[II 2.0 DID] Outlander - wołowaty czy nie? |
Autor |
Wiadomość |
Mont
Forumowicz

Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 290 Skąd: dziura
|
|
|
|
 |
AlCapone [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2009, 12:29
|
|
|
30k piechotą nie chodzi........ |
|
|
|
 |
venglin [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2009, 13:14
|
|
|
papcio napisał/a: |
generalnie w obecnych promocjach nie widać wersji 2,2
|
Chyba się skończyły - były produkowane tylko w 2008 r. Ja kupiłem w sierpniu 2009 rocznik 2008, mieli jeszcze jeden egzemplarz w AUTO GT.
W każdym razie, jak się przejechałem wersją 2,0 w salonie, byłem pewnie, że... nie chcę tego samochodu No i wyszło tak, że jeżdzę 2,2. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 11-10-2009, 13:53
|
|
|
venglin napisał/a: | papcio napisał/a: |
generalnie w obecnych promocjach nie widać wersji 2,2
|
Chyba się skończyły - były produkowane tylko w 2008 r. Ja kupiłem w sierpniu 2009 rocznik 2008, mieli jeszcze jeden egzemplarz w AUTO GT.
W każdym razie, jak się przejechałem wersją 2,0 w salonie, byłem pewnie, że... nie chcę tego samochodu No i wyszło tak, że jeżdzę 2,2. |
Były produkowane w 2008? Nadal przecież są i są głównym silnikiem Outlandera sprzedawanym w Europie. W PL przestały byś oferowane z powodu wyższej akcyzy.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
papcio
Mitsumaniak
Auto: 2,0 DiD Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-10-2009, 19:51
|
|
|
mitsu00 napisał/a: |
Były produkowane w 2008? Nadal przecież są i są głównym silnikiem Outlandera sprzedawanym w Europie. W PL przestały byś oferowane z powodu wyższej akcyzy.
Pozdr. |
to w takim razie pozostaje instyle + jako ciężarówka
a w przyszłosci potencjalne "wzmocnienie" autka
pozdrawiam i dzieki za pomoc
Paweł |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-10-2009, 20:05
|
|
|
piotras napisał/a: | miałem wrażenie że Octavią żony 1,9 105 KM robię go | to tylko wrażenie, chyba że nawet nieco tylko podkręcone 1,9 |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 12-10-2009, 12:39
|
|
|
Powiem tak,-mam zrobione 70000tys/km(34TYS/KM na chipie),probowalem ile pojdzie ,"bralem sie"na trasie niejednokrotnie z innymi autami ,okazuje sie ze benzyny nie takie mocne,hehe(bez turbo) a miale wczesnie Mazdzine 2,5V6,wiec wiem co pisze.Jesli chodzi o outka to na razie zadnych awarii nie mam.
A Pathfinder przeciez nie ma nawet do outka polotow-sprawdzalem.Outek go objezdza jak chce! Szczegolnie na trasie.
Kolega ma octavie w dizlu -140 kucy,na trasie lepiej sie zbiera od outka ale zeby moich 165 konikow -ot tak sobie...nie powiedzialbym,wiec koledzy ze OUTI to WOL z tym sie nie zgadzam.To duza przesada,dobry tuner potrafi z niego zrobic calkiem zwinne auto.Te 140 koni ,fakt,to za malo ale jesli sie go podciagnie do okolo 160-170 i okolo 400NM,
to do lekko szybszej jazdy wystarcza.
Ale co do ponownego kupna outka zastanowilbym sie teraz mocno,chyba wziolbym CX-7 W DIZLU. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
Krzysiek_slask
Mitsumaniak

Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 237 Skąd: Wodzisław Śl
|
Wysłany: 12-10-2009, 15:09
|
|
|
Gunner napisał/a: |
Ale co do ponownego kupna outka zastanowilbym sie teraz mocno,chyba wziolbym CX-7 W DIZLU. |
Kuszace, nie powiem, ale to bardzo nowa konstrukcja, wrecz swiezynka i nie wiadomo jak sie sprawdzi "w praniu". Ja raczej nie pchalbym sie w nieprzetestowane technologie. Zwlaszcza obawialabym sie tego silnika, po tym jak przeczytalem, iz :
Cytat: | Wysokoprężny motor o pojemności 2,2 l cechuje się wydajnym turbodoładowaniem (generuje 173 KM i 400 Nm) oraz znakomitymi parametrami ekologicznymi, spełniając normę emisji spalin Euro 5. Oczyszczanie odbywa się poprzez wtryskiwanie roztworu wodnego mocznika AdBlue ze zbiornika umieszczonego pod bagażnikiem wprost do układu wydechowego, przed katalizatorem. W ten sposób wywoływana jest naturalna reakcja chemiczna, w której roztwór zmienia ok. 40 proc. tlenków azotu w nieszkodliwy azot. |
Ciekawe, ile bedzie kosztowal taki zbiorniczek z tym plynem i na jak dlugo wystarczy. Znajac zycie, bedzie podobnie jak w przypadku 2.2 HDI znanych z Outka |
|
|
|
 |
Mariusz4
Mitsumaniak
Auto: Outlander II 2.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 149 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12-10-2009, 15:17
|
|
|
Krzysiek_slask napisał/a: |
Ciekawe, ile bedzie kosztowal taki zbiorniczek z tym plynem i na jak dlugo wystarczy. Znajac zycie, bedzie podobnie jak w przypadku 2.2 HDI znanych z Outka |
no to radze sprawdzić ile taki zbiorniczek kosztuje i po ilu km trzeba go wymienić - obali to mity jakie krążą na forum. a jeżeli ktoś nie chce tego filtra to zawsze można zrobić to (1-szy pkt): http://www.vtechpomorze.pl
koszt w tej chwili to 1500 zl lub jeżeli razem z tuningiem to 750 zl (tzn czip 1500 + 750 odłączenie filtra)
pozdrawiam,
Mariusz |
|
|
|
 |
Krzysiek_slask
Mitsumaniak

Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 237 Skąd: Wodzisław Śl
|
Wysłany: 12-10-2009, 15:46
|
|
|
Mariusz4 napisał/a: | Krzysiek_slask napisał/a: |
Ciekawe, ile bedzie kosztowal taki zbiorniczek z tym plynem i na jak dlugo wystarczy. Znajac zycie, bedzie podobnie jak w przypadku 2.2 HDI znanych z Outka |
no to radze sprawdzić ile taki zbiorniczek kosztuje i po ilu km trzeba go wymienić - obali to mity jakie krążą na forum. |
A prosze bardzo :
Koszt zbiornika ze strony dealera - wymiana po 120kkm. Fakt juz po gwarancji - mozna to olac. Z tym, ze nie wiem, czy wszyscy moga to olac. Jesli ktos np. kupil auto w leasingu, to z tego co sie orientuje firmy leasingowe nakladaja na leasingobiorce przymus serwisowania samochodu w ASO przez caly okres trwania umowy. Wiec jesli ktos ma umowe na wiecej niz 36 rat, to moze sie zalapac na tego typu "przyjemne naprawy"
a tu koszt filtra DPF:
Filtr DPF ze strony dealera
Mariusz4 napisał/a: | a jeżeli ktoś nie chce tego filtra to zawsze można zrobić to (1-szy pkt): http://www.vtechpomorze.pl. koszt w tej chwili to 1500 zl lub jeżeli razem z tuningiem to 750 zl (tzn czip 1500 + 750 odłączenie filtra)
pozdrawiam,
Mariusz |
i adios gwarancjo |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 12-10-2009, 19:16
|
|
|
Całego zbiornika nie trzeba wymieniać tylko sam płyn Eloys. Sprawdzone w ASO Mitsubishi w Wiedniu.Koszt - 285 EUR.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
papcio
Mitsumaniak
Auto: 2,0 DiD Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-10-2009, 19:32
|
|
|
Krzysiek_slask napisał/a: |
i adios gwarancjo |
no i wracajac do moich rozważań, sympatyczny Pan z salonu na wrocławskiej w stolycy zaproponował po 2000 km wgranie nowego oprogramowania dającego 380Nm i 170 koników - oczywiscie z zachowaniem gwarancji.
brzmi to przyjemnie, tylko czy podzespoły wytrzymają??
pozdrawiam
Paweł |
|
|
|
 |
Krzysiek_slask
Mitsumaniak

Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 237 Skąd: Wodzisław Śl
|
Wysłany: 12-10-2009, 20:05
|
|
|
papcio napisał/a: | Krzysiek_slask napisał/a: |
i adios gwarancjo |
no i wracajac do moich rozważań, sympatyczny Pan z salonu na wrocławskiej w stolycy zaproponował po 2000 km wgranie nowego oprogramowania dającego 380Nm i 170 koników - oczywiscie z zachowaniem gwarancji.
brzmi to przyjemnie, tylko czy podzespoły wytrzymają??
pozdrawiam
Paweł |
Bylo na forum.
Poszukaj.
W skrocie : AUTO GT po ichnim chipowaniu daje swoja gware na silnik. Gdzie indziej poza AUTO GT silnika na gwaracji juz nie naprawisz
No chyba, ze byla mowa o wspomnianym wczesniej Ralliarcie. |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 12-10-2009, 20:44
|
|
|
papcio napisał/a: | Krzysiek_slask napisał/a: |
i adios gwarancjo |
no i wracajac do moich rozważań, sympatyczny Pan z salonu na wrocławskiej w stolycy zaproponował po 2000 km wgranie nowego oprogramowania dającego 380Nm i 170 koników - oczywiscie z zachowaniem gwarancji.
brzmi to przyjemnie, tylko czy podzespoły wytrzymają??
pozdrawiam
Paweł |
Na zdrowy rozum, powinny bo podzespoły są takie same jak w 2.2 2.4 i 3.0 a tam wieksza moc i podobny moment. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 12-10-2009, 20:50
|
|
|
Dopytaj czy robią indywidualną mapę pod konkretny silnik czy wgrywają uniwersaslną mapę ECUTEK-a (mają licencję tej firmy tuningowej). Jeśli nie piszą programu pod konkretny silnik to bym sobie odpuścił. ja na początku chciałem swojego robić u nich ale temat się rozwiał. Zrobiłem miśka w końcu w warszawskiej filii www.44tuning.pl Efekty i frajda z jazdy nie do opisania Zrobiłem już 15 tys. km na nowym programie i wszystko GIT. Auto ma 65 tys. km nawinięte.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
|