Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2W]Brak mocy powyżej 3500obr.
Autor Wiadomość
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 09-12-2008, 17:44   

Działalem daleji... na cieplym silniku odpielem przeplywke i przejechalem sie. lampka CE sie ciagle palila a samochod zachowywal sie tak jak przedtem z przeplywka podpieta . Jest ktos chetny zeby pozyczyc przeplywke na 5 minut i wykluczyc to definitywnie ??? :)
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 09-12-2008, 17:58   

pewnie twoje objawy to złożenie błędów wszystkich tych czujników, co on był zalany czy co??
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 09-12-2008, 18:35   

Ja tam wody nie lałem ;) I nic mi o tym nie wiadomo ...
Jeśli dobrze mysle to te dwa czujniki ktore maja niby bledy sa w przeplywce lub w jej niedalekim sasiedztwie ??
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 11-12-2008, 16:23   

te wszystkie czujniki to chyba sa w przepływce właśnie...
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11-12-2008, 17:31   

Po dniu dzisiejszym wykluczam przeplywke i narazie niemam pomyslu . Dzieki uprzejmosci kolegi z klubu Krzysiek.D podlaczylem jego przeplywomierz i dalej to samo ... w styczniu jeszcze wymienie rozrzad bo juz na niego czas .
 
 
ciastekn1 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 3
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-10-2014, 16:45   

Reaktywuje temat. Brak mocy po 4000 przestaje krecic wskazowka. Czy ktos rozwiazal problem ?
 
 
maliq85 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W 2.0 16V 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 31
Skąd: Żnin/Rogowo
Wysłany: 01-11-2014, 19:17   

Mój kumpel tak miał jak mu w tłumiku i/lub katalizatorze bebechy się oberwały i stawiały bokiem...nikt nie potrafił powiedzieć co i jak, a jednak sami po wydumce i paru browcach wpadliśmy ,że wydech jest przytkany... sprawdź to u siebie
 
 
 
ciastekn1 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 3
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-11-2014, 20:56   

Dzieki zerkne tez ta opcje .

A tak przy okazji czy ktos moze mi powiedziec bo czytalem w innych tematach o podobnej tematyce ze duzo ludzi pisze :
1. Przeplywomierz
2. Podcisnienie (tudziez lewe powietrze)
3. Sprzeglo ale u mnie bierze wysoko i ostatnia rzecza jaka byla zmieniana byl wysprzeglik(sprzeglik) jak zwal tak zwal a kreci go ladnie zadnych wahan obrotow do 3 biegu idzie idealnie od 3 biegu powyzej 3000 obrotow w momencie wcisniecia gazu w podloge idzie max do 4000 i slychac jakby automat chodzil (jakkolwiek to brzmi) to samo jest na 4 czy 5 chociaz samochod niby czuc ze jedzie to obroty jakby zamarly na 4000 wczesniej ladnie krecil do 7000 a teraz boje sie wyprzedzac zebym nie zostal w patowej sytuacji na czyjejs masce z na przeciwka
4. Czy jakies przewody mogly sie zapchac ?

A tak na marginesie nie posiadam katalizatora zostal wyciety jak mniemam. :)
Kazda sugestia bedzie pomocna

Pozdrawiam

[ Dodano: 04-03-2015, 21:04 ]
Witam. Ja swój problem rozwiązałem. Otóż moj pojawił sie po wymianie wysprzęglika i to on powodował cały zastój. Otóż się zapowietrzył. Mo mechanik całkiem przypadkiem wziął mój samochód na warsztat i po jeździe powiedział że coś mu się nie podoba z tym. Odpowietrzył i znów mogę sie rozkoszować 7000 obrotów :)

Pozdrawiam
 
 
pawelknk1991 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 1997r sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 2
Skąd: przemysl
  Wysłany: 24-11-2015, 18:55   [EA2A/W 2.0] check engine 3500x brak mocy

Witam wszystkich forumowiczow, jestem tutaj nowy z problemem dotyczacym mojego gala

Silnik 2.0 1997r + lpg stag 4

Podczas normalnej jazdy dziala jak nalezy problem z check engine zaczyna sie po przekroczeniu granicy3500 obrotow , od chwili przekroczenia tej granicy 3500x to 130km/h po chwili zapala sie kontrolka check engine auto traci moc , nie pali na dwa gary , zwalnia mimo dodawania gazu do predkosci ponizej 100km/h. Po wylaczeniu i wlaczeniu silnika problem znika i pojawia sie zaraz po ponownym przekroczeniu ww granicy. Dodam ze czasem dluzsza chwile moge jechac wyzsza predkoscia ale czy po minucie czy po godzinie jest pewne ze kontrolka sie zaswieci.
Troche to uciazliwe poniewaz np na autostradzie sie doslownie wleke a czesto jezdze po europejskich autostradach dlatego zalezy mi na usunieciu tej usterki.

Dodam ze wymienilem
-Swiece
-Kable od swiec
-Czujnik pozycji walka
-Uszczelniacze swiec pod kopulka (zalewalo swiece olejem , myslalem ze to jest wina... )
,
Dzieje sie tak na benzynie i na gazie.

Czekam na porady i z gory dzieki
_________________
Pawelknk
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 24-11-2015, 19:20   

Porada jest tylko jedna - trzeba sprawdzić, co to za błąd wyskakuje. Bo na ślepo, to pół auta możesz wymienić.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-11-2015, 19:48   

Nalezy zaczac od sprawdzenia kodu/ów http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pawelknk1991 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 1997r sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 2
Skąd: przemysl
Wysłany: 25-11-2015, 18:46   

Przy wymianie czujnika walka rozrzadu trzeba bylo odlaczyc minusowy kabel od akumulatora , nie zrobilem tego przy wymianie. Dzisiaj dopiero sie tym zajalem, pozniej jazda testowa po autostradzie powyzej 160 km/h i wszystko bylo okej, zobacze czy na dluzsza mete problem zostal rozwiazany, czy raczej trzeba bedzie sie podpiac pod komputer o kasowac bledy.
_________________
Pawelknk
 
 
wlodek93 
Mitsumaniak

Auto: mitsubishi galant 2.0 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 318
Skąd: kozienice
Wysłany: 29-11-2015, 09:52   

Witam ja mam taki maly problem w galu ze muli mi go nie przyspiesza tak jak powinien. Ce sie nie swieci. Moze to byc wina zlej regulacji lpg albo katalizator zapchany?
_________________
moj misiak http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86351
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.