Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Silniczek Krokowy
Autor Wiadomość
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 07-04-2013, 21:04   

fj_mike, Ale tam na krzyżak są śruby.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 07-04-2013, 21:16   

booohal napisał/a:
fj_mike, Ale tam na krzyżak są śruby.

A jakiego masz krokowca:


Swój najpierw odkręciłem od przepustnicy, później krzyżakiem (tylko dobrze dopasowanym). Pójdzie na pewno :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 07-04-2013, 21:20   

fj_mike napisał/a:
Swój najpierw odkręciłem od przepustnicy

Z tym właśnie mam problem. Do przepustnicy jest przykręcony śrubkami z łbem na krzyżaka. Sprawdzałem z 6 różnych śrubokrętów i zawsze łebki zaczynały się obrabiać.
Ale podjadę do jakiegoś mechaniora i może coś wymyślimy.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 07-04-2013, 21:28   

booohal, skoro widzisz tam śruby na krzyżak to znaczy, że masz krokowy jaki jest po środku na zdjęciu.


Właśnie te śruby z łbem musisz odkręcić. Nie widzę sensu odkręcania tych na krzyżak.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 07-04-2013, 21:48   

fj_mike, Inny mam. Przymocowany jakby od spodu przepustnicy. A śruby mają zwykłe okrągłe łebki.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-04-2013, 21:54   

Bez dobrych narzędzi to lepiej nie podchodzić niż narobić więcej problemów, najlepiej będzie chyba zrzucić przepustnice i rozwiązac problem na stole.

fj_mike, nie zwróciłes uwagi o jaki silnik chodzi :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 07-04-2013, 21:57   

robertdg napisał/a:
najlepiej będzie chyba zrzucić przepustnice

Miałem zrzuconą ale poległem. Niedługo podejmę wyzwanie znowu :)
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 07-04-2013, 21:58   

robertdg napisał/a:
fj_mike, nie zwróciłes uwagi o jaki silnik chodzi

No faktycznie, Galanta były czasami popychane dwulitrufkami :P

booohal, daj VIN.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 07-04-2013, 22:18   

JMBSNEA2AVZ002886
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 07-04-2013, 22:30   

Faktycznie jest inny jak w V6 :/


Tak jak pisał robertdg, dobre narzędzia :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-04-2013, 08:25   

Nikt nie napisał rzeczy najważniejszej, a mianowicie oprócz dopasowania właściwej końcówki na krzyżak, polecam poprzez tą końcówkę w każdą śrubkę puknąć kilkakrotnie młotkiem przed próbą odkręcania. Efekt murowany!
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 08-04-2013, 10:22   

Mnie odkręcił się bezproblemowo, ale gnidy nie mogłem doczyścić, wiec pytanie czym pucować?
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
koliber124 
Mitsumaniak
Mod regionu radom


Auto: Misio Galant 2.5 V6 99r spedit
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 779
Skąd: Radom
Wysłany: 08-04-2013, 22:15   

Co może być przyczyną takich dźwięków??? Poniżej filmik...
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Mam nadzieję że dobrze wstrzeliłem się w temat. Od jakiegoś czasu mam falujące delikatnie obroty na granicy 500-700 obr. Tak na benzynie jak i na gazie. I do tego ten dziwny dźwięk. Wyraźcie swą opinię i pomóżcie
pzdr :shock:
_________________
...moc jest w grupie...
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 08-04-2013, 22:22   

Co to za grzybek z trzpieniem? U mnie w przepustnicy nie ma czegoś takiego...
W 2.0 z Anglii chyba są takie.


_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 08-04-2013, 22:24   

koliber124 napisał/a:
Co może być przyczyną takich dźwięków??? Poniżej filmik...
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Mam nadzieję że dobrze wstrzeliłem się w temat. Od jakiegoś czasu mam falujące delikatnie obroty na granicy 500-700 obr. Tak na benzynie jak i na gazie. I do tego ten dziwny dźwięk. Wyraźcie swą opinię i pomóżcie
pzdr :shock:


wtryskiwacze LPG ?

[ Dodano: 08-04-2013, 22:25 ]
booohal napisał/a:
Co to za grzybek z trzpieniem? U mnie w przepustnicy nie ma czegoś takiego...
W 2.0 z Anglii chyba są takie.


Obrazek


nie tylko z Anglii to jest od tempomatu :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.