[EA2A/W 2.0] Silniczek Krokowy |
Autor |
Wiadomość |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 07-04-2013, 21:04
|
|
|
fj_mike, Ale tam na krzyżak są śruby. |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 07-04-2013, 21:16
|
|
|
booohal napisał/a: | fj_mike, Ale tam na krzyżak są śruby. |
A jakiego masz krokowca:
Swój najpierw odkręciłem od przepustnicy, później krzyżakiem (tylko dobrze dopasowanym). Pójdzie na pewno |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 07-04-2013, 21:20
|
|
|
fj_mike napisał/a: | Swój najpierw odkręciłem od przepustnicy |
Z tym właśnie mam problem. Do przepustnicy jest przykręcony śrubkami z łbem na krzyżaka. Sprawdzałem z 6 różnych śrubokrętów i zawsze łebki zaczynały się obrabiać.
Ale podjadę do jakiegoś mechaniora i może coś wymyślimy. |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 07-04-2013, 21:28
|
|
|
booohal, skoro widzisz tam śruby na krzyżak to znaczy, że masz krokowy jaki jest po środku na zdjęciu.
Właśnie te śruby z łbem musisz odkręcić. Nie widzę sensu odkręcania tych na krzyżak. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 07-04-2013, 21:48
|
|
|
fj_mike, Inny mam. Przymocowany jakby od spodu przepustnicy. A śruby mają zwykłe okrągłe łebki. |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 07-04-2013, 21:54
|
|
|
Bez dobrych narzędzi to lepiej nie podchodzić niż narobić więcej problemów, najlepiej będzie chyba zrzucić przepustnice i rozwiązac problem na stole.
fj_mike, nie zwróciłes uwagi o jaki silnik chodzi |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 07-04-2013, 21:57
|
|
|
robertdg napisał/a: | najlepiej będzie chyba zrzucić przepustnice |
Miałem zrzuconą ale poległem. Niedługo podejmę wyzwanie znowu |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 07-04-2013, 21:58
|
|
|
robertdg napisał/a: | fj_mike, nie zwróciłes uwagi o jaki silnik chodzi |
No faktycznie, Galanta były czasami popychane dwulitrufkami
booohal, daj VIN. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 07-04-2013, 22:18
|
|
|
JMBSNEA2AVZ002886 |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 07-04-2013, 22:30
|
|
|
Faktycznie jest inny jak w V6 :/
Tak jak pisał robertdg, dobre narzędzia |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-04-2013, 08:25
|
|
|
Nikt nie napisał rzeczy najważniejszej, a mianowicie oprócz dopasowania właściwej końcówki na krzyżak, polecam poprzez tą końcówkę w każdą śrubkę puknąć kilkakrotnie młotkiem przed próbą odkręcania. Efekt murowany! |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 08-04-2013, 10:22
|
|
|
Mnie odkręcił się bezproblemowo, ale gnidy nie mogłem doczyścić, wiec pytanie czym pucować? |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
koliber124
Mitsumaniak Mod regionu radom

Auto: Misio Galant 2.5 V6 99r spedit
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 779 Skąd: Radom
|
Wysłany: 08-04-2013, 22:15
|
|
|
Co może być przyczyną takich dźwięków??? Poniżej filmik...
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Mam nadzieję że dobrze wstrzeliłem się w temat. Od jakiegoś czasu mam falujące delikatnie obroty na granicy 500-700 obr. Tak na benzynie jak i na gazie. I do tego ten dziwny dźwięk. Wyraźcie swą opinię i pomóżcie
pzdr |
_________________ ...moc jest w grupie...
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 08-04-2013, 22:22
|
|
|
Co to za grzybek z trzpieniem? U mnie w przepustnicy nie ma czegoś takiego...
W 2.0 z Anglii chyba są takie.
 |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 08-04-2013, 22:24
|
|
|
koliber124 napisał/a: | Co może być przyczyną takich dźwięków??? Poniżej filmik...
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Mam nadzieję że dobrze wstrzeliłem się w temat. Od jakiegoś czasu mam falujące delikatnie obroty na granicy 500-700 obr. Tak na benzynie jak i na gazie. I do tego ten dziwny dźwięk. Wyraźcie swą opinię i pomóżcie
pzdr |
wtryskiwacze LPG ?
[ Dodano: 08-04-2013, 22:25 ]
booohal napisał/a: | Co to za grzybek z trzpieniem? U mnie w przepustnicy nie ma czegoś takiego...
W 2.0 z Anglii chyba są takie.
Obrazek |
nie tylko z Anglii to jest od tempomatu |
|
|
|
 |
|