[EA2W]Brak mocy powyżej 3500obr. |
Autor |
Wiadomość |
q67
Mitsumaniak

Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 106 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 09-12-2008, 17:44
|
|
|
Działalem daleji... na cieplym silniku odpielem przeplywke i przejechalem sie. lampka CE sie ciagle palila a samochod zachowywal sie tak jak przedtem z przeplywka podpieta . Jest ktos chetny zeby pozyczyc przeplywke na 5 minut i wykluczyc to definitywnie ??? |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 09-12-2008, 17:58
|
|
|
pewnie twoje objawy to złożenie błędów wszystkich tych czujników, co on był zalany czy co?? |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
q67
Mitsumaniak

Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 106 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 09-12-2008, 18:35
|
|
|
Ja tam wody nie lałem I nic mi o tym nie wiadomo ...
Jeśli dobrze mysle to te dwa czujniki ktore maja niby bledy sa w przeplywce lub w jej niedalekim sasiedztwie ?? |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 11-12-2008, 16:23
|
|
|
te wszystkie czujniki to chyba sa w przepływce właśnie... |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
q67
Mitsumaniak

Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 106 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11-12-2008, 17:31
|
|
|
Po dniu dzisiejszym wykluczam przeplywke i narazie niemam pomyslu . Dzieki uprzejmosci kolegi z klubu Krzysiek.D podlaczylem jego przeplywomierz i dalej to samo ... w styczniu jeszcze wymienie rozrzad bo juz na niego czas . |
|
|
|
 |
ciastekn1
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2013 Posty: 3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-10-2014, 16:45
|
|
|
Reaktywuje temat. Brak mocy po 4000 przestaje krecic wskazowka. Czy ktos rozwiazal problem ? |
|
|
|
 |
maliq85
Forumowicz

Auto: Galant EA2W 2.0 16V 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2012 Posty: 31 Skąd: Żnin/Rogowo
|
Wysłany: 01-11-2014, 19:17
|
|
|
Mój kumpel tak miał jak mu w tłumiku i/lub katalizatorze bebechy się oberwały i stawiały bokiem...nikt nie potrafił powiedzieć co i jak, a jednak sami po wydumce i paru browcach wpadliśmy ,że wydech jest przytkany... sprawdź to u siebie |
|
|
|
 |
ciastekn1
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2013 Posty: 3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-11-2014, 20:56
|
|
|
Dzieki zerkne tez ta opcje .
A tak przy okazji czy ktos moze mi powiedziec bo czytalem w innych tematach o podobnej tematyce ze duzo ludzi pisze :
1. Przeplywomierz
2. Podcisnienie (tudziez lewe powietrze)
3. Sprzeglo ale u mnie bierze wysoko i ostatnia rzecza jaka byla zmieniana byl wysprzeglik(sprzeglik) jak zwal tak zwal a kreci go ladnie zadnych wahan obrotow do 3 biegu idzie idealnie od 3 biegu powyzej 3000 obrotow w momencie wcisniecia gazu w podloge idzie max do 4000 i slychac jakby automat chodzil (jakkolwiek to brzmi) to samo jest na 4 czy 5 chociaz samochod niby czuc ze jedzie to obroty jakby zamarly na 4000 wczesniej ladnie krecil do 7000 a teraz boje sie wyprzedzac zebym nie zostal w patowej sytuacji na czyjejs masce z na przeciwka
4. Czy jakies przewody mogly sie zapchac ?
A tak na marginesie nie posiadam katalizatora zostal wyciety jak mniemam.
Kazda sugestia bedzie pomocna
Pozdrawiam
[ Dodano: 04-03-2015, 21:04 ]
Witam. Ja swój problem rozwiązałem. Otóż moj pojawił sie po wymianie wysprzęglika i to on powodował cały zastój. Otóż się zapowietrzył. Mo mechanik całkiem przypadkiem wziął mój samochód na warsztat i po jeździe powiedział że coś mu się nie podoba z tym. Odpowietrzył i znów mogę sie rozkoszować 7000 obrotów
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
pawelknk1991
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 1997r sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 2 Skąd: przemysl
|
Wysłany: 24-11-2015, 18:55 [EA2A/W 2.0] check engine 3500x brak mocy
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczow, jestem tutaj nowy z problemem dotyczacym mojego gala
Silnik 2.0 1997r + lpg stag 4
Podczas normalnej jazdy dziala jak nalezy problem z check engine zaczyna sie po przekroczeniu granicy3500 obrotow , od chwili przekroczenia tej granicy 3500x to 130km/h po chwili zapala sie kontrolka check engine auto traci moc , nie pali na dwa gary , zwalnia mimo dodawania gazu do predkosci ponizej 100km/h. Po wylaczeniu i wlaczeniu silnika problem znika i pojawia sie zaraz po ponownym przekroczeniu ww granicy. Dodam ze czasem dluzsza chwile moge jechac wyzsza predkoscia ale czy po minucie czy po godzinie jest pewne ze kontrolka sie zaswieci.
Troche to uciazliwe poniewaz np na autostradzie sie doslownie wleke a czesto jezdze po europejskich autostradach dlatego zalezy mi na usunieciu tej usterki.
Dodam ze wymienilem
-Swiece
-Kable od swiec
-Czujnik pozycji walka
-Uszczelniacze swiec pod kopulka (zalewalo swiece olejem , myslalem ze to jest wina... )
,
Dzieje sie tak na benzynie i na gazie.
Czekam na porady i z gory dzieki |
_________________ Pawelknk |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 24-11-2015, 19:20
|
|
|
Porada jest tylko jedna - trzeba sprawdzić, co to za błąd wyskakuje. Bo na ślepo, to pół auta możesz wymienić. |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-11-2015, 19:48
|
|
|
Nalezy zaczac od sprawdzenia kodu/ów http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
pawelknk1991
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 1997r sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 2 Skąd: przemysl
|
Wysłany: 25-11-2015, 18:46
|
|
|
Przy wymianie czujnika walka rozrzadu trzeba bylo odlaczyc minusowy kabel od akumulatora , nie zrobilem tego przy wymianie. Dzisiaj dopiero sie tym zajalem, pozniej jazda testowa po autostradzie powyzej 160 km/h i wszystko bylo okej, zobacze czy na dluzsza mete problem zostal rozwiazany, czy raczej trzeba bedzie sie podpiac pod komputer o kasowac bledy. |
_________________ Pawelknk |
|
|
|
 |
wlodek93
Mitsumaniak
Auto: mitsubishi galant 2.0 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2011 Posty: 318 Skąd: kozienice
|
Wysłany: 29-11-2015, 09:52
|
|
|
Witam ja mam taki maly problem w galu ze muli mi go nie przyspiesza tak jak powinien. Ce sie nie swieci. Moze to byc wina zlej regulacji lpg albo katalizator zapchany? |
_________________ moj misiak http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86351 |
|
|
|
 |
|