[EA2A/W 2.0] Temperatura silnika w trakcie jazdy |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 29-11-2009, 18:44
|
|
|
korzystając z tematu, jak wam podchodzi wskazówka od temperatury? u mnie jest równo poziomo, czyli równo w połowie. |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
jafo2
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 247 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 29-11-2009, 20:47
|
|
|
U mnie też poziomo, czyli dokładnie na środku skali. |
_________________ Nie ma to jak miś!!! |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-11-2009, 21:33
|
|
|
mar111cin napisał/a: | jak wam podchodzi wskazówka od temperatury? u mnie jest równo poziomo, czyli równo w połowie. |
jafo2 napisał/a: | U mnie też poziomo, czyli dokładnie na środku skali. | I tak powinno być w każdym. |
|
|
|
 |
slonio88 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-06-2010, 18:45
|
|
|
Witam, mam pytanie u mnie wskazówka temperatury silnika jest nieco niżej niz zwykle bywała - czyli nie jest poziomo - pytanie mam następujące - czy to będzie termostat ? Dziś to zauważyłem jak holowałem kolegę. Proszę poprowadźcie mnie gdzie jest termostat i czy wymiana jest ciężka ?! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-06-2010, 22:26
|
|
|
u mnie w każdym Misiu jest ciut poniżej połowy i jest to normalne
nigdy nie było równo na połowie czy wyżej |
|
|
|
 |
slonio88 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-06-2010, 23:10
|
|
|
Witaj Krzyżak !
Dzięki za odp. Natomiast u mnie w Misiaku zawsze było idealnie poziomo - naprawdę jak od poziomicy i dziś jak holowałem kolegę to od razu zobaczyłem i się wystraszyłem |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 14-01-2011, 21:26
|
|
|
Dokładnie jak w temacie. Dziś na trasie mnie to spotkało. Podczas jazdy czasami wskazówka od temperatury silnika skacze w dół i wraca do poprawnego położenia. Czasami spadnie 2mm czasami 1cm a czasami do położenia zerowego. Czasami spadnie na 0.5s czasami na 2s, ale zawsze wraca do położenia w połowie skali. Czasami dostaje padaczki i skacze przez 30s do zera i do połowy. Co to może być ?? Kabelek od czujnika się odczepia ? |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-01-2011, 22:17
|
|
|
wilukce napisał/a: | Kabelek od czujnika się odczepia ? | Możliwe, że nie łączy, albo czujnik szwankuje. |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 14-01-2011, 22:37
|
|
|
A w którym miejscu znajduje się ten czujnik ? To bym sobie jutro rzucił okiem na niego |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-01-2011, 23:00
|
|
|
1 pinowy wkręcony w obudowę termostatu albo kolektor ssący. Nie wiem gdzie jest dokładnie w tym silniku. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 15-01-2011, 12:07
|
|
|
wilukce napisał/a: | Podczas jazdy czasami wskazówka od temperatury silnika skacze w dół i wraca do poprawnego położenia. Czasami spadnie 2mm czasami 1cm a czasami do położenia zerowego. Czasami spadnie na 0.5s czasami na 2s, ale zawsze wraca do położenia w połowie skali. Czasami dostaje padaczki i skacze przez 30s do zera i do połowy. Co to może być ?? |
Zapowietrzony uklad chlodzacy.
Jaki masz reduktor: Magic |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 15-01-2011, 13:51
|
|
|
KaWu, być może masz racje, bo jakiś czas temu wymieniałem płyn chłodniczy. Dziś jeszcze zauważyłem, że wskazówka głupieje często jak dodaje gazu i przyspieszam.
A jeśli chodzi o reduktor to niestety nie pamiętam, ale chyba nie Magic. Nie mam teraz jak sprawdzić nawet bo nie mam papierów. A przyczyna może leżeć po jego stronie ? |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 16-01-2011, 07:59
|
|
|
wilukce napisał/a: | KaWu, być może masz racje, bo jakiś czas temu wymieniałem płyn chłodniczy. Dziś jeszcze zauważyłem, że wskazówka głupieje często jak dodaje gazu i przyspieszam.
A jeśli chodzi o reduktor to niestety nie pamiętam, ale chyba nie Magic. Nie mam teraz jak sprawdzić nawet bo nie mam papierów. A przyczyna może leżeć po jego stronie ? |
To szybko odpowietrz dobrze uklad bo nie za dobrze tak jezdzic. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 16-01-2011, 20:18
|
|
|
Jak Krzyzak pisał powinno być lekko poniżej połowy skali. W lecie pod górkę może myć równo ale w tedy chodzą wentyle. U mnie też zauważyłem tej zimy że coś się dzieje z chłodzeniem - wskazówka potrafi spaść do poziomu przy którym klimatronic w zimie wchodzi na full grzanie (w opcji auto - zorientowani wiedzą o co chodzi). Póki co poniżej 0 st C pozostaje kartonik pomiędzy chłodnice..... |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 16-01-2011, 21:05
|
|
|
Ja dzisiaj zrobiłem trasę 300km i o dziwo wskazówka już nie wariowała. Przed wyjazdem odkręciłem korek od chłodnicy i dolałem trochę płynu do zbiornika wyrównawczego. Szukałem też czujnika temperatury i coś znalazłem, ale nie wiem czy to jest to. Jedno-pinowy, wkręcany (chyba w termostat), który znajduję się pomiędzy wężem głównym dolnym a górnym. Taki jeden mały drucik. Poruszałem nim lekko, sprawdziłem czy się trzyma. No i na trasie wszystko spoko. Ciekawy jestem co mu pomogło |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
|