych śmiesznych ograniczeniach prędkości i policjantach nadal ukrywającyhc się w krzakach. Dlatego też spalanie często przerasta te testowe... ale to tylko takie moje spostrzeżenie...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 08-09-2008, 18:38   

Ursus napisał/a:
londolut napisał/a:
Jeśli jesteś nastawiony na kupno VR-4 gdzie jest 2,5 V6 TwinTurbo to pytaniem o paliwożerność się tylko ośmieszyłeś.

Prześmieszny stereotyp, kiedyś z czystej ciekawości chciałem się dowiedzieć ile takie auto pożera i usłyszałem coś równie śmieszno-głupiego zamiast konkretnej odpowiedzi.



Dokładnie. Prześmieszną sprawą byłoby kupno VR-4 i zrobienie go na LPG...
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 08-09-2008, 20:00   

seir napisał/a:

Dokładnie. Prześmieszną sprawą byłoby kupno VR-4 i zrobienie go na LPG...


Powiedz to tym kilku właścicielom VR-ek w UK, co mają założone LPG, a na torze testowo wypadają tak samo :evil: .

Może tak dać sobie na luz, bo chłopak zapytał się o spalanie i inne koszty, więc powinien dostać rzeczową odpowiedź, a nie śmichy-hihy od "teoretyków".
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 08-09-2008, 21:16   

Jak pamietam ze zlotu to Leppe mowil, iz przekladka z czesciami 5kzl a o spalanie pytalem w Evo X i chyba Kochajja i wyszlo na to, ze kolo 2l wiecej od zwyklej v6.
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 08-09-2008, 23:18   

brodzky napisał/a:
Jak pamietam ze zlotu to Leppe mowil, iz przekladka z czesciami 5kzl a o spalanie pytalem w Evo X i chyba Kochajja i wyszlo na to, ze kolo 2l wiecej od zwyklej v6.
:shock:

Ciekawy jestem czy potwierdzi to, jak rzeczywiście dokona przeróbki z RHD na LHD w stopniu zapewniającym bezpieczeństwo - nie mówię tu jakiejkolwiek fuszerce :P dołączając do tego dokumentację fotograficzną z przebiegu przekładki.

Bezpieczeństwo to podstawa i nie ma mowy o cięciu kosztów :!:


Legnum/Galant nie ma symetrycznej ściany grodziowej jak np auta europejskie, w przypadku których całkowity koszt przekładki to 9 kzl :!:

Dlatego to co teraz napiszę, nie chcę żeby było odebrane jako złośliwość - koszt samych części na allegro to jakieś 5-6 tys pln. A co dalej z przekładką :?: :| Czy to wykona jakiś kowal :?: Czy przysłowiowy pan Kowalski w garażu :?:
No chyba, że mówimy o kwocie rzędu 5k euro ;)




BTW: eremita, - pytanie do Ciebie - zadajesz pytania na PW, jednak nie czytasz odpowiedzi :?:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-09-2008, 23:36   

W naszym kraju nietrudno o spalanie poniżej 10 l - wystarczy jechać przepisowo. Każdy kto mi powie że nie po to kupował szybki samochód żeby tak jeździć niech przestanie jęczeć że samochód pali 20l/100.


W moim Mirage - 1,6l turbo
Trasa - dynamicznie - 12-13l/100km (gaz, hamulec, przelotowa około 140)
trasa - spokojnie - 7,5-8,2l/100km - stała 90-100, gaz w podłodze tylko przy wyprzedzaniu
miasto - dynamicznie - od 17l/100km w górę
miasto spokojnie - 8-9l/100km

Jak widać można. :roll:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 09-09-2008, 01:49   

Myślę, że odpowiedziami Rocha i Hubeeerta można zakończyć wątek.
Co do przeróbki, to tylko sposób Kochajja jest sensowny, czyli ściana grodziowa plus dalszy ciąg. I jak mówił Roch bezpieczeństwo to nr 1. Masz tu do czynienia z 280 bhp na wejściu więc MUSi być profesjonalnie zrobione.
Poza tym, spalanie to kwestia ciężkości nogi i upodobań.
Do tego koszty serwisowania i dbania o auto by jeździło - i tu najczęściej jest niewesoło.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 09-09-2008, 15:28   

swinks_UK napisał/a:
Może tak dać sobie na luz, bo chłopak zapytał się o spalanie i inne koszty, więc powinien dostać rzeczową odpowiedź, a nie śmichy-hihy od "teoretyków".

I tylko o to chodzi, a swoją drogą ciekawe komu byłoby "prześmieszniej", mi w VR4 z ale z gazem czy komuś w zwykłym 2.5V6 :lol:
_________________
Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 09-09-2008, 17:52   

Roch_27 , mitsu_pl ma racje 20L da sie osiągnąc bez problemu:( (wiem to z autopsji)
 
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2505
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-09-2008, 17:58   

dzieki za konkretne odpowiedzi :)
coraz wiecej wiem naraziej jestem na TAK :wink:
dolina z tymi czesciami o ktorych pisał swinks_UK i ze jest ciezki dostep do czesci :roll: ale jesli sa dostepne to najwazniesze :wink:
zreszta koszt legnum + koszt przekładki +spalanie rowna sie wrazenie z jazdy bezcenne :lol:

[ Dodano: 09-09-2008, 18:11 ]
roch_27 napisał/a:
brodzky napisał/a:
Jak pamietam ze zlotu to Leppe mowil, iz przekladka z czesciami 5kzl a o spalanie pytalem w Evo X i chyba Kochajja i wyszlo na to, ze kolo 2l wiecej od zwyklej v6.
:shock:

Ciekawy jestem czy potwierdzi to, jak rzeczywiście dokona przeróbki z RHD na LHD w stopniu zapewniającym bezpieczeństwo - nie mówię tu jakiejkolwiek fuszerce :P dołączając do tego dokumentację fotograficzną z przebiegu przekładki.

Bezpieczeństwo to podstawa i nie ma mowy o cięciu kosztów :!:


Legnum/Galant nie ma symetrycznej ściany grodziowej jak np auta europejskie, w przypadku których całkowity koszt przekładki to 9 kzl :!:

Dlatego to co teraz napiszę, nie chcę żeby było odebrane jako złośliwość - koszt samych części na allegro to jakieś 5-6 tys pln. A co dalej z przekładką :?: :| Czy to wykona jakiś kowal :?: Czy przysłowiowy pan Kowalski w garażu :?:
No chyba, że mówimy o kwocie rzędu 5k euro ;)




BTW: eremita, - pytanie do Ciebie - zadajesz pytania na PW, jednak nie czytasz odpowiedzi :?:

pozdro


jeszcze raz dzieki za odpowiedz tą i tą na PW nie przeczyałem bo odpowiedziłeś wczoraj o 9 a wczoraj nie miałem czasu buszowac po necie 8) dopiero dzisiaj :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.