Kupić, nie kupić?! |
Autor |
Wiadomość |
Martiqus
Nowy Forumowicz
Auto: Audi S3 Sportback
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 15-12-2008, 12:25 Kupić, nie kupić?!
|
|
|
Drodzy Forumowicze - mam prośbę o pomoc. Jestem tutaj nowy i nie mam doświadczenia z samochodami Mitsubishi - za to wiele dobrego o nich słyszałem i wyczytałem . W chwili obecnej jeżdżę S3 MY2009 i zastanawiam się, czy zmienić auto na Evo X 350GT 350bhp - bardzo mi się podoba. Pomóżcie proszę - jakie za i przeciw? Czy u któregoś dealera w Polsce można przejechać się takim samochodem? Jeżdżę jakieś 3 - 4 tys miesięcznie, głównie trasy... Z góry dziękuję za pomoc |
|
|
|
 |
cheatah
Mitsumaniak

Auto: EVO IX GT340
|
Wysłany: 15-12-2008, 13:41
|
|
|
polecam forum evo.org.pl - tylko i wylacznie poswiecone EVO. Tam masz kilka watkow o podobnym temacie
jezeli chodzi o dilera, to pewnie AUTO GT w warszawie i moze w 3city.
Ze swojej strony, powiem tak, ja ma IX, bo X mi sie osobiscie nie podoba, ale nie wyobrazam sobie zadnego innego samochodu teraz ktorym moglbym jezdzic . Takze kupuj ! |
|
|
|
 |
Martiqus
Nowy Forumowicz
|
Wysłany: 15-12-2008, 17:04
|
|
|
Dzięki Napisz mi proszę, jak jest z awaryjnością Evo? |
|
|
|
 |
cheatah
Mitsumaniak

|
Wysłany: 15-12-2008, 17:47
|
|
|
na wlasnej skorze jeszcze nie doswiadczylem, za krotko jezdze EVO zeby cos sie moglo popsuc .
Zreszta zalezy jak jezdzisz, jezeli na torze no to oczywscie musisz sie liczyc z wyzszymi kosztami utrzymania i czestsza wymiana niektorych czesci.
Nie slyszalem zeby komus cos sie zepsulo przy 'normalnej', codziennej jezdzie . To sa raczej trwale samochodu, jak wiekszosc japonczykow
ale jezeli ogladales ostatni rajd Barborki i odcinek na Karowej to mozna bylo pomyslec ze EVO to dosc awaryjne auto ), chyba ze 4 mialy jakies defekty
ale jak decydujesz sie na takie auto, to musisz sie liczyc, ze jezeli cos sie stanie to tania wymiana nie bedzie . Auto Ci daje nieprzecietna frajde z jazdy ale musisz o nie dbac
pzdr
m |
|
|
|
 |
Martiqus
Nowy Forumowicz