Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Temperatura silnika w trakcie jazdy
Autor Wiadomość
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 29-11-2009, 18:44   

korzystając z tematu, jak wam podchodzi wskazówka od temperatury? u mnie jest równo poziomo, czyli równo w połowie.
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
jafo2 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 247
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 29-11-2009, 20:47   

U mnie też poziomo, czyli dokładnie na środku skali.
_________________
Nie ma to jak miś!!!
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-11-2009, 21:33   

mar111cin napisał/a:
jak wam podchodzi wskazówka od temperatury? u mnie jest równo poziomo, czyli równo w połowie.
jafo2 napisał/a:
U mnie też poziomo, czyli dokładnie na środku skali.
I tak powinno być w każdym.
 
 
slonio88
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2010, 18:45   

Witam, mam pytanie u mnie wskazówka temperatury silnika jest nieco niżej niz zwykle bywała - czyli nie jest poziomo - pytanie mam następujące - czy to będzie termostat ? Dziś to zauważyłem jak holowałem kolegę. Proszę poprowadźcie mnie gdzie jest termostat i czy wymiana jest ciężka ?! :roll:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-06-2010, 22:26   

u mnie w każdym Misiu jest ciut poniżej połowy i jest to normalne
nigdy nie było równo na połowie czy wyżej
 
 
slonio88
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2010, 23:10   

Witaj Krzyżak !
Dzięki za odp. Natomiast u mnie w Misiaku zawsze było idealnie poziomo - naprawdę jak od poziomicy i dziś jak holowałem kolegę to od razu zobaczyłem i się wystraszyłem :(
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 14-01-2011, 21:26   

Dokładnie jak w temacie. Dziś na trasie mnie to spotkało. Podczas jazdy czasami wskazówka od temperatury silnika skacze w dół i wraca do poprawnego położenia. Czasami spadnie 2mm czasami 1cm a czasami do położenia zerowego. Czasami spadnie na 0.5s czasami na 2s, ale zawsze wraca do położenia w połowie skali. Czasami dostaje padaczki i skacze przez 30s do zera i do połowy. Co to może być ?? Kabelek od czujnika się odczepia ?
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-01-2011, 22:17   

wilukce napisał/a:
Kabelek od czujnika się odczepia ?
Możliwe, że nie łączy, albo czujnik szwankuje.
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 14-01-2011, 22:37   

A w którym miejscu znajduje się ten czujnik ? To bym sobie jutro rzucił okiem na niego :-)
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-01-2011, 23:00   

1 pinowy wkręcony w obudowę termostatu albo kolektor ssący. Nie wiem gdzie jest dokładnie w tym silniku.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 15-01-2011, 12:07   

wilukce napisał/a:
Podczas jazdy czasami wskazówka od temperatury silnika skacze w dół i wraca do poprawnego położenia. Czasami spadnie 2mm czasami 1cm a czasami do położenia zerowego. Czasami spadnie na 0.5s czasami na 2s, ale zawsze wraca do położenia w połowie skali. Czasami dostaje padaczki i skacze przez 30s do zera i do połowy. Co to może być ??


Zapowietrzony uklad chlodzacy.
Jaki masz reduktor: Magic :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 15-01-2011, 13:51   

KaWu, być może masz racje, bo jakiś czas temu wymieniałem płyn chłodniczy. Dziś jeszcze zauważyłem, że wskazówka głupieje często jak dodaje gazu i przyspieszam.
A jeśli chodzi o reduktor to niestety nie pamiętam, ale chyba nie Magic. Nie mam teraz jak sprawdzić nawet bo nie mam papierów. A przyczyna może leżeć po jego stronie ?
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 16-01-2011, 07:59   

wilukce napisał/a:
KaWu, być może masz racje, bo jakiś czas temu wymieniałem płyn chłodniczy. Dziś jeszcze zauważyłem, że wskazówka głupieje często jak dodaje gazu i przyspieszam.
A jeśli chodzi o reduktor to niestety nie pamiętam, ale chyba nie Magic. Nie mam teraz jak sprawdzić nawet bo nie mam papierów. A przyczyna może leżeć po jego stronie ?


To szybko odpowietrz dobrze uklad bo nie za dobrze tak jezdzic.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 16-01-2011, 20:18   

Jak Krzyzak pisał powinno być lekko poniżej połowy skali. W lecie pod górkę może myć równo ale w tedy chodzą wentyle. U mnie też zauważyłem tej zimy że coś się dzieje z chłodzeniem - wskazówka potrafi spaść do poziomu przy którym klimatronic w zimie wchodzi na full grzanie (w opcji auto - zorientowani wiedzą o co chodzi). Póki co poniżej 0 st C pozostaje kartonik pomiędzy chłodnice..... :(
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 16-01-2011, 21:05   

Ja dzisiaj zrobiłem trasę 300km i o dziwo wskazówka już nie wariowała. Przed wyjazdem odkręciłem korek od chłodnicy i dolałem trochę płynu do zbiornika wyrównawczego. Szukałem też czujnika temperatury i coś znalazłem, ale nie wiem czy to jest to. Jedno-pinowy, wkręcany (chyba w termostat), który znajduję się pomiędzy wężem głównym dolnym a górnym. Taki jeden mały drucik. Poruszałem nim lekko, sprawdziłem czy się trzyma. No i na trasie wszystko spoko. Ciekawy jestem co mu pomogło :D
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.