Przesunięty przez: Owczar 28-09-2009, 20:00 |
Test gala kombi w auto świecie |
Autor |
Wiadomość |
waka23
Nowy Forumowicz
Auto: forester
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2008 Posty: 26 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 05-10-2009, 22:29
|
|
|
tekstu jest może na pół strony, same jakieś ogólniki, beznadziejny artykuł |
|
|
|
 |
Andrzej F [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2009, 23:42
|
|
|
Krzyżak ma rację, ale trudno pogodzić się z tym artykułem. Odnośnie głowicy w dieslu to zdarzyło mi się po 303 tys. km , ale znam tez przyczynę i nie zgadzam się z uogólnieniem tematu, jeśli należycie dbasz o pojazd, to nic się nie może zdarzyć. Amorki też wymieniałem po przekroczeniu 3 setki i sprzęgło również, a zamienniki mogłem wybierać. Spalanie również aby osiagnąć na poziomie podanym w artykule, musiałbym mocno się starać , może trzeba by coś popsuć? Dobra strona tego artykułu, to to że został wydrukowany i to na tyle... |
|
|
|
 |
skull
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 614 Skąd: Kentaki
|
Wysłany: 06-10-2009, 09:36
|
|
|
Ja przyznam,że specjalnie kupiłem ten numer Auto Świat żeby przeczytać o Galu i miałem cichą nadzieję,że coś ciekawego napiszą o silnikach GDI.Napisali:"Silnik 2,4 GDI(z bezpośrednim wtryskiem benzyny)palą niewiele mniej od V6,a są z reguły droższe w eksploatacji(np. trzeba stosować droższy olej silnikowy)" uuuuu się kurna naczytałem chociaż napisaliby o jaki olej im chodzi ten droższy |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 06-10-2009, 10:03
|
|
|
To co Oni napisali na 2ch strocnach ja bym zmieścił w 2ch zdaniach Masło maślane |
|
|
|
 |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 06-10-2009, 16:59 Artykuł o Galancie EA0 - "Auto Świat" Nr 41 05.10.
|
|
|
poniżej wrzucam skany artykułu o Galancie EA0
 |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 07-10-2009, 20:53
|
|
|
Czy to auto świat czy motor to zawsze piszą ze GDI jest be bo zadużo elektroniki.
Swoją drogą mogli też wspomnieć jak juz wymieniali wady o wypinających się wachaczach w starszych wersjach. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
Fazi
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6 automat 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 8 Skąd: Łdz
|
Wysłany: 08-10-2009, 16:41
|
|
|
Myślałem, że AŚ to szanująca się gazeta...należą przecież do grupy AutoBild ale większość artykułów jest ogólnikowa i do końca napewno nie sprawdzona niestety:/Artykuł o Miśku wg mnie gorzej niż żenujący... |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 09-10-2009, 14:18
|
|
|
Fazi napisał/a: | Myślałem, że AŚ to szanująca się gazeta...należą przecież do grupy AutoBild ale większość artykułów jest ogólnikowa i do końca napewno nie sprawdzona niestety:/Artykuł o Miśku wg mnie gorzej niż żenujący... |
to już od kilku lat nie jest szanujący sie tygodnik, dlatego też przestałem go kupować już long long ago
teraz kupiłem specjalnie dla artykułu o galancie, po przyjściu do domu stwierdziłem, że mogłem jednak otworzyć gazete w empiku, przeczytac w 5 minut i zaoszczędzić te kilka złotych
co do artykułu to nie ma co dużo pisać, bo żal
np. spalanie 2.5 wysokie?? no porównując do 1.6 to może i pali więcej, ale w porównaniu do innych poszczególnych 2.5 to chyba jednak niewiele
więcej nie ma co wymieniać bo szkoda czasu
pozdro |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-10-2009, 11:12
|
|
|
Ja mysle ze fani tego modelu troche przesadzaja. Nie jestem posiadaczem, ale mnie ten artykul osobiscie zachecil. Nie widzicie tego, ze auto zostalo przedstawionee jako bezawaryjne, co stanowi glowny argument. Do tego jest piekne. Pewne zgrzyty jak ceny zamiennikow mysle, ze nie odstraszaja, bo jak ktos jest myslacy i liczy sie z kasa to sam sprawdzi najpierw ceny czesci oraz dostepnosc zamiennikow. Wiadomo, niemieckie auta sa bardzo reklamowane, ale to chyba lepiej. Galant zostaje autem dla ludzi kochajacych prawdziwe samochody. Tak sobie mysle, ze jakby opisywali moje auto to pewnie byly by same minusy, wkoncu silnik duzo pali, ciasne to to, itd pozdro
BTW mojego zamienil bym tylko na tego gala z V6 (lub VR4). |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 17-10-2009, 01:34
|
|
|
Lekki OT ale w kwestii poziomu gazet, czytuje AŚ i Motor dość regularnie i wiem że cudów nie ma się co spodziewać.
