Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EC5W 97-03] Legnum, Białystok
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-11-2009, 22:34   

Ten Galant stoi od poczatku lutego na otomoto, i nie moze sie sprzedac, na poczatku cena byla inna, doladniej nie pamietam, tak jak bisal wczesniej Bartek pierwsza sesja zdjeciowa byla zimowa, mam 3 znajomych co mieszkaja w Białymstoku i jeden mi nawet opowiadał jak niezły popis potrafi dać ten samochód, pewnie jakby dobrze poszukał to znalazby sie jakis material archiwalny na YT lub wrzuta.pl, dla mnie wniosek prosty jezeli tak dlugo nie moze sie sprzedac to albo auto naprawde jest zjezdzone, albo cena niedopowiednia do stanu, tak czy inaczej na jedno wychodzi gdzies tkwi bubel :(

[ Dodano: 01-11-2009, 22:41 ]
Edit

przy ogladaniu zdjec ponadto zwrocilem uwage na takie tandetne braki jak, nie przykrecony smok doprowadzajacy powietrze do komory filtra powietrza, brak uchytu mocujacego akumulator, auto jest troche brudne pod maska, wiem ze to tandety, ale na zywo napewno znajdzie sie wiele wiecej, najlepiejbyloby wziasc ze soba klucz do swiec i miernik kompresji, jezeli motor wyszedlby ok, to reszte da sie naprawic w racjonalnych kosztach, tak jak ta nieszczesna lampe przeciwmgielna na tylnym zderzaku, ktora u nas trzebabyloby przestawic na lewa strone ;-)

No i jeszcze te tarcze hamulcowe wygladajace jak na wykonczeniu albo po toczeniu, nie ma w nich blysku, same rysy.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2009, 01:07   

http://demotywatory.pl/62764/Tam-nie-ma-s
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
Ostatnio zmieniony przez Bartek 02-11-2009, 10:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 02-11-2009, 09:42   

nabassu, nie hazia link :( :( :(
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 02-11-2009, 11:44   

robertdg napisał/a:
... najlepiejbyloby wziasc ze soba klucz do swiec i miernik kompresji...


W warunkach polowych, przy zakupie auta, pomiar kompresji w 6A13TT... Zastanów się co piszesz. :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-11-2009, 21:51   

swinks_UK, wiem o czym piszesz, te 3 nieszczesne swieczki, do ktorych praktycznie nie ma wogole dostepu, ja tutaj nie twierdze ze rozbieralbym na srodku ulicy motor, choc w takim aucie najwazniejsza jest kondycja silnika i skrzyni, ja bym osobiscie nie chcial kupic kota w worku za ponad 20tys, do ktorego trzeba wlozyc drugie tyle, aby go przystosowac do LHD, a jakby sie mialo okazac ze silnik i skrzynia sie koncza , to dopiero porazka
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-11-2009, 14:36   

Wiem... :wink:

Na szczęście 6A13TT to tak przedziwna konstrukcja, że albo działa bez zarzutu, albo zepsute na amen/kaplica. Żadnych niuansów, zero albo-albo.
To, o co martwić się należy to:
- turbiny i okolice
- a/t
- dyfry
- ayc
- elektryka.
Tak, że pomiar kompresji uważam za zbędny. Jeśli pali i chodzi równo, bez grzania się, to silnik na 99.9% jest OK.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2009, 14:48   

No to mozna jeszcze pojechac na hamownie sprawdzic czy ma faktycznie w granicach 280KM ;-) , sadze ze to lepszy pomysl niz grzebanie z pomiarem kompresji, dlaczego o rzeczach wlasciwych mysli sie zawsze na samym koncu? Glupek ze mnie, nie chcialem wprowadzac zamieszania, a sprawdzenie turbin to tez nie latwe zadanie, podsune przypadek z innej bajki, moj sasiad kupil wito, na serwisie zrobili mu pierwsze wymiany i tak jezdzil, rok pozniej poprosil mnie zebym mu pozmienial oleje i filtry, okazalo sie ze zle byla zlozona obudowa filtra powietrza, a smok doprowadzajacy powietrze do turbo nie mial opaski, oczywiscie zrobilem wszystko jak nalezy, powiedzialem mu o tym, uprzedzajac ze turbina pracujaca przez rok na lewym powietrzu niedlugo moze padnac, no i wykrakalem 5dni pozniej urwal sie wirnik kompresji :-( , pisze o tym tylko dlatego ze wszystko moze byc OK a po przejechaniu nastu km moze sie cos zepsuc i nawet Alfa i Omega tego nie przewidza ;-)

[ Dodano: 03-11-2009, 14:52 ]
Edit

Po wymianie filtrow i cieczy sprawdzalem cisnienie doladowania, wynik db+ ;-)
Ja to nazwe zlosliwoscia rzeczy martwych
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-11-2009, 17:43   

Z hamownią nie jest tak slodko - to automat, więc wyniki z podwoziowej hamowni mogą służyć jako papier do podcierania tyłka jedynie....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2009, 18:32   

Bartek, wiec w jaki sposob Japonce podaja moc silnika? Amerykance podaja dwie wartosci mocy silnika, jedna mierzona na samym silniku, druga mierzona na aucie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 03-11-2009, 19:24   

mierzona na aucie... tzn. na kołach??? ;) ...
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-11-2009, 20:13   

Cywilizowani ludzie podają moc na kołach - nic innego nie wymierzysz mając ASB..... Co innego przy manualnej skrzyni, lub mając możliwość podłączenia silnika do hamowni silnikowej....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2009, 21:28   

kochajj, tak dokladnie mierzona na kolach, slyszalem tez ze jest mozliwosc pomiaru mocy na kolach stosujac prawo fizyki, bez koniecznosci uzycia hamowni, poprostu mierzac czas przejazdu auta na 250metrów, ze wzoru wtedy mozna obliczyc moc podawana przez silnik i moc przeniesiona na kola, tylko nie pamietam jaki to wzor, problem polega na tym ze stoperem sobie tego nie wymierzymy, bo potrzebne sa do tego conajmniej dwa detektory, tak jak to na torach rajdowych :-(
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 04-11-2009, 07:16   

Bartek napisał/a:
Cywilizowani ludzie podają moc na kołach - nic innego nie wymierzysz mając ASB..... Co innego przy manualnej skrzyni, lub mając możliwość podłączenia silnika do hamowni silnikowej....


Bartek, cywilizowani ludzie mają hamownię mierzącą 4wd i a/t w jednym... :D

Panowie, robi nam się masywny OT. :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11139
Skąd: Radomsko
Wysłany: 04-11-2009, 09:59   

robertdg napisał/a:
tak dokladnie mierzona na kolach, slyszalem tez ze jest mozliwosc pomiaru mocy na kolach stosujac prawo fizyki, bez koniecznosci uzycia hamowni, poprostu mierzac czas przejazdu auta na 250metrów, ze wzoru wtedy mozna obliczyc moc podawana przez silnik i moc przeniesiona na kola, tylko nie pamietam jaki to wzor, problem polega na tym ze stoperem sobie tego nie wymierzymy, bo potrzebne sa do tego conajmniej dwa detektory, tak jak to na torach rajdowych :-(

Rozwiń myśl,bo ciekawie się zapowiada :)
_________________

 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 04-11-2009, 19:38   

na takiej zasadzie dzialaja sprzety typu beltronic czy g-tech(akcelerometry)... aby okreslic w miare dokadnie moc na kolach potrzebne jest dokladne zwazenie samochodu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.