LPG 4g VR4 |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 18-07-2009, 22:40
|
|
|
Takim gazownikom za Chiny Ludowe nie dawaj...
Co do serwisu, w dawnych czasach gdy miałem Rovera, to po założeniu, raz w roku zjawiałem się w Polsce na regulacji i tyle.
Zero usterkowości, a to dlatego, że jakość gazu w UK jest kosmicznie inna od tego w PL - na korzyść. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 20-07-2009, 00:14
|
|
|
W polsce znaleźć kogoś kto zagazuje i ustawi jakiekolwiek gaz do V6 mitsu nawet wolnossącego jest raczej trudne. W szczecinie wszyscy na widok V6 w sigmie wółaja albo niebotyczne kwoty(6000 za staga bez butli) albo albo: "tu się wtrysku gazu nie da..." |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 20-07-2009, 19:50
|
|
|
Chyba zdecyduje się jednak założyć tutaj jeszcze przed wyjazdem do Polski |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 21-07-2009, 00:15
|
|
|
za ponizej 6000PLN dostalbys w lublinie na rowerowej dobra instalke na podwojnych gratach brc i butle 70l. niestety dochodzi cena wyjazdu do lublina i wakacyjny kurs walut.
btw PW zdjecia mojej niestety wciello a byly w pierwszym poscie. wrzuc mi adres email na PW to podesle |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 21-07-2009, 00:22
|
|
|
To samo w moim rodzinny Jaworze. Znam kogoś kto potrafi dobrze zrobić w granicy 5000 PLN (robił m.in. tez do Saabów z turbinami), ale auto zostawione na 2 dni luzikiem. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
SWEEPER
Mitsumaniak
Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 102 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-07-2009, 12:07
|
|
|
Mam znajomego z seicento 1,2 turbo i ok 170 koni jeździ na gazie , więc poprosiłem go o pomoc w doradztwie .Dał namiar , wytłumaczył i za 3000 mam instalacje . |
_________________ OUTLANDER
LAND CRUISER
CARISMA |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 23-07-2009, 21:24
|
|
|
SWEEPER napisał/a: | Mam znajomego z seicento 1,2 turbo i ok 170 koni jeździ na gazie , więc poprosiłem go o pomoc w doradztwie .Dał namiar , wytłumaczył i za 3000 mam instalacje . |
W twin turbo nie będzie troszkę inaczej? |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-10-2009, 12:31
|
|
|
ja mam za 3500. butla w kole, reduktor do ok 400 koni zapasu z wolnossacego 5L silnika.
jablonna pod warszawa.
smiga az milo |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 27-10-2009, 16:59
|
|
|
mój jest do 350KM i także śmiga aż miło tylko ostatnio mam problemiki z przepływomierzem
[ Dodano: 22-11-2009, 18:09 ]
Mam pytanko wyciągając akumulator resetuje się ECU w samochodzie, więc po takim zabiegu trzeba coś ustawiać czy coś w tym stylu? Po za tym resetuje się też ECU od gazu, więc to samo pytanie czy trzeba będzie coś ustawić lub jechać do gazowników w celu jakieś korekcji ustawień? |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
adaxo
Mitsumaniak

Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 200 Skąd: Manchester
|
Wysłany: 14-04-2011, 16:32
|
|
|
Wiem, wiem ze stare, ale moze ktos z Was ma jakis kontakt z PLPynton?
On sam logowal sie 25-08-2010 , a chcialbym sie dowiedziec pare detali na temat Jego instalki LPG, czy wszystko z autem OK, jakie konkretnie mial graty itp. |
_________________ Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 14-04-2011, 16:45
|
|
|
Mam kontakt, spytam. Z tego co pamiętam instalka BRC podwójna (2 reduktory, 2 filtry, 8 mm wielozawór i gazrurka ) ale jakie wtryski i ile silników zużył nie interesowałem się |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 14-04-2011, 16:47
|
|
|
po szczecinie jezdzi zagazowany VR4 i nic zlego sie z nim nie dzieje
wlasiciciel jest gazownikiem |
|
|
|
 |
adaxo
Mitsumaniak

Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 200 Skąd: Manchester
|
Wysłany: 14-04-2011, 18:44
|
|
|
Bartek napisał/a: | Mam kontakt, spytam. Z tego co pamiętam instalka BRC podwójna (2 reduktory, 2 filtry, 8 mm wielozawór i gazrurka ) ale jakie wtryski i ile silników zużył nie interesowałem się |
Będę ogromnie wdzięczny, jeszcze jak by zdjęcia się odnowiły to by było super
[ Dodano: 14-04-2011, 18:47 ]
Rafal_Szczecin napisał/a: | po szczecinie jezdzi zagazowany VR4 i nic zlego sie z nim nie dzieje
wlasiciciel jest gazownikiem |
Jest właściciel obecny tutaj?, albo na lpg-forum?, chętnie poczytam |
_________________ Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 14-04-2011, 18:55
|
|
|
raczej nie |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 14-04-2011, 22:14
|
|
|
adaxo napisał/a: | Bartek napisał/a: | Mam kontakt, spytam. Z tego co pamiętam instalka BRC podwójna (2 reduktory, 2 filtry, 8 mm wielozawór i gazrurka ) ale jakie wtryski i ile silników zużył nie interesowałem się |
Będę ogromnie wdzięczny, jeszcze jak by zdjęcia się odnowiły to by było super
[ Dodano: 14-04-2011, 18:47 ]
Rafal_Szczecin napisał/a: | po szczecinie jezdzi zagazowany VR4 i nic zlego sie z nim nie dzieje
wlasiciciel jest gazownikiem |
Jest właściciel obecny tutaj?, albo na lpg-forum?, chętnie poczytam |
ja mam zagazowanego i jest moje auto na lpg forum zerknij w galerie
z pyntonem bede sie widzial za 2 dni jak cos potrzebujesz to mow
z jego instalka brc nic sie nie dzieje ja mam staga i nic sie nie dzieje ale podstawa to dobrze ustawiony gaz |
_________________
 |
|
|
|
 |
|