Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
System EASY SELECT [ES]
Autor Wiadomość
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 19-01-2018, 14:31   

wężyki podciśnienie wszystkie wymienione w komorze silnika, siłownik na zgaszonym cofa się a po odpaleniu wchodzi około 1,5 cm w most niezależnie od przełożenia 2H. 4H, nie zapala się się się przełożenie na 4 HLC I nic nie reaguje zachowuje się jak na 2H
 
 
qver 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 td 2005 116km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 2
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 22-01-2018, 01:19   

Tak dokładnie kontrolka świeci, blokada się zapina i działa to pewne. Tylko dylemat jest dlaczego owy kompresor się nie wyławiacza tylko cały czas magluje. Nieszczelności nie bardzo są bo na zgaszonym silniku było czołganie pod auto i podane ciśnienie pod tylną osia na wężyk kompresora zero syczenia i na tylna oś tez zero syczenia tylko słychać na tylnej osi trykniecie załączania się blokady. Generalnie cała zagrycha czego ten piernik nie działa cyklicznie tylko jednostajnie???
 
 
boczek140 
Forumowicz


Auto: Pajero I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Cze 2017
Posty: 80
Skąd: Chotomów
Wysłany: 24-01-2018, 17:24   

a może problem tkwi w kompresorze, może jest tam jakiś zaworek bezpieczeństwa który się przyciął ?
_________________
Pajero I - 2.6
 
 
J_Koss 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2020
Posty: 3
Skąd: Warsaw
Wysłany: 01-03-2020, 20:13   

Panowie z Waszych wypowiedzi wynika, ze skrzynia SS jest dużo lepsza (mozna spokojnie jeździć po asfalcie rowniez w trybie 4x4)

Jak rozpoznać, że auto ma ES Czy SS? Ja chce kupić Pajero Classic 2002 - 2004 rok. Wszystkie one mają na przełącznikach 2h, 4h, 4l. Np ten https://www.otomoto.pl/of...html#245a0e1612

To jest ES czy SS?

Dzięki Kuba
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 03-03-2020, 18:01   

Ten z linku to es trzy pozycje na dźwigni reduktora. SS to cztery pozycje.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
LeszekP 
Nowy Forumowicz
Leszek

Auto: Pajero III 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2021
Posty: 2
Skąd: Borki
Wysłany: 24-01-2021, 14:51   

Jestem, jeszcze nie wiem czy szczęśliwym, posiadaczem Pajero III 3,2 DID 2006 r. i jak więszość mam problemy z napędami. Na włączonym silniku wszystkie sygmnalizatory reduktora zapalają sie prawidłowo; Dwa zielone, cztery zielone, cztery zielone i żóty stale, cztery zielone i żółty miga. Świadczyło by to że czujniki na reduktorze działają. Natomiast po przejechaniu ok 200 m na 4H zapala sie środkowe migające żółte co sygnalizuje wadę napędu. Po śladzie widzę że 4X4 jest załączone. Czy jest jeszcze jakiś czujnik poza reduktorem który to sygnalizuje. Będę wdzięczny też za podanie adresu sprawdzonego warsztatu w Warszawie lub okolicach.
Pozdrawiam wszystkich mających kłopot z Pajero
I przymilam się tym którzy mogą pomóc
 
 
Olson 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2020
Posty: 30
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-01-2021, 20:02   

Tak to jest z tymi Pajero, że każdy właściciel musi przejść temat migającej blokady. :P

Tak naprawdę bez diagnostyki komputerowej się nie obejdzie. Szukaj mechanika, który posiada komputer Mitshubishi MUT-3. Nie rozumiem za bardzo co znaczy "cztery zielone i żółty miga". Niekoniecznie wszystkie czujniki muszą działać, w moim wypadku zapinało wszystkie napędy, natomiast kilkaset metrów i włączał się tryb awaryjny (miga blokada centralna). Winny okazał się czujnik automatycznej skrzyni. Koszt 500zł, oryginał.
_________________
Obczaj gruza z fotki.
 
 
LeszekP 
Nowy Forumowicz
Leszek

Auto: Pajero III 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2021
Posty: 2
Skąd: Borki
Wysłany: 25-01-2021, 13:45   

zielone, Zólte - chodzi o wskaźniki zalączania napędów na desce rozdzielczej.
Czy po podpięciu do MUT3 pokaże który konkretnie czujnik jest uszkodzony?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.