 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kupić, nie kupić?! |
Autor |
Wiadomość |
sith [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2008, 00:26
|
|
|
A dodam jeszcze, ze jakbym miał jeszcze raz decydować, to na pewno EVO bym kupił powtórnie. I znów manualnego GSR-a. Daje sporo frajdy |
|
|
|
 |
Martiqus
Nowy Forumowicz
Auto: Audi S3 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 9 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 19-12-2008, 07:53
|
|
|
No cóż... Jeździłem wczoraj X i... gacie mi spadły Nie chodzi nawet o przyspieszenie (dość porównywalne z S3), ale jak on JEŹDZI i ten KLIMAT ) Nie mogę się doczekać jazdy GT (ponoć różnica jest spora..., ale to już w styczniu) Bardzo podoba mi się fakt, że nikt niby wprost X nie poleca, ale jak już ma, to fury by nie zmienił |
|
|
|
 |
cheatah
Mitsumaniak

Auto: EVO IX GT340
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2008 Posty: 40 Skąd: Warszawa/Lublin
|
Wysłany: 20-12-2008, 00:14
|
|
|
sith, czy to mozliwe ze ja dzis Twoje autko ogladalem u Wojtka w Barierze w czasie montowania gratow?
kolor i rejon sie zgadza
Jak nie bylem do X przekonany to po dokladniejszych ogledzinach nawet mi sie spodobalo
Martiqus, umowmy sie EVO to nie jest najbardziej racjonalny wybor . Ale w moim przypadku, frajda z jazdy jest wazniejsza i rekompensuje z nawiazka braki racjonalnosci . Ja po pierwszej jezdzie chodzilem podniecony jeszcze chyba ze 2 godziny i sie zakochalem od razu
pzdr
m |
_________________
 |
|
|
|
 |
Daromir [Usunięty]
|
Wysłany: 20-12-2008, 00:48
|
|
|
cheatah napisał/a: | bron boze nie chcialem powiedziec ze nie dbasz wyglosilem tylko madrosc ludowa
jezeli chodzi o serwis, to z tego co sie orientuje jest jeden w PL ktory zajmuje sie serwisowanie EVO, mam na mysli te EVO ktore sa na gwarancji. I to jest wlasnie AUTO GT (w wawie i trojmiescie)
Niestety jak ktos jest jedyny to moze sobie pozwolic na wszystko i tak jest w tym przypadku. Nie znam osoby ktora bylaby zadowolona z tej firmy. Ja osobiscie nie mialem z nimi do czynienia, poniewaz tak jak pisalem EVO mam od niedawna i jeszcze nie mialem potrzeby do nich jechac nawet na przeglad.
Z tego co wiem ostatni przeglad mojego autka kosztowal ok 1500 zl, zostaly wymienione klocki i plyny, olej.
jezeli chodzi o koszty utrzymania auta to wskazowka moze byc, ze olej wymieniany jest co 7500 km, lany jest w moim przypadku od nowosci shell hellix ultra racing- chyba 2.5 raza drozszy niz zwykly olej, ktory uzywalem w poprzedniej furce, a benzyna tylko shell VPR.
pewnie kazdy diler Ci sciagnie EVO, ale nie kazdy sie podejmie napraw gwarancyjnych moim skromnym zdaniem
aa przeglady standardowo co 15 000 km, olej co 7500.
pzdr
m |
Nie do końca się z tym zgadzam...
Mam Evo IX od tzn. nowości. Czyli kupiony w salonie PRZEZE MNIE , bo pierwszych właścicieli cała masa, ale dużo na niby. Ja nim jestem na serio, więc mogę napisać trochę prawdy
1. Przegląd co 7500km to tak naprawdę wymiana oleju i filtra + jakieś oględziny. To wszystko w Gdańsku kosztuje ok. 450zł (lany najlepszy Castrol w tej cenie - seryjny olej).
2. po 15000 trochę drożej, ok. 1200zł, ale więcej sprawdzają i coś oliwią w tej cenie . Klocków nie musiałem wymieniać do 30tys. km.
Wymiana klocków seryjnych to koszt 2500zł za przód i niewiele mniej za tył. I to jest pewna informacja (info z ASO).
