Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Owczar
28-09-2009, 20:00
Test gala kombi w auto świecie
Autor Wiadomość
waka23 
Nowy Forumowicz

Auto: forester
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 05-10-2009, 22:29   

tekstu jest może na pół strony, same jakieś ogólniki, beznadziejny artykuł
 
 
Andrzej F
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2009, 23:42   

Krzyżak ma rację, ale trudno pogodzić się z tym artykułem. Odnośnie głowicy w dieslu to zdarzyło mi się po 303 tys. km , ale znam tez przyczynę i nie zgadzam się z uogólnieniem tematu, jeśli należycie dbasz o pojazd, to nic się nie może zdarzyć. Amorki też wymieniałem po przekroczeniu 3 setki i sprzęgło również, a zamienniki mogłem wybierać. Spalanie również aby osiagnąć na poziomie podanym w artykule, musiałbym mocno się starać , może trzeba by coś popsuć? Dobra strona tego artykułu, to to że został wydrukowany i to na tyle...
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 06-10-2009, 09:36   

Ja przyznam,że specjalnie kupiłem ten numer Auto Świat żeby przeczytać o Galu i miałem cichą nadzieję,że coś ciekawego napiszą o silnikach GDI.Napisali:"Silnik 2,4 GDI(z bezpośrednim wtryskiem benzyny)palą niewiele mniej od V6,a są z reguły droższe w eksploatacji(np. trzeba stosować droższy olej silnikowy)" uuuuu się kurna naczytałem :mrgreen: chociaż napisaliby o jaki olej im chodzi ten droższy :biggrin:
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 06-10-2009, 10:03   

To co Oni napisali na 2ch strocnach ja bym zmieścił w 2ch zdaniach :D Masło maślane
 
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 06-10-2009, 16:59   Artykuł o Galancie EA0 - "Auto Świat" Nr 41 05.10.

poniżej wrzucam skany artykułu o Galancie EA0



_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 07-10-2009, 20:53   

Czy to auto świat czy motor to zawsze piszą ze GDI jest be bo zadużo elektroniki.
Swoją drogą mogli też wspomnieć jak juz wymieniali wady o wypinających się wachaczach w starszych wersjach.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Fazi 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 v6 automat 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 8
Skąd: Łdz
Wysłany: 08-10-2009, 16:41   

Myślałem, że AŚ to szanująca się gazeta...należą przecież do grupy AutoBild ale większość artykułów jest ogólnikowa i do końca napewno nie sprawdzona niestety:/Artykuł o Miśku wg mnie gorzej niż żenujący...
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 09-10-2009, 14:18   

Fazi napisał/a:
Myślałem, że AŚ to szanująca się gazeta...należą przecież do grupy AutoBild ale większość artykułów jest ogólnikowa i do końca napewno nie sprawdzona niestety:/Artykuł o Miśku wg mnie gorzej niż żenujący...


to już od kilku lat nie jest szanujący sie tygodnik, dlatego też przestałem go kupować już long long ago
teraz kupiłem specjalnie dla artykułu o galancie, po przyjściu do domu stwierdziłem, że mogłem jednak otworzyć gazete w empiku, przeczytac w 5 minut i zaoszczędzić te kilka złotych

co do artykułu to nie ma co dużo pisać, bo żal
np. spalanie 2.5 wysokie?? no porównując do 1.6 to może i pali więcej, ale w porównaniu do innych poszczególnych 2.5 to chyba jednak niewiele

więcej nie ma co wymieniać bo szkoda czasu

pozdro
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-10-2009, 11:12   

Ja mysle ze fani tego modelu troche przesadzaja. Nie jestem posiadaczem, ale mnie ten artykul osobiscie zachecil. Nie widzicie tego, ze auto zostalo przedstawionee jako bezawaryjne, co stanowi glowny argument. Do tego jest piekne. Pewne zgrzyty jak ceny zamiennikow mysle, ze nie odstraszaja, bo jak ktos jest myslacy i liczy sie z kasa to sam sprawdzi najpierw ceny czesci oraz dostepnosc zamiennikow. Wiadomo, niemieckie auta sa bardzo reklamowane, ale to chyba lepiej. Galant zostaje autem dla ludzi kochajacych prawdziwe samochody. Tak sobie mysle, ze jakby opisywali moje auto to pewnie byly by same minusy, wkoncu silnik duzo pali, ciasne to to, itd ;-) pozdro

BTW mojego zamienil bym tylko na tego gala z V6 (lub VR4).
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 17-10-2009, 01:34   

Lekki OT ale w kwestii poziomu gazet, czytuje AŚ i Motor dość regularnie i wiem że cudów nie ma się co spodziewać.
Jedynie rozśmieszyły mnie nie tak dawno artykuły o jednym z najpopularniejszym modelu marki która "miłuję" (ta z podpisu). Konkluzja była taka: mimo tego że większość egzemplarzy ma nieciekawą przeszłość, oszukane przebiegi, zawodne podzespoły i trudno o dobrą sztukę to warto kupić bo ogólnie to świetne w dodatku jest niemieckie i prestiżowe...

Ale artykuł nawet nie taki najgorszy - mówię obiektywnie. Choć gdyby taką niezawodność wykazywały A... to autor by chyba szczytował...
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 17-10-2009, 01:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-10-2009, 01:40   

lukasz12 napisał/a:
mimo tego że większość egzemplarzy ma nieciekawą przeszłość, oszukane przebiegi, zawodne podzespoły i trudno o dobrą sztukę to warto kupić bo ogólnie to świetne w dodatku jest niemieckie i prestiżowe...
:D Leżę i kwiczę. Ale brednie. Reporterzy nie powinni nadużywać alkoholu, bo piszą nie do rzeczy.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 17-10-2009, 01:42   

Głównie z tego powodu że każdy szanujący się burak musi w końcu kupić sobie "prestiżowy" samochód mam tą alergię...a 15 lat temu wzdychałem na widok 80 1.8S u sąsiada... ale byłem młody i głupi
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-10-2009, 23:18   

lukasz12 napisał/a:
a 15 lat temu wzdychałem na widok 80 1.8S u sąsiada... ale byłem młody i głupi
nic nie mow - 15 lat temu to ja dokladnie takie cos mialem i tez uwazalem za szczyt techniki, choc psulo sie kilka razy w miesiacu na rozne sposoby i w roznych miejscach (w sensie, ze trudno by jedna awaria generowala druga)...
19 letni Colt sie nie psuje a tamto cos mialo w momencie zakupu lat 2...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-10-2009, 12:15   

Panowie, ja czasem narzekam na Galanta, bo to czy tamto.
Ale w weekend miałem okazję pojeździć Ibizą z 2000 roku siostry. Jakość wykończenia po prostu tragedia. Rozwiązania VW zostawiają wiele do życzenia.
Były uszkodzone przyciski otwierania szyb, typowa usterka Ibizy, Polo itp z tego rocznika. Nowy tylko w ASO 110złx2. Udało mi się załatwić po 70zł. Wymieniłem, a okazało się, że po stronie kierowcy jest uszkodzona prowadnica. Co się okazuje, typowa usterka tego auta i pochodnym. Ten mechanizm podnoszenia szyby to totalny badziew. Zresztą inne elementy też... W moim lancerze z 91 roku wszystko było dużo lepiej wykonane.
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 19-10-2009, 12:18   

Owczar, nie chce Cie martwic,ale dojdą do tego jeszcze klamki drzwi :D :D :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.