Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupić, nie kupić?!
Autor Wiadomość
Martiqus 
Nowy Forumowicz

Auto: Audi S3 Sportback
Kraj/Country: Polska
  Wysłany: 15-12-2008, 12:25   Kupić, nie kupić?!

Drodzy Forumowicze - mam prośbę o pomoc. Jestem tutaj nowy i nie mam doświadczenia z samochodami Mitsubishi - za to wiele dobrego o nich słyszałem i wyczytałem :) . W chwili obecnej jeżdżę S3 MY2009 i zastanawiam się, czy zmienić auto na Evo X 350GT 350bhp - bardzo mi się podoba. Pomóżcie proszę - jakie za i przeciw? Czy u któregoś dealera w Polsce można przejechać się takim samochodem? Jeżdżę jakieś 3 - 4 tys miesięcznie, głównie trasy... Z góry dziękuję za pomoc :)

cheatah 
Mitsumaniak

Auto: EVO IX GT340
Wysłany: 15-12-2008, 13:41   

polecam forum evo.org.pl - tylko i wylacznie poswiecone EVO. Tam masz kilka watkow o podobnym temacie :)

jezeli chodzi o dilera, to pewnie AUTO GT w warszawie i moze w 3city.

Ze swojej strony, powiem tak, ja ma IX, bo X mi sie osobiscie nie podoba, ale nie wyobrazam sobie zadnego innego samochodu teraz ktorym moglbym jezdzic :) . Takze kupuj ! :)

Martiqus 
Nowy Forumowicz

Wysłany: 15-12-2008, 17:04   

Dzięki :) Napisz mi proszę, jak jest z awaryjnością Evo?

cheatah 
Mitsumaniak

Wysłany: 15-12-2008, 17:47   

na wlasnej skorze jeszcze nie doswiadczylem, za krotko jezdze EVO zeby cos sie moglo popsuc :) .