Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG 4g VR4
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 18-07-2009, 22:40   

Takim gazownikom za Chiny Ludowe nie dawaj... :D

Co do serwisu, w dawnych czasach gdy miałem Rovera, to po założeniu, raz w roku zjawiałem się w Polsce na regulacji i tyle.
Zero usterkowości, a to dlatego, że jakość gazu w UK jest kosmicznie inna od tego w PL - na korzyść.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 20-07-2009, 00:14   

W polsce znaleźć kogoś kto zagazuje i ustawi jakiekolwiek gaz do V6 mitsu nawet wolnossącego jest raczej trudne. W szczecinie wszyscy na widok V6 w sigmie wółaja albo niebotyczne kwoty(6000 za staga bez butli) albo albo: "tu się wtrysku gazu nie da..."
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 20-07-2009, 19:50   

Chyba zdecyduje się jednak założyć tutaj jeszcze przed wyjazdem do Polski :)
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 21-07-2009, 00:15   

za ponizej 6000PLN dostalbys w lublinie na rowerowej dobra instalke na podwojnych gratach brc i butle 70l. niestety dochodzi cena wyjazdu do lublina i wakacyjny kurs walut.
btw PW zdjecia mojej niestety wciello a byly w pierwszym poscie. wrzuc mi adres email na PW to podesle
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 21-07-2009, 00:22   

To samo w moim rodzinny Jaworze. Znam kogoś kto potrafi dobrze zrobić w granicy 5000 PLN (robił m.in. tez do Saabów z turbinami), ale auto zostawione na 2 dni luzikiem.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
SWEEPER 
Mitsumaniak

Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-07-2009, 12:07   

Mam znajomego z seicento 1,2 turbo i ok 170 koni jeździ na gazie , więc poprosiłem go o pomoc w doradztwie .Dał namiar , wytłumaczył i za 3000 mam instalacje .
_________________
OUTLANDER
LAND CRUISER
CARISMA
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 23-07-2009, 21:24   

SWEEPER napisał/a:
Mam znajomego z seicento 1,2 turbo i ok 170 koni jeździ na gazie , więc poprosiłem go o pomoc w doradztwie .Dał namiar , wytłumaczył i za 3000 mam instalacje .

W twin turbo nie będzie troszkę inaczej?
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-2009, 12:31   

ja mam za 3500. butla w kole, reduktor do ok 400 koni zapasu z wolnossacego 5L silnika.
jablonna pod warszawa.
smiga az milo
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 27-10-2009, 16:59   

mój jest do 350KM i także śmiga aż miło tylko ostatnio mam problemiki z przepływomierzem :(

[ Dodano: 22-11-2009, 18:09 ]
Mam pytanko wyciągając akumulator resetuje się ECU w samochodzie, więc po takim zabiegu trzeba coś ustawiać czy coś w tym stylu? Po za tym resetuje się też ECU od gazu, więc to samo pytanie czy trzeba będzie coś ustawić lub jechać do gazowników w celu jakieś korekcji ustawień?
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 14-04-2011, 16:32   

Wiem, wiem ze stare, ale moze ktos z Was ma jakis kontakt z PLPynton?

On sam logowal sie 25-08-2010 :roll: , a chcialbym sie dowiedziec pare detali na temat Jego instalki LPG, czy wszystko z autem OK, jakie konkretnie mial graty itp.
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-04-2011, 16:45   

Mam kontakt, spytam. Z tego co pamiętam instalka BRC podwójna (2 reduktory, 2 filtry, 8 mm wielozawór i gazrurka ;) ) ale jakie wtryski i ile silników zużył nie interesowałem się ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 14-04-2011, 16:47   

po szczecinie jezdzi zagazowany VR4 i nic zlego sie z nim nie dzieje :)
wlasiciciel jest gazownikiem :D
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 14-04-2011, 18:44   

Bartek napisał/a:
Mam kontakt, spytam. Z tego co pamiętam instalka BRC podwójna (2 reduktory, 2 filtry, 8 mm wielozawór i gazrurka ;) ) ale jakie wtryski i ile silników zużył nie interesowałem się ;)


Będę ogromnie wdzięczny, jeszcze jak by zdjęcia się odnowiły to by było super :cheers:

[ Dodano: 14-04-2011, 18:47 ]
Rafal_Szczecin napisał/a:
po szczecinie jezdzi zagazowany VR4 i nic zlego sie z nim nie dzieje :)
wlasiciciel jest gazownikiem :D


Jest właściciel obecny tutaj?, albo na lpg-forum?, chętnie poczytam :hello2:
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 14-04-2011, 18:55   

raczej nie
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 14-04-2011, 22:14   

adaxo napisał/a:
Bartek napisał/a:
Mam kontakt, spytam. Z tego co pamiętam instalka BRC podwójna (2 reduktory, 2 filtry, 8 mm wielozawór i gazrurka ;) ) ale jakie wtryski i ile silników zużył nie interesowałem się ;)


Będę ogromnie wdzięczny, jeszcze jak by zdjęcia się odnowiły to by było super :cheers:

[ Dodano: 14-04-2011, 18:47 ]
Rafal_Szczecin napisał/a:
po szczecinie jezdzi zagazowany VR4 i nic zlego sie z nim nie dzieje :)
wlasiciciel jest gazownikiem :D


Jest właściciel obecny tutaj?, albo na lpg-forum?, chętnie poczytam :hello2:



ja mam zagazowanego i jest moje auto na lpg forum zerknij w galerie
z pyntonem bede sie widzial za 2 dni jak cos potrzebujesz to mow

z jego instalka brc nic sie nie dzieje ja mam staga i nic sie nie dzieje ale podstawa to dobrze ustawiony gaz
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.