 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Powód powstania forum MMC Car Poland i Dealerzy Mitsubishi |
Autor |
Wiadomość |
Patrol [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2006, 23:00
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Dobra bez kryptoreklamy
Zaproś go na forum |
To nie kryptoreklama Hubeeert - wierzysz w jakieś idee, a ja chcę Cię zapewnić, że masz sojusznika...
Moge być pośrednikiem mojego Boss'a - nie boję się, że zabije mnie jak posłańca przynoszącego złe wieści...
Poza tym wie, że ma zalogować się na forum - czekam tylko na spokojniejszy moment, aby wytłumaczyć co, jak i gdzie - na razie jest gorący czas w firmie... |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-09-2006, 23:01
|
|
|
Emotki - patrz na emotki |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Patrol [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2006, 23:03
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Emotki - patrz na emotki |
Patrzę, patrzę...
Ale wolę napisać całym zdaniem, żeby nie było wątpliwości - nie lubię niedomówień, a emotki czasami nie potrafią wyrazić wszystkiego.... |
|
|
|
 |
Firebee
admin mitsumaniak

Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4107 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 04-09-2006, 23:24
|
|
|
to moze poprzenosic wszystkie tematy zwiazane z dilerami mmc do tego dzialu? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-09-2006, 07:13
|
|
|
No dobrze by było. Ja wszystkiego sam nie dam rady ale moderatorzy i juniorzy do roboty :F |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 05-09-2006, 08:16 Podforum dealerskie
|
|
|
Patrol napisał/a: | Do tego potrzebna jest jeszcze dobra wola "Rządzących"... |
Oooo! Co powiedziałem Hubeertowi w trakcie naszej ostatniej rozmowy?
W d. możemy sobie wsadzić wszystkie działania jeśli "na górze" będzie olewka Forum, Klubu, opini jego członków, itd. Nie czarujmy się. Na razie NIC nie znaczymy! Jest nas za mało. Ilu jest aktywnych uczestników? Ilu było na Zlocie? Jaki to % nabywców, uzytkowników Mitsubishi? Nie jesteśmy organem opiniotwórczym. Niestety za nim nie urośniemy w siłę potrzebne jest wsparcie działań Forum i Klubu przez MMC. Ale ja nie w ten sposób rozumię wsparcie, że Pan Prezes pokaże się na Zlocie i da parę gadżetów. To też się przydaje, jasne, ale jak w innym miejscu firma (lub też jej partnerzy) dają ciała to sorry ale nie pomogą uśmiechy, miłe słówka i rozdawane gadżety. Tym bardziej nie pomoże chowanie głowy w piasek, co widzimy w wielu przypadkach lub jakieś pokrętne tłumaczenia. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-09-2006, 08:26
|
|
|
Jacek, na to trzeba czasu - zgoda. Ale tak czy inaczej myślę że do tego dojdzie.
Dla tzw dobra własnego Dilerów - nie będą mogli nas omijać ani udawać że nas nie ma. I na to liczę. Jackie i Patrol to jak na razie wyjątki ale zobaczmy co będzie dalej. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Patrol [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 08:29
|
|
|
JCH napisał/a: | Oooo! Co powiedziałem Hubeertowi w trakcie naszej ostatniej rozmowy? |
Trudno mi powiedzieć - nie wtrącam się do waszych rozmów...
JCH napisał/a: | W d. możemy sobie wsadzić wszystkie działania jeśli "na górze" będzie olewka Forum, Klubu, opini jego członków, itd. Nie czarujmy się. Na razie NIC nie znaczymy! Jest nas za mało. |
Ilość nie ma tu akurat znaczenia - liczy się jakość, a więc to w jaki sposób będziesz sprawę załatwiał.
JCH napisał/a: | Ilu jest aktywnych uczestników? Ilu było na Zlocie? Jaki to % nabywców, uzytkowników Mitsubishi? |
Z każdym dniem przybywa jednych i drugich.
JCH napisał/a: | Nie jesteśmy organem opiniotwórczym. |
Chyba większym, niż Ci się wydaje.
Badania potwierdzają, że osoba, która ma zamiar kupić samochód, opiera się na wiedzy specjalistycznego forum - w tym wypadku np. MM.
Zaczynają sobie zdawać sprawę z tego, że jest to niesamowita kopalnia wiedzy...
JCH napisał/a: | Niestety za nim nie urośniemy w siłę potrzebne jest wsparcie działań Forum i Klubu przez MMC. Ale ja nie w ten sposób rozumię wsparcie, że Pan Prezes pokaże się na Zlocie i da parę gadżetów. To też się przydaje, jasne, ale jak w innym miejscu firma (lub też jej partnerzy) dają ciała to sorry ale nie pomogą uśmiechy, miłe słówka i rozdawane gadżety. |
Na ten temat masz moją wypowiedź już kilka postów wcześniej.
