Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Galant 91, Nie zapala gdy jest zimny
Autor Wiadomość
filipczos 
Mitsumaniak

Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 12-01-2009, 12:32   

które? instalacja?
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 12-01-2009, 13:02   

nie te co do świec idą
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
filipczos 
Mitsumaniak

Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 12-01-2009, 18:36   

przewody zapłonowe razem ze świecami są nowe, też na początku myślałem że to jest przyczyną.
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 12-01-2009, 19:50   

a moze delikatnie przyśpiesz zapłon
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
filipczos 
Mitsumaniak

Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 12-01-2009, 22:37   

moze jutro znajde chwile to sprobuje.
Byłem ostatnio w nocy w pracy, było coś ok -10, to jak go odpalałem co 3godz. to nad ranem odjechałem bez zadnego problemu.
Co mnie zastanawia, to że jak tak postoi z 3godz. (tak ze jeszcze go moge odpalic) to po odpaleniu tak jak by nie chodził na wszystkie tłoki po paru sekundach tak jakby sie załączala reszta i wchodzi na obroty. (moze to podsunie jakies rozwiazanie :( )
 
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2009, 22:41   

ponowie, sprawdź kompresje!
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 13-01-2009, 08:35   

kompresja nie, jesli by nie miał to by i tak odpalił i cały czas tak kulał, sprawdz jeszcze kopułke i przeczyść tam wszystkie styki
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
filipczos 
Mitsumaniak

Auto: Galant '90 [4g37] gaźnik
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 41
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 13-01-2009, 09:08   

Czysciłem palec i kopułke przy wymianie kabli. Styki były takie zasniedziale i myslalem ze to bylo przyczyna. no ale niestety... :(
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 13-01-2009, 12:45   

no to jeszcze moze być wina wtrysku, niepodaje paliwa odrazy lecz po chwili jak sie otworzy, przyczyną moze tez być pompka paliwa
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2009, 14:11   

spróbuj go palic na gazie z pedałem wcisnietym do polowy i wcisnietym do konca jak bedzie lapał to bedzies wiedział co jest.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-01-2009, 16:01   

filipczos, zawory regulowalne ? jeśli tak to kiedy ostatnio były regulowane ?
Poza tym do sprawdzenia kąt zapłonu, filtr powietrza...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 13-01-2009, 16:47   

u mnie zawory graja a filtr zapierniczony i pali, nic to do tego niema, tu albo jest zanik iskry lub paliwo sie cofa, sprawdz cisnienie na wtryskach
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-01-2009, 00:45   

waldi-1, to, że u Ciebie to działa w ten sposób to nie znaczy, że w innym będzie, może ten jest bardziej wrażliwy na te rzeczy ? :)
Może jest gdzieś nieszczelny układ dolotowy?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 14-01-2009, 09:13   

no przecież mój gal nie jest inaczej robiony niż inne, zawory nic do tego nie maja służą do czego innego a nie do odpalania samochodu, problem tkwi w zasilaniu paliwem raczej, najlepiej niech sprawdzi czy na zimnym silniku dochodzi paliwo, ale jesli silnik kuleje to szukałbym raczej przyczyny przy wtryskach, mozna tez sprwadzić czy gniazda sasilania pradem wtrysków są czyste i niezaśniedziałe
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2009, 14:55   

waldi -1 kolega pisał na poczatku, ze nie pali mu ani na benzynie a ni na gazie. Wiec wtryski odpadają!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.