Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: swinks_UK
11-02-2009, 20:14
Ocena GAANTA sport edision??
Autor Wiadomość
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-02-2009, 10:48   

swinks_UK, proponuję wbić do CAPS VIN Galanta SE. Spróbuj znaleźć 17" felgi i halogeny do tego auta - podpowiem, nie ma.
Halogeny które ma SE to jakieś badziewie akcesoryjne z Niemiec.
SE było lokalnie robioną wersją, być może na podstawie pakietu dodatków z MME, tak jak w Polsce Dakar itp.
Jak masz problem z VIN to proszę mój JMBLNEA5WXZ000195.
Samochód ma srebrną konsolę, badziewne halogeny i miał 17" felgi. Z tyłu nalepka Sport Edition. Na lewym słupku B naklejka z 17" kołami którą oderwałem i nakleiłem oryginalną (pod naklejką Dunlopa była oryginalna)
Oto oryginalna naklejka:
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-02-2009, 11:17   

tomekrvf:
Po pierwsze:
Powinieneś od razu przyznać się, że to TWOJE auto! Nie ma takiej pisanej zasady, ale to taki nasz dobry zwyczaj.
Po drugie:
To, że ci ktoś głupot nawciskał, że SE jest lokalnie robioną wersją itp, to twoja sprawa. Jakby co zapraszam do lektury forum, wtedy dowiedziałbyś sie jak wygląda SE, i że jest to oficjalna wersja Galanta wprowadzona na rynki EU, UK, JP, NZ/AU w całości robiona w JP.
Tak samo jak i paru innych rzeczy - m.in. dlaczego mam wątpliwości co do tego auta.
Co do CAPSa wolałbym się nie wypowiadać, bo póki co doświadczenie pokazuje, że blisko 40% wskazań to wskazania błędne.

Po trzecie:
W żadnym wypadku nie jest moją intencją ci szkodzić przy sprzedaży (raczej pośrednictwie jak sądzę).
Nie zgodzę się jednak na usprawiedliwianie nieścisłości nieprawdą, dlatego radziłbym ci wstrzymać się z wydawaniem autorytarnych stwierdzeń o wersji SE, bo są błędne. I mam nadzieję, ze to tylko dlatego, że poprzedni właściciel ci tak powiedział, choć już jesteś dostatecznie długo na forum by to wiedzieć :doubt: .
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-02-2009, 11:23   

senna szukaj Galanta i pytaj jak coś ;) Wystrzegaj się handlarzy :twisted:

[ Dodano: 11-02-2009, 11:26 ]
A co do felg swinks_uk, nawet manual podaje wszystko dla 14 calowych kół, opcją dla diesla były alufelgi.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-02-2009, 12:20   

swinks_UK napisał/a:
Powinieneś od razu przyznać się, że to TWOJE auto! Nie ma takiej pisanej zasady, ale to taki nasz dobry zwyczaj.

Przecież napisałem że to mój VIN.
swinks_UK napisał/a:
mam nadzieję, ze to tylko dlatego, że poprzedni właściciel ci tak powiedział, choć już jesteś dostatecznie długo na forum by to wiedzieć .

Nie powiedział mi tego poprzedni właściciel. To jest info z MME, które uzyskałem przy próbie zamówienia zaślepki do halogenu.
swinks_UK napisał/a:
Co do CAPSa wolałbym się nie wypowiadać, bo póki co doświadczenie pokazuje, że blisko 40% wskazań to wskazania błędne.

CAPS się nie myli. Jeśli mówi że czegoś nie ma to znaczy że nie ma.
swinks_UK, nie zastanawia Ciebie fakt iż w manualu do Galanta nie ma nigdzie opisanych kół 17"?. Że w CAPS nie ma kół 17"?
To, że wersja SE to wymysł marketingowy to jestem pewny na 100%.
Bierze się z fabryki tanią specyfikację samochodu, dokłada się większe felgi i parę peirdół i juz mamy SE, Ralliart itp itd.
A klienci lubią takie specjalne wersje.
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-02-2009, 15:57   

Zaznaczam! Nie jest moim celem robienie ci na złość.
Nie mam żadnego problemu z VIN twojego auta.