Jak przypalisz porządniej sprzęgło to w ASO = 7000zł. A przypalić jest bardzo łatwo, parę nieudanych startów, trochę adrenaliny i sprzęgło śmierdzi, że aż niemiło
Pakiet GT w nowym przepłacony około 2x. Są firmy z większym doświadczeniem niż auto gt, które robią 340KM w 1 dzień za pół ceny. oczywiście bez zachowania gwarancji, ale właściwie jaka jest różnica między wymianą tych samych części w auto gt + strojeniem, a tych samych części w firmach nazwijmy ich "trzecich". Trudno zgadnąć. Szczególnie, że jest kilka firm "trzecich", które przygotowują dodatkowo te auta do sportu w grupie N, więc mają więcej doświadczeń z placu boju niż autoryzowani serwisanci w ASO, zmieniający w 90% evo przeważnie oleje i niewiele więcej
Ja 2 lata jeździłem serią (P03, 280KM), a teraz od 2 miesięcy mam GT 340. Praktycznie całkiem inne auto jeśli chodzi o poziom wrażeń
Więc nie rozpisując sie bardzo dalej: Evo jest warte każdej wydanej złotówki, ale musisz ich mieć wiele, nie tylko na zakup, ale i na serwis, aby się z tego auta w pełni cieszyć.
Wielkim plusem jest to, że w przeciwieństwie do tzn. luksusowych ścigaczy (m3, RS4, itp), jest spora baza pakietów tuningowych, które z powodzeniem zastępują częsci z ASO, za często 50% ceny + podobne pakiety zwiększające możliwości tego auta.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Martiqus
Nowy Forumowicz
Auto: Audi S3 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 9 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 20-12-2008, 06:43
|
|
|
cheatah napisał/a: | sith, czy to mozliwe ze ja dzis Twoje autko ogladalem u Wojtka w Barierze w czasie montowania gratow?
kolor i rejon sie zgadza
Jak nie bylem do X przekonany to po dokladniejszych ogledzinach nawet mi sie spodobalo
Martiqus, umowmy sie EVO to nie jest najbardziej racjonalny wybor . Ale w moim przypadku, frajda z jazdy jest wazniejsza i rekompensuje z nawiazka braki racjonalnosci . Ja po pierwszej jezdzie chodzilem podniecony jeszcze chyba ze 2 godziny i sie zakochalem od razu
pzdr
m |
Raz w życiu kupiłem autko z racjonalnych pobudek (nowe, w salonie, a jakże) i... sprzedałem po 4 miesiącach Niech sobie "racjonalnymi" furkami jeżdżą panowie w kapeluszach, powinni dodawać do nich parasole z drewnianą rączką - jak to stwierdził mój kolega |
|
|
|
 |
sith [Usunięty]
|
Wysłany: 21-12-2008, 15:51
|
|
|
cheatah napisał/a: | sith, czy to mozliwe ze ja dzis Twoje autko ogladalem u Wojtka w Barierze w czasie montowania gratow? |
No raczej to nie ja, bo nie znam Wojtka z Bariery (cokolwiek to jest). Ale cieszę się, że auto Ci się spodobało.
Pozdro |
|
|
|
 |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 21-12-2008, 18:28
|
|
|
możesz miećprzygode jak ja - i wtedy zamiast frajdy dodatkowe kłopoty...
Silnik nie wytrzymał zwykłej jazdy po naszych niby drogach 3 tys. km. Opis w technicznym dziale...
Felerny egzemplarz. |
|
|
|
 |
sith [Usunięty]
|
Wysłany: 21-12-2008, 20:21
|
|
|
pfx napisał/a: | możesz miećprzygode jak ja - i wtedy zamiast frajdy dodatkowe kłopoty...
Silnik nie wytrzymał zwykłej jazdy po naszych niby drogach 3 tys. km. Opis w technicznym dziale...
Felerny egzemplarz. |
Tylko, że z tego co zrozumiałem, autor tematu ma zamiar kupić nowe auto w salonie. Zresztą, przy obecnym kursie dolara, sprowadzanie auta mija się z celem. Tak więc przez 3 lata głowa go boleć nie będzie. O ile pamiętam to pisałeś, że auto od razu po odbiorze w Polsce miało problem z braniem oleju i pisałeś, że prawdopodobnie skatowali je w Stanach. A jakość naszych "niby dróg" na awarię silnika raczej wpływu nie ma. Nie ma co ludzi straszyć. |
|
|
|
 |
Martiqus
Nowy Forumowicz
Auto: Audi S3 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 9 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 21-12-2008, 21:26
|
|
|
Panowie, czy Evo ma obniżone zawieszenie w stosunku do standardowego Lancera? Bywa to kłopotliwe na "naszych" drogach... |
|
|
|
 |
skandynaf
Nowy Forumowicz

Auto: EVO X GT350
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-12-2008, 22:18
|
|
|
dane katalogowe mówią, że prześwit w evo to 140mm, a w wersji standardowej 165mm. Z mojego doświadczenia wynika, że te 140mm to wartość wystarczająca na naszych drogach a jedyny problem mogą stanowić krawężniki |
|
|
|
 |
|
|