Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Opis Odcinka Specjalnego
Autor Wiadomość
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 09-07-2005, 17:00   

i sie wydalo, myslalem ze ktos jeszcze cus napisze, ze nie wie, albo ktos by cos pokombinowal, ale Polek juz napisal i dziekujemy mu za to. ja tez bym chcetnie popatrzyl i sie nauczyl
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 09-07-2005, 21:44   

polsaler napisał/a:
No dobrze !! Polecimy z tym !!!

na początku data ( 20.05) , numery odcinków z kolejnych pętli no i nazwa odcinka ( Lubachów Walim ( swoją droga świetny os !!!) brakuje mi tu jeszcze wpisu z rodzajem nawierzchni a co za tym idzie rodzajem opon jakie byłyby najlepsze na ten OS .

Dalej jest tak :

pięćdziesiąt lewy trzy plus przytnij w prawy trzy plus przytnij lewy sześć tnij ustaw w prawy cztery minus w ustaw do lewy plus łukiemw prawy pięć plus przytnij w lewy sześć podwójny , piętnaście ustaw do prawy plus łukiem nie tnij kamienie w lewy pięć plus wypuść osziemdziesiąt uwaga przed szczytem łagodnie prawy 30 ustaw późno w lewycztery minus zacieśniający w prawy sześć plus w lewy plus do prawy sześć plus podwójny , pięćdziesiąt ustaw do lewy trzy krótki do [prawy sześć szeroki przechodzi w ustaw prawy trzy zacieśniający wypuść szeroko] i prawy pięć plus przytnij do ustaw lewy cztery plus krótki zacieśniający wypuść i lewy plus tnij , prawy sześć plus wypusc
150 tnij z uwagą ślisko !! ustaw prawy trzy krótki nie tnij kamienie w lewy cztery plus krótki wypuśc , sto czterdzieści [ lagodny lewy plus przytnij wypuść i ustaw do lewy pięć podwójny tnij wypusc szeroko] .

Teraz tłumaczonko :)

50 ( metrów) zakręt lewy trójkowy o kącie około 90 stopni ( opis od 1do 6 odpowiada następującym zakrętom : 1 nawrót , 2 prawie nawrót :) , 3 zakręt 90stopni , 4 łagodniejszy zakręt , 5 łuk , 6 prawie niewidoczny łuk. ) z plusem czyli można pojechać troszke szybciej niż wydaje sie to z charakterystyki zakrętu )
kurde reszta potem bo nie mam czasu !!!!!

[ Dodano: Sob Lip 09, 2005 3:34 pm ]
jeśli ktos jest chętny to mogę udostępnić kilka opisanych tras w Polsce . Kiedy jeździliśmy na rajdy to opisywaliśmy trasę dojazdową np. Lublin - Kraków :)


No wlasnie :lol:
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 10-07-2005, 12:42   

Buuu nie zdazylem :x - od piatku bez kompa..... Nastepnym razem dajcie wiecej czasu :wink:
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 10-07-2005, 14:48   

to ilu tutaj z nas zna ten "jezyk" ??
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 10-07-2005, 15:36   

Rafal - jako pasazer prawego fotela, mysle ze powinienes dobrze go znac :wink: . Prawda jest taka, ze wystarczy troche znajomosci tematu, troche pogrania w Colina, troche inteligencji, zeby rozgryzc zapis, ktory w przypadku roznych kierowcow bedzie sie roznil i to czesto dosc znacznie (zapis trudnosciowy, zapis biegowy, bardziej/mniej szczegółowy - wszystko zalezy od kierowcy)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 10-07-2005, 18:02   

Bartek, tak, zgadzam sie, ale ja go niestety wcale dobrze nie znam :/ ale cos tam mniej wiecej rozumiem, i w pelni sie z Toba zgadzam ze grajac w Colina, czy tez inne wyscigowe gry czegos juz mozna sie nauczyc, tylko w colinie lub innych grach tej serii widzimy jedynie strzalki a potem podklad dzwiekowy, wiec tez to nie jest tak do konca,
ale w sumie, jak ktos bardzo chce to sam to rozszyfruje.

a powiedz skad (jak) Ty sie nauczyles ?

czy wlasnie tak jak mowimy, grajac w Colina i intersujac sie tymi sprawami czy moze jakies rajdy juz za soba masz ?

(pytam bo nie wiem, Wy sie tutaj znacie, i gdybyscie nie powiedzieli to bym nawet nie wiedzial ze Polek ma tytul :) )
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-07-2005, 23:03   

Ja sie pochwale ze minimalne pojecie o tym mialem.
Jest to z tego co mi sie wydaje zapis kolowy (podzielone kolo na 2 polowki, z czego kazda na 5 czesci i dalej zgodnie z opisem Pulsara)
A kiedys uzywalo sie systemu biegowego....czyli podawalo sie odleglosc, bieg jakim ma sie wejsc w zakret i bieg jakim ma sie wyjsc z zakretu...prawda?
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
polsaler 
moderator mitsumaniak
tropiciel faszystów


Auto: Subaru Impreza MY05
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 430
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-07-2005, 14:27   

tak tak Kofi masz rację co do tego biegowego opisu ale tak jak napisałeś to było kiedyś kiedy auta były sporo wolniejsze teraz o ile się orientuje nikt już tego opisu nie stosuje . Większość załóg stosuje zapis polegający na odwzorowaniu tarczy zegara. Jednak samych metod na opis OS jest chyba tyle ile jest startujących w rajdach załóg . Każdy ma swój indywidualny styl opisu ,który mu pasuje i w czasie którego dyktowania jedzie najszybciej :) .
Jeśli chodzi o samo dyktowanie opisu (bo to czynnośc najtrudniejsza) to chodzi o to żeby pilot rajdówki tak wczuł sie w trasę i zsynchronizował z kierowcą żeby podyktował mu wszystko idealnie w tempo ( nie za wcześnie ani tym bardziej nie za ... późno ) Jest to potwornie cięzka sztuka do opanowania bo w głowie pilota cały czas jest świadomośc ,że każdy błąd może kosztować załogę ... sami się domyślcie co ?!

Moim zdaniem błędy są jednak nieuniknione przecież ludzie to tylko ludzie . Sam popełniłem ich kilka na OS ( ale o tym to bardziej PIOTRMAS mógłby się wypowiedzieć) . Na szczęście żaden z tych błędów nie kosztował nas nawet wgniecenia w rajdówce .
Ze swojego doświadczenia powiem że trzeba być nieźle walniętym żeby zgodzić się na zamknięcie w orurowanym ( klatka ) samochodzie na prawym fotelu i zamiast patrzeć przed siebie i modlić żeby cało wrócić do domu czytać nawiedzonemu kierowcy jak i gdzie ma jechać . Ilośc adrenaliny ,która wydziela organizm starczyłaby dla połowy populacji chińczyków :)

Acha i jeszcze jedno. Pamiętajcie że jadąc po drodze publicznej nawet z doskonałym pilotem i doskonałym opisem drogi znajdują się tam ( w przeciwieństwie do odcinka specjalnego ) inny userzy drogi i to nie koniecznie Kuzaj lub Solberg !!!!!!!!!
_________________
LUBLIN RULEZ !!!!
GG - 10191984
KOHAM WAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L.U.K.S. SQUAD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.