Mam problem w tym, że dopiero za którymś razem przyznałeś, że to twoje auto.
Mam problem w tym, że na wytknięte różnice reagujesz alergicznie i nie przyjmujesz żadnych argumentów, zamiast przeszukać forum i sprawdzić o co mi chodzi.
Mam problem w tym, że dziwisz się moim wątpliwościom.

Wciąż uważam, że uczciwie jest powiedzieć kupującemu:
"Tak, mam wersję SE na przedaż, jednak jest w niej zmienione:
1. grill
2. zderzak
3. kierunki
4. brak halogenów
5. ecu było zmienione
... z powodów to takich a takich (ewntualnie - "sorry nie wiem czemu, taki był jak go brałem")
"
Moim zdaniem tak wygląda poważne traktowanie kupującego, nie?

Wielkość kół mnie ani grzeje ani ziębi, bo każdy sobie dowolnie dobiera koła w zależności od potrzeb.

Co do dyskusji o SE - w tej chwili jest to OT, ale powinieneś wiedzieć, że auta te różniły się od standardowych aut nie tylko wyglądem ale i szeregiem podzespołów mechanicznych.

Idziesz w zaparte że wszystko jest cacy i gra gitara. Nie sądzę byś w ten sposób budował zaufanie.

Temat uważam za wyczerpany ze swej strony.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-02-2009, 17:25   

To chyba nieporozumienie. Ja swojego Galanta nie sprzedaję i z tym Galantem z ogłoszenia nic mnie nie łączy.
Mój, w sensie VIN który podałem jest mojego samochodu tak dla przykładu że mam SE i próbuję udowodnić moją tezę że SE to wymysł lokalny.
swinks_UK napisał/a:
Co do dyskusji o SE - w tej chwili jest to OT, ale powinieneś wiedzieć, że auta te różniły się od standardowych aut nie tylko wyglądem ale i szeregiem podzespołów mechanicznych.

Swoją wiedzę opierasz na faktach czy na mitach?
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-02-2009, 19:03   

swinks_UK napisał/a:
Mam problem w tym, że dopiero za którymś razem przyznałeś, że to twoje auto.
Sorry - nie zrozumiałeś tego co napisał Tomek. Podał swój VIN jako przykład Galanta SE a nie tego konkretnego na sprzedaz.
swinks_UK napisał/a:
Mam problem w tym, że na wytknięte różnice reagujesz alergicznie i nie przyjmujesz żadnych argumentów, zamiast przeszukać forum i sprawdzić o co mi chodzi.
Nie musisz wierzyć Tomkowi. Ja mu wierzę bo zadziwiająco często nie dość, że wie co mówi to na dodatek dokładnie sprawdza zanim napisze.
swinks_UK napisał/a:
Mam problem w tym, że dziwisz się moim wątpliwościom.
JAk to było - On WIE LEPIEJ ;-)
swinks_UK napisał/a:
Wciąż uważam, że uczciwie jest powiedzieć kupującemu:
"Tak, mam wersję SE na przedaż, jednak jest w niej zmienione:
1. grill
2. zderzak
3. kierunki
4. brak halogenów
5. ecu było zmienione
... z powodów to takich a takich (ewntualnie - "sorry nie wiem czemu, taki był jak go brałem")"
Moim zdaniem tak wygląda poważne traktowanie kupującego, nie?

Wielkość kół mnie ani grzeje ani ziębi, bo każdy sobie dowolnie dobiera koła w zależności od potrzeb.

Co do dyskusji o SE - w tej chwili jest to OT, ale powinieneś wiedzieć, że auta te różniły się od standardowych aut nie tylko wyglądem ale i szeregiem podzespołów mechanicznych.

Idziesz w zaparte że wszystko jest cacy i gra gitara. Nie sądzę byś w ten sposób budował zaufanie.