Jedynie rozśmieszyły mnie nie tak dawno artykuły o jednym z najpopularniejszym modelu marki która "miłuję" (ta z podpisu). Konkluzja była taka: mimo tego że większość egzemplarzy ma nieciekawą przeszłość, oszukane przebiegi, zawodne podzespoły i trudno o dobrą sztukę to warto kupić bo ogólnie to świetne w dodatku jest niemieckie i prestiżowe...
Ale artykuł nawet nie taki najgorszy - mówię obiektywnie. Choć gdyby taką niezawodność wykazywały A... to autor by chyba szczytował... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 17-10-2009, 01:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-10-2009, 01:40
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | mimo tego że większość egzemplarzy ma nieciekawą przeszłość, oszukane przebiegi, zawodne podzespoły i trudno o dobrą sztukę to warto kupić bo ogólnie to świetne w dodatku jest niemieckie i prestiżowe... | Leżę i kwiczę. Ale brednie. Reporterzy nie powinni nadużywać alkoholu, bo piszą nie do rzeczy. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 17-10-2009, 01:42
|
|
|
Głównie z tego powodu że każdy szanujący się burak musi w końcu kupić sobie "prestiżowy" samochód mam tą alergię...a 15 lat temu wzdychałem na widok 80 1.8S u sąsiada... ale byłem młody i głupi |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-10-2009, 23:18
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | a 15 lat temu wzdychałem na widok 80 1.8S u sąsiada... ale byłem młody i głupi | nic nie mow - 15 lat temu to ja dokladnie takie cos mialem i tez uwazalem za szczyt techniki, choc psulo sie kilka razy w miesiacu na rozne sposoby i w roznych miejscach (w sensie, ze trudno by jedna awaria generowala druga)...
19 letni Colt sie nie psuje a tamto cos mialo w momencie zakupu lat 2... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-10-2009, 12:15
|
|
|
Panowie, ja czasem narzekam na Galanta, bo to czy tamto.
Ale w weekend miałem okazję pojeździć Ibizą z 2000 roku siostry. Jakość wykończenia po prostu tragedia. Rozwiązania VW zostawiają wiele do życzenia.
Były uszkodzone przyciski otwierania szyb, typowa usterka Ibizy, Polo itp z tego rocznika. Nowy tylko w ASO 110złx2. Udało mi się załatwić po 70zł. Wymieniłem, a okazało się, że po stronie kierowcy jest uszkodzona prowadnica. Co się okazuje, typowa usterka tego auta i pochodnym. Ten mechanizm podnoszenia szyby to totalny badziew. Zresztą inne elementy też... W moim lancerze z 91 roku wszystko było dużo lepiej wykonane. |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 19-10-2009, 12:18
|
|
|
Owczar, nie chce Cie martwic,ale dojdą do tego jeszcze klamki drzwi |
|
|
|
 |
|