Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Regeneracja zacisków hamulcowych tylnych
Autor Wiadomość
zuku3210 
Mitsumaniak


Auto: BMW E36 328i Coupe M-Pakiet
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 492
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 27-08-2009, 22:19   

Na to wygląda że Gale tak mają, a tył hamuje mocniej pod wzgledem obciążenia (taka moja teoria :P ) wiec tak; rozebralismy tłoczki i sie okazało że kumpel który zmieniał tarcze i klocki zrobił dobrą robote, wszystko działa bardzo dobrze, 'serwis' gdzie robie auto ma przy okazji stacje diagnostyczna, hamownie i robimy tam nasze busy firmowe wiec powinno byc rzetelnie.Na diagnostyce wyszly parametry idealne, siła jak i strony wobec siebie. Wiec nowe zestawy naprawcze wróciły no IC :P Polecono mi wiecej hamować na wstecznym i mocniej w jeździe :P Tyle ze moje tarcze z przodu już są troche przypalone bo "kolorowe" są po mojej jeździe wiec chyba tak ma byc. Zawsze jezdze sam (bo i nawet auto nie zabardzo pozwala na pasażerów) wiec chyba tak zostanie na tyle że tarcza nadal matowa , i jak nowa :) wiecej juz sie tego nie czepiam :P Teraz sie czepie czego innego ale to w innym dziale bo moje auto nie ma spokoju jak coś nie dołoże, wytne, przerobie :P Dodam że płyn wymieniony obowiązkowo był
_________________
"ej ty nie bądź menciu taki hop do przodu,
to nie jest gra jak w GTA czy SEGA Mega Drive,
do napisu "game over" wystarczy z nieba strzał,
tylko zostawisz po sobie DNA i wszystko ziom
pole, plan, kilka map za maryjną furtką..."
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 27-08-2009, 22:32   

A moze cos jest nie tak u Ciebie z korektorem sily hamowania ?
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
zuku3210 
Mitsumaniak


Auto: BMW E36 328i Coupe M-Pakiet
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 492
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 27-08-2009, 22:55   

Była taka opcja, ale tak jak ,mówie, chłopaki mają diagnostyke i stwierdzili że tył mam elegancki;] z reszta u nich tez przeglady robie i nigdy nie mówili że tył mi pada :)
_________________
"ej ty nie bądź menciu taki hop do przodu,
to nie jest gra jak w GTA czy SEGA Mega Drive,
do napisu "game over" wystarczy z nieba strzał,
tylko zostawisz po sobie DNA i wszystko ziom
pole, plan, kilka map za maryjną furtką..."
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 28-08-2009, 07:26   

sampler napisał/a:
A moze cos jest nie tak u Ciebie z korektorem sily hamowania ?


W kombiku jest korektor? Jak jest NIVO?
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 28-08-2009, 07:44   

W manualu nie podaja roznicy czy jest to kombiak czy sedan wiec domniemuje ze jest.

[ Dodano: 29-08-2009, 09:05 ]
A wiec juz wiem jakie tloczki ma galant przed liftem.
Srednica tloczka 60,3 mm. 43 mm ma za to SE na dwoch tloczkach
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
zuku3210 
Mitsumaniak


Auto: BMW E36 328i Coupe M-Pakiet
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 492
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29-08-2009, 09:16   

sampler napisał/a:
Srednica tloczka 60,3 mm
ale chyba z przodu :P
_________________
"ej ty nie bądź menciu taki hop do przodu,
to nie jest gra jak w GTA czy SEGA Mega Drive,
do napisu "game over" wystarczy z nieba strzał,
tylko zostawisz po sobie DNA i wszystko ziom
pole, plan, kilka map za maryjną furtką..."
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 29-08-2009, 10:03   

oczywiscie. Tyl ma 35 mm.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 02-09-2009, 19:13   

U siebie naprawiłem.
Wykonałem tuning klocków, bo odnosiłem wrażenie, że zbyt ciasno siedzą w jarzmach. W ruch poszła szlifierka stołowa i ładnie wyrównałem klocki na tych "uszach" zbierając ułamki milimetra od zewnętrznej strony po lewej i prawej. Przy okazji smarowanie tłoczków (ale chodzą pięknie, palcami wpychałem), na wszelki wypadek próba odpowietrzenia (żadnych bąbli, płyn czyściutki) i smarowanie prowadnic klocków.

Poprawa bardzo bardzo - oprócz wrażenia wyraźnie lepszego hamowania, mniejszego "nurkowania" przodu doszły doznania słuchowe - klocki teraz czyszczą całkiem zacnie już pokryte rdzą tarcze.

Mam nadzieję, że nie napsułem, ale wnosząc po wynikach - nie.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2009, 21:10   

sampler napisał/a:
oczywiscie. Tyl ma 35 mm.


Czy w Galancie byly tez z tylu inne zaciski np. 38mm. Bo w IC znalazlem zestawy naprwcze tylnego zacisku na 35mm i 38mm ?
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 02-09-2009, 22:31   

Do liftingu na pewno jest 35 mm. Pozniej to juz nie wiem
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
mszolc 
Forumowicz

Auto: Białe EA5W '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 116
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22-08-2011, 19:07   

Witam. Odświeżę trochę temat.
Czy ktoś orientuje się jakie wymiary mają tłoczki w tylnych zaciskach przedliftowych?
Wiem, że średnica to 35mm, ale nie znalazłem jaka jest ich długość.
Czy 45mm / 45.5mm to 'prawdopodobny' wymiar?

Ściągałem ostatnio zaciski i widziałem, że tłoczki wyglądają już kiepsko, a gumki też nie są w najlepszej kondycji (twarde), ale nie chcę rozbierać niczego póki nie będę miał części skompletowanych.

A tak przy okazji - wyszukałem, że zestaw naprawczy na tył w 'przedlifcie' w IC ma symbol D4-426. Nie znalazłem szukając przez model auta, więc podaję, bo może się komuś przydać.
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 28-01-2012, 11:02   

gdzie można dostać piny/prowadnice do tylnego zacisku ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2012, 15:40   

Chyba tylko u Japaneze, popularne hurtownie moto i katalogi czesci montażowych do układów hamulcowych obecnie nie indeksują już tych pinów/prowadnic
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 17-02-2012, 15:53   

Prowadnice tylnego zacisku to qb1373x
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.