System EASY SELECT [ES] |
Autor |
Wiadomość |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 19-01-2018, 14:31
|
|
|
wężyki podciśnienie wszystkie wymienione w komorze silnika, siłownik na zgaszonym cofa się a po odpaleniu wchodzi około 1,5 cm w most niezależnie od przełożenia 2H. 4H, nie zapala się się się przełożenie na 4 HLC I nic nie reaguje zachowuje się jak na 2H |
|
|
|
 |
qver
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5 td 2005 116km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2017 Posty: 2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 22-01-2018, 01:19
|
|
|
Tak dokładnie kontrolka świeci, blokada się zapina i działa to pewne. Tylko dylemat jest dlaczego owy kompresor się nie wyławiacza tylko cały czas magluje. Nieszczelności nie bardzo są bo na zgaszonym silniku było czołganie pod auto i podane ciśnienie pod tylną osia na wężyk kompresora zero syczenia i na tylna oś tez zero syczenia tylko słychać na tylnej osi trykniecie załączania się blokady. Generalnie cała zagrycha czego ten piernik nie działa cyklicznie tylko jednostajnie??? |
|
|
|
 |
boczek140
Forumowicz

Auto: Pajero I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Cze 2017 Posty: 80 Skąd: Chotomów
|
Wysłany: 24-01-2018, 17:24
|
|
|
a może problem tkwi w kompresorze, może jest tam jakiś zaworek bezpieczeństwa który się przyciął ? |
_________________ Pajero I - 2.6
 |
|
|
|
 |
J_Koss
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2020 Posty: 3 Skąd: Warsaw
|
Wysłany: 01-03-2020, 20:13
|
|
|
Panowie z Waszych wypowiedzi wynika, ze skrzynia SS jest dużo lepsza (mozna spokojnie jeździć po asfalcie rowniez w trybie 4x4)
Jak rozpoznać, że auto ma ES Czy SS? Ja chce kupić Pajero Classic 2002 - 2004 rok. Wszystkie one mają na przełącznikach 2h, 4h, 4l. Np ten https://www.otomoto.pl/of...html#245a0e1612
To jest ES czy SS?
Dzięki Kuba |
|
|
|
 |
Zuzia
Forumowicz
Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 279 Skąd: Piła
|
Wysłany: 03-03-2020, 18:01
|
|
|
Ten z linku to es trzy pozycje na dźwigni reduktora. SS to cztery pozycje. |
_________________ pozdrawiam Paweł |
|
|
|
 |
LeszekP
Nowy Forumowicz Leszek
Auto: Pajero III 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2021 Posty: 2 Skąd: Borki
|
Wysłany: 24-01-2021, 14:51
|
|
|
Jestem, jeszcze nie wiem czy szczęśliwym, posiadaczem Pajero III 3,2 DID 2006 r. i jak więszość mam problemy z napędami. Na włączonym silniku wszystkie sygmnalizatory reduktora zapalają sie prawidłowo; Dwa zielone, cztery zielone, cztery zielone i żóty stale, cztery zielone i żółty miga. Świadczyło by to że czujniki na reduktorze działają. Natomiast po przejechaniu ok 200 m na 4H zapala sie środkowe migające żółte co sygnalizuje wadę napędu. Po śladzie widzę że 4X4 jest załączone. Czy jest jeszcze jakiś czujnik poza reduktorem który to sygnalizuje. Będę wdzięczny też za podanie adresu sprawdzonego warsztatu w Warszawie lub okolicach.
Pozdrawiam wszystkich mających kłopot z Pajero
I przymilam się tym którzy mogą pomóc |
|
|
|
 |
Olson
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3,2 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2020 Posty: 30 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 24-01-2021, 20:02
|
|
|
Tak to jest z tymi Pajero, że każdy właściciel musi przejść temat migającej blokady.
Tak naprawdę bez diagnostyki komputerowej się nie obejdzie. Szukaj mechanika, który posiada komputer Mitshubishi MUT-3. Nie rozumiem za bardzo co znaczy "cztery zielone i żółty miga". Niekoniecznie wszystkie czujniki muszą działać, w moim wypadku zapinało wszystkie napędy, natomiast kilkaset metrów i włączał się tryb awaryjny (miga blokada centralna). Winny okazał się czujnik automatycznej skrzyni. Koszt 500zł, oryginał. |
_________________ Obczaj gruza z fotki.
 |
|
|
|
 |
LeszekP
Nowy Forumowicz Leszek
Auto: Pajero III 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2021 Posty: 2 Skąd: Borki
|
Wysłany: 25-01-2021, 13:45
|
|
|
zielone, Zólte - chodzi o wskaźniki zalączania napędów na desce rozdzielczej.
Czy po podpięciu do MUT3 pokaże który konkretnie czujnik jest uszkodzony? |
|
|
|
 |
|