Temat uważam za wyczerpany ze swej strony.
Nie tak nerwowo. To nie jest samochód Tomka.

tomekrvf napisał/a:
To chyba nieporozumienie. Ja swojego Galanta nie sprzedaję i z tym Galantem z ogłoszenia nic mnie nie łączy.
Mój, w sensie VIN który podałem jest mojego samochodu tak dla przykładu że mam SE i próbuję udowodnić moją tezę że SE to wymysł lokalny.
swinks_UK napisał/a:
Co do dyskusji o SE - w tej chwili jest to OT, ale powinieneś wiedzieć, że auta te różniły się od standardowych aut nie tylko wyglądem ale i szeregiem podzespołów mechanicznych.

Swoją wiedzę opierasz na faktach czy na mitach?

Proponuję wysłuchac co Tomasz ma do powiedzenia.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-02-2009, 19:05   

Hubeeert napisał/a:
Proponuję wysłuchac co Tomasz ma do powiedzenia.

Dzięki Hubert :lol:
Założę nowy wątek "Galant SE - fakty i mity". Tam przedstawię swoje racje.
_________________

 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 11-02-2009, 19:10   

Musze sie wlaczyc do rozmowy bo niestety zaczyna sie nerwowka.
Sport ediotion to wersja limitowana i nie jest to jakas przerobka niemiecka tylko ogolny wypust koncernu na wiele regionow. Rozni sie znacznie od zwyklego galanta nie tylko stylistyka ale innym wnetrzem unikatowymi hamulcami. Odpowiednikiem Sporta po lifcie jest Avance. Ale tez co ciekawe byly krociotko Sporty po liftingu. Latwo je poznac po tylnych lampach i zegarach HC.
Jezeli ktos nie wierzy to niech poszpera w necie i zobaczy chocby jak wyglada VR4 przed liftem. I na pewno nie ma on niemieckich halogenow :D
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-02-2009, 19:37   

Tomek: Ufff, całe szczęście, bo tak to wyglądało. Kamień z serca. Naprawdę zacząłem podejrzewać, że właściciel tego auta usiłuje się wykręcić od odpowiedzi. Mógłbyś bardziej jednoznacznie się określać :wink: A ja mógłbym uważniej czytać :oops:

Co do różnic SE i pozostałych GLX i GLS:
1. wyglądu zewnętrznego
Sport Edition:


GLX/GLS:


2. Wyglądu wnętrza:
Sport Edition (wzór weluru tylko jak niżej; czarna skóra; konsole metalik, lub carbon):


GLX/GLS (wzór weluru jak niżej - skóry szare, beż, szary beż, czarne - konsole czarne, drewnopodobne):


3. Zawieszenia - SE obniżone w granicach 40 - 25mm.

4. Hamulców - mocniejsze zestawy z przodu, te które dopiero szły w post-liftach (od 1999) - stan z UK.

Plus kilka różnic w układzie elektr. i wygłuszeniu auta. Tyle pamiętam.
Wystarczająco dużo by mówić, że to nie są takie same auta, prawda? I wystarczająco widać, ze auto na zdjęciu z ogłoszenia raczej nie wyglądało jak poglądowy egzemplarz SE.

Ciesze się, że najważniejszy spór się wyjaśnił co do tego samochodu z ogłoszennia. Co do reszty to możemy pogadać przy browarze na Zlocie w sierpniu :partyman:
Zamykam temat bo robi się OT :rolleyes:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-02-2009, 08:07   

tomekrvf napisał/a:
proponuję wbić do CAPS VIN Galanta SE. Spróbuj znaleźć 17" felgi i halogeny do tego auta - podpowiem, nie ma.

felgi są - MB681669 - typ GV
halogeny ... niestety nie mam w tym momencie czasu aby poszukać, ale na pewno jest w CAPSie wyszczególniony zderzak do SE, więc na 99,9999999999% jestem pewien, że i muszą być halogeny do tego zderzaka
tomekrvf napisał/a:
Oto oryginalna naklejka:

ja mam inną oryginalną naklejkę ... z wyszczególnieniem kół 17"

[ Dodano: 12-02-2009, 08:09 ]
Owczar napisał/a:
nawet manual podaje wszystko dla 14 calowych kół,

w moim manualu są też 15" felgi ... ale ja mam starego manuala ... pewnie wówczas jeszcze SE nie produkowali :) ... pozatym w nim nie ma też nic o Galantach z silnikiem GDI ... i co?? czy to też niemiecka stylizacja mechaniczna??
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.