[EAxx] Końcówki drążków |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-07-2010, 18:26
|
|
|
dawido, najlepiej jak wymienisz obie strony razem z drążkami. Po wymienia musisz ustawić zbieżność, a ona kosztuje od 80 do 150zł. Pamiętaj, że musisz ustawiać na 4 kołach, więc unikaj kowali co robią tylko przód. |
|
|
|
 |
morosophem
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5A lift 2,5v6 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 113 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-07-2010, 17:09
|
|
|
Mi Panowie z Auto TW założyli ori z Hyundaia, które mi polecili. Robią kilka Galantów dziennie, więc chyba wiedzą co zakładają. |
_________________ morosophem |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 14-07-2010, 22:30
|
|
|
tomek84 napisał/a: | morosophem napisał/a: | Robią kilka Galantów dziennie |
bez jaj
nie ma tylu Galantów w Polsce |
to w miesiac by zrobili wszystkie galanty z wawy...;-) |
|
|
|
 |
morosophem
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5A lift 2,5v6 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 113 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-08-2010, 17:38
|
|
|
He he, zabawne. Wasza arytmetyka pozostawia wiele do życzenia - więc uściślę. Za każdym razem jak zostawiam u nich auto - a jest to Galant (sic!), to na podjeździe stoją co najmniej 4 auta tej marki - oczywiście w różnych rocznikach. Dwa z nich należą do właścicieli, z tego wniosek, że pozostałe dwa + mój jako 3, są do naprawy. Galant nie jest wybitnie udanym (czyt. niezniszczalnym) modelem samochodu i w 10 letnim aucie średnio co dwa - trzy miesiące goszczę w tym zakładzie z jakąś wymianą exploatacyjną lub usterką. Ostatnio wymieniałem trzeszczące końcówki drążków 555. Zawsze zakładam w aucie najlepsze komponenty jakie są dostępne na rynku (pomijając nie korzystne w stosunku ceny do jakości części oryginalne z salonu MM). I tu wracam do pytania, które się pojawiło - końcówki Hyunday - mi takie polecono. Ufam Panom z zakładu i zdaję się na ich doświadczanie. Oczywiście wybór należy do Was i nie twierdzę - bo nie mam na to dowodu, że są lepsze od "piątek". I żeby rozwiać wątpliwości co do kryptoreklamy stosowanej tutaj przeze mnie, chciałbym nadmienić, że o tym zakładzie dowiedziałem się właśnie z tego forum i nie odnoszę żadnych korzyści z przytaczania ich opinii. Gdy ktoś zadaje pytanie, staram się odpowiedzieć tak, jak chciałbym, żeby mi dopowiadano. Bez złośliwości i cynizmu |
_________________ morosophem |
|
|
|
 |
malina_drizzt
Forumowicz

Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 453 Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
|
Wysłany: 29-07-2011, 15:58
|
|
|
Kupiłem końcówki drążków bez nakrętek.
Oryginalna końcówka w galantach ma nakrętkę z wyżłobieniami na zawleczkę.
Czy da się odzyskać starą zawleczkę i starą nakrętkę?
Czy można dokupić taką nakrętkę z wyżłobieniami gwint 10x1.25? Pytałem w sklepach nigdzie nie mają.
Czy można zastosować zamiennie nakrętkę z teflonową wkładką? |
_________________ ...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 29-07-2011, 16:46
|
|
|
malina_drizzt napisał/a: | Czy da się odzyskać starą zawleczkę i starą nakrętkę? |
Nakrętka bez problemu. Zawleczka w zależności od jej stanu. Możesz dać inną uniwersalną, ale warunkiem jest, że w trzpieniu końcówki masz otwory.
Cytat: | Czy można zastosować zamiennie nakrętkę z teflonową wkładką? |
Tak, takie nakrętki stosują do sworzni wahaczy. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
malina_drizzt
Forumowicz

Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 453 Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
|
Wysłany: 29-07-2011, 18:15
|
|
|
tomek84 napisał/a: | Owczar napisał/a: | malina_drizzt napisał/a: | Czy da się odzyskać starą zawleczkę i starą nakrętkę? |
Nakrętka bez problemu. Zawleczka w zależności od jej stanu. Możesz dać inną uniwersalną, ale warunkiem jest, że w trzpieniu końcówki masz otwory.
|
no właśnie nie wszystkie końcówki w trzpieniu mają otwory
spotkałem takie, które nie mają |
Z tego co widzę wszystkie kocówki które w trzpieniu mają otwór na zawleczkę mają nakrętki z wyżłobieniami, pozostałe pełne mają nakrętki właśnie z wkładką.
W moich końcówkach właśnie są otwory i nigdzie nie mogę dostać nakrętek.
Nie wiecie czy gdzieś da radę dostać zamiennik oryginalnej nakrętki? |
_________________ ...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14-04-2013, 13:59
|
|
|
szybkie pytanko
jaki rozmiar ma nakrętka kontrująca końcówkę drażka ? klucz 22 czy 23 ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-04-2013, 21:26
|
|
|
Tomii napisał/a: | jaki rozmiar ma nakrętka kontrująca końcówkę drażka ? klucz 22 czy 23 ? | 22 mm. |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14-04-2013, 21:30
|
|
|
Hugo napisał/a: | Tomii napisał/a: | jaki rozmiar ma nakrętka kontrująca końcówkę drażka ? klucz 22 czy 23 ? | 22 mm. |
dzięki Hugo bo kupił bym pewnie klucz 23 |
|
|
|
 |
jafo2
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 247 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 31-03-2014, 23:06
|
|
|
Panowie znowu piszczy mi końcówka drążka, nawet roku nie ma od wymiany, luzu nie ma tylko zaczęła piszczeć przy skręcaniu na maxa. Z poprzednich postów załapałem że z góry da się zdjąć dekielek i zapodać olej na sworzeń. Jest on jakoś odkręcany czy trzeba czymś poswarzyć?
Musze tam zajrzeć na świeżo zanim zrobi się luz. |
_________________ Nie ma to jak miś!!! |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 31-03-2014, 23:31
|
|
|
jafo2 napisał/a: | Jest on jakoś odkręcany czy trzeba czymś poswarzyć |
Możesz na patelni podsmażyć:)
A jak już będzie wyjęty dekielek to wywierć otwór, nagwintuj i wstaw smarowniczki. Ja mam chyba koncówki 555 albo GMB i miały takie "kalamitki" które wkręciłem w miejsce śrub w dekielkach. Smaruje od czasu do czasu i już z 2.5 roku jest spokój. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
asec69
Forumowicz
Auto: GALANT V6 2,5, 1998 E95/LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 198 Skąd: Z dużego pokoju
|
Wysłany: 06-04-2014, 08:59
|
|
|
Rok temu wymieniłem końcówki drążką firmy Sakura, i widzę, że guma jest całkowicie sparciała.Tamdeta jak nie wiem.
Nie wiem, czy wymienić same gumu, o ile się da, zy lepiej wymienić drążki na inne?
Miał ktoś podobny dylmat.
Na allegro gumu marki Febest chodzą po 18 zyli. |
|
|
|
 |
|