 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pilna porada Silnik GDI 1.8 gaśnie na wolnych obrotach |
Autor |
Wiadomość |
Mitsu-Karol
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2019 Posty: 7 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 17-08-2019, 13:05
|
|
|
Panowie u mnie w Carismie to cyrk na kolkach. Po odlaczeniu aku obroty poszly w [edit].!!! Wymienilem przepustnice z krokowym robilem tysiac razy nauke obrotow i nic. Wymienilem czujnik temperatury i nic! Wymienilem ecu i ciagle nic! Za kazdym razem po wymienie czego kolwiek robilem nauke o rotow ale obroty nadal spadaja na zimnym silniku gasnie na cieplym ledwo bzdzi a po klaczeniu klimy obroty spadaja i gasnie. Co tomoze byc? Czyzby 1.6 byly jednorazowkami do momentu odpiecia aku? |
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 17-08-2019, 14:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
czarter
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2019 Posty: 84 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 21-08-2019, 13:13
|
|
|
Bezsensu tak wymieniać wszystko jak leci. Dobra diagnostyka to podstawa.
Prawdopodobnie masz jakieś poważne usterki czysto mechaniczne - ujawnily się dopiero po odłaczeniu aku, bo sterownik miał coś w pamięci co słuzylo mu do korygowania pracy silnika. To jest wyłacznie moja hipoteza.
Zacząłbym od sprawdzenia kompresji, świec i zrobił test uszczelki pod głowicą, a potem dalej dolot (lewe powietrze?!), wtryski, wszystko jak leci.
Edit: jakieś błedy w sterowniku? |
|
|
|
 |
|
|