 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Opis Odcinka Specjalnego |
Autor |
Wiadomość |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 09-07-2005, 17:00
|
|
|
i sie wydalo, myslalem ze ktos jeszcze cus napisze, ze nie wie, albo ktos by cos pokombinowal, ale Polek juz napisal i dziekujemy mu za to. ja tez bym chcetnie popatrzyl i sie nauczyl |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 09-07-2005, 21:44
|
|
|
polsaler napisał/a: | No dobrze !! Polecimy z tym !!!
na początku data ( 20.05) , numery odcinków z kolejnych pętli no i nazwa odcinka ( Lubachów Walim ( swoją droga świetny os !!!) brakuje mi tu jeszcze wpisu z rodzajem nawierzchni a co za tym idzie rodzajem opon jakie byłyby najlepsze na ten OS .
Dalej jest tak :
pięćdziesiąt lewy trzy plus przytnij w prawy trzy plus przytnij lewy sześć tnij ustaw w prawy cztery minus w ustaw do lewy plus łukiemw prawy pięć plus przytnij w lewy sześć podwójny , piętnaście ustaw do prawy plus łukiem nie tnij kamienie w lewy pięć plus wypuść osziemdziesiąt uwaga przed szczytem łagodnie prawy 30 ustaw późno w lewycztery minus zacieśniający w prawy sześć plus w lewy plus do prawy sześć plus podwójny , pięćdziesiąt ustaw do lewy trzy krótki do [prawy sześć szeroki przechodzi w ustaw prawy trzy zacieśniający wypuść szeroko] i prawy pięć plus przytnij do ustaw lewy cztery plus krótki zacieśniający wypuść i lewy plus tnij , prawy sześć plus wypusc
150 tnij z uwagą ślisko !! ustaw prawy trzy krótki nie tnij kamienie w lewy cztery plus krótki wypuśc , sto czterdzieści [ lagodny lewy plus przytnij wypuść i ustaw do lewy pięć podwójny tnij wypusc szeroko] .
Teraz tłumaczonko
50 ( metrów) zakręt lewy trójkowy o kącie około 90 stopni ( opis od 1do 6 odpowiada następującym zakrętom : 1 nawrót , 2 prawie nawrót , 3 zakręt 90stopni , 4 łagodniejszy zakręt , 5 łuk , 6 prawie niewidoczny łuk. ) z plusem czyli można pojechać troszke szybciej niż wydaje sie to z charakterystyki zakrętu )
kurde reszta potem bo nie mam czasu !!!!!
[ Dodano: Sob Lip 09, 2005 3:34 pm ]
jeśli ktos jest chętny to mogę udostępnić kilka opisanych tras w Polsce . Kiedy jeździliśmy na rajdy to opisywaliśmy trasę dojazdową np. Lublin - Kraków |
No wlasnie |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 10-07-2005, 12:42
|
|
|
Buuu nie zdazylem - od piatku bez kompa..... Nastepnym razem dajcie wiecej czasu |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 10-07-2005, 14:48
|
|
|
to ilu tutaj z nas zna ten "jezyk" ?? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 10-07-2005, 15:36
|
|
|
Rafal - jako pasazer prawego fotela, mysle ze powinienes dobrze go znac . Prawda jest taka, ze wystarczy troche znajomosci tematu, troche pogrania w Colina, troche inteligencji, zeby rozgryzc zapis, ktory w przypadku roznych kierowcow bedzie sie roznil i to czesto dosc znacznie (zapis trudnosciowy, zapis biegowy, bardziej/mniej szczegółowy - wszystko zalezy od kierowcy) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 10-07-2005, 18:02
|
|
|
Bartek, tak, zgadzam sie, ale ja go niestety wcale dobrze nie znam :/ ale cos tam mniej wiecej rozumiem, i w pelni sie z Toba zgadzam ze grajac w Colina, czy tez inne wyscigowe gry czegos juz mozna sie nauczyc, tylko w colinie lub innych grach tej serii widzimy jedynie strzalki a potem podklad dzwiekowy, wiec tez to nie jest tak do konca,
ale w sumie, jak ktos bardzo chce to sam to rozszyfruje.
a powiedz skad (jak) Ty sie nauczyles ?
czy wlasnie tak jak mowimy, grajac w Colina i intersujac sie tymi sprawami czy moze jakies rajdy juz za soba masz ?
(pytam bo nie wiem, Wy sie tutaj znacie, i gdybyscie nie powiedzieli to bym nawet nie wiedzial ze Polek ma tytul ) |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-07-2005, 23:03
|
|
|
Ja sie pochwale ze minimalne pojecie o tym mialem.
Jest to z tego co mi sie wydaje zapis kolowy (podzielone kolo na 2 polowki, z czego kazda na 5 czesci i dalej zgodnie z opisem Pulsara)
A kiedys uzywalo sie systemu biegowego....czyli podawalo sie odleglosc, bieg jakim ma sie wejsc w zakret i bieg jakim ma sie wyjsc z zakretu...prawda? |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
polsaler
moderator mitsumaniak tropiciel faszystów

Auto: Subaru Impreza MY05
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 430 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-07-2005, 14:27
|
|
|
tak tak Kofi masz rację co do tego biegowego opisu ale tak jak napisałeś to było kiedyś kiedy auta były sporo wolniejsze teraz o ile się orientuje nikt już tego opisu nie stosuje . Większość załóg stosuje zapis polegający na odwzorowaniu tarczy zegara. Jednak samych metod na opis OS jest chyba tyle ile jest startujących w rajdach załóg . Każdy ma swój indywidualny styl opisu ,który mu pasuje i w czasie którego dyktowania jedzie najszybciej .
Jeśli chodzi o samo dyktowanie opisu (bo to czynnośc najtrudniejsza) to chodzi o to żeby pilot rajdówki tak wczuł sie w trasę i zsynchronizował z kierowcą żeby podyktował mu wszystko idealnie w tempo ( nie za wcześnie ani tym bardziej nie za ... późno ) Jest to potwornie cięzka sztuka do opanowania bo w głowie pilota cały czas jest świadomośc ,że każdy błąd może kosztować załogę ... sami się domyślcie co ?!
Moim zdaniem błędy są jednak nieuniknione przecież ludzie to tylko ludzie . Sam popełniłem ich kilka na OS ( ale o tym to bardziej PIOTRMAS mógłby się wypowiedzieć) . Na szczęście żaden z tych błędów nie kosztował nas nawet wgniecenia w rajdówce .
Ze swojego doświadczenia powiem że trzeba być nieźle walniętym żeby zgodzić się na zamknięcie w orurowanym ( klatka ) samochodzie na prawym fotelu i zamiast patrzeć przed siebie i modlić żeby cało wrócić do domu czytać nawiedzonemu kierowcy jak i gdzie ma jechać . Ilośc adrenaliny ,która wydziela organizm starczyłaby dla połowy populacji chińczyków
Acha i jeszcze jedno. Pamiętajcie że jadąc po drodze publicznej nawet z doskonałym pilotem i doskonałym opisem drogi znajdują się tam ( w przeciwieństwie do odcinka specjalnego ) inny userzy drogi i to nie koniecznie Kuzaj lub Solberg !!!!!!!!! |
_________________ LUBLIN RULEZ !!!!
GG - 10191984
KOHAM WAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L.U.K.S. SQUAD
 |
|
|
|
 |
|
|