JCH napisał/a: | Tym bardziej nie pomoże chowanie głowy w piasek, co widzimy w wielu przypadkach lub jakieś pokrętne tłumaczenia. |
I właśnie po to mamy to forum, aby walczyć z takimi przypadkami - tylko walczyć w sposób rozważny. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-09-2006, 09:04
|
|
|
Nie chciałem się wtrącać, ale przychylam się do opinii obu prezentowanych opcji. Chciałbym, abyśmy byli równym partnerem do rozmowy, żeby coś się zmieniło/ruszyło w kwestii sprzężenia zwrotnego: my - MMCP. Ale - jak Jacek - podejrzewam, że mamy małe szanse.
Dlaczego? To proste - jeździmy (większość) starymi (może precyzyjniej po gwarancji) autami, z reguły naprawiamy je sami lub u znajomego mechanika, ale nie w ASO, części kupujemy w JC/IC/Malik Autoczęści a nie w ASO. Większość z nas jeśli zmieni auto, to też na ciut nowsze, ale dalej po gwarancji - bo zwyczajnie jesteśmy społeczeństwem biednym. Ponadto produkowane obecnie pudła/wanny i inne koszmary nawet osoby, które stać na nowe auto często odstraszają. Sam jestem przykładem - mimo, że stać mnie było na nowego Colta/Lancera, to wolałem kupić 16 letniego Colta a resztę przeznaczyć na inne - ważkie - sprawy. Jeździ nie najgorzej, ba - jeździ świetnie (może trochę za głośno w środku jak na mój gust). A sobie - gdybym miał kupować, to i tak kupiłbym Galanta EA, bo... patrz wyżej - czołgu czy wanny nie chcę.
Nie jesteśmy więc grupą, która mogłaby być partnerem. |
|
|
|
 |
Patrol [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 09:29
|
|
|
Klient powinien zawsze być traktowany tak samo, bez różnicy czy jeździ 23 letnim trupem, czy nowiuteńkim Wagonem za prawie 200 patyków - i o to chcemy trochę powalczyć... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-09-2006, 09:34
|
|
|
Patryk - ja mam na myśli to, że 99% z nas zna ASO tylko telefonicznie. Po pierwszej rozmowie nt. ceny części czy usługi już NIGDY tam się nie zjawia ani nie dzwoni.
Dla nich moglibyśmy nie istnieć - w końcu to nie my kupujemy nowe auta i nie serwisujemy ich tam. Tylko to chciałem uzmysłowić. |
|
|
|
 |
Patrol [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 09:41
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Patryk - ja mam na myśli to, że 99% z nas zna ASO tylko telefonicznie. Po pierwszej rozmowie nt. ceny części czy usługi już NIGDY tam się nie zjawia ani nie dzwoni.
Dla nich moglibyśmy nie istnieć - w końcu to nie my kupujemy nowe auta i nie serwisujemy ich tam. Tylko to chciałem uzmysłowić. |
Zgodzę się z Tobą, tylko MMC/Dealer powinno pamiętać o jednej sprawie:
Klient jest Klient - jeden zadowolony przyprowadzi 10 kolejnych, natomiast jeden niezadowolony zniechęci 100.
Wiadomo, że ceny w ASO są czasami z kosmosu, ale to nie upoważnia MMC/Dealer'a do tego, że mogą odwalać fuszerkę w samochodzie "pogwarancyjnym" i traktować klienta jak ścierwo.
Wiadomo, że czasami TRZEBA podjechać do ASO, bo nie każdy mechanior (nawet najlepszy) potrafi sobie czasami poradzić z bolączkami naszych ukochanych czterech kółek... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-09-2006, 09:46
|
|
|
ZTCW, to ludzie (starymi autami) do ASO jeżdżą tylko zaprogramować immo czy skasować błąd SRS. Ew. GDI do MUTa podłączyć. Resztę można zrobić we własnym zakresie. I nie chodzi tu o traktowanie, bo ja się nie spotkałem z jakimś negatywnym podejściem tylko dlatego, że przyjechałem 9-letnim (wtedy, bo teraz już 15) Galantem - wręcz przeciwnie. A chodzi mianowicie o to, że ja nie jestem dla takiego serwisu partnerem do jakichkolwiek zmian - oni są firmą, która żyje i do tego życia musi zarabiać pieniądze. Finansowo jestem więc dla nich poza obszarem zainteresowania. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 05-09-2006, 09:51 Podforum dealerskie
|
|
|
Patrol napisał/a: | Klient powinien .... | To teoria. A praktyka? Skąd zatem pomysły kart, srebrnych, złotych, platynowych, skąd pojęcie VIP, skąd różne klasyfikacje klientów, indywidualne podejścia, itd.
Niestety nie, Patrol. A może stety. Bogaty nie chce być traktowany jak ten mniej zamożny.
Patrol napisał/a: | Trudno mi powiedzieć - nie wtrącam się do waszych rozmów... | Potwierdzam w ten sposób, że nasze opinie w tej kwestii są podobne.
Patrol napisał/a: | Ilość nie ma tu akurat znaczenia - liczy się jakość, a więc to w jaki sposób będziesz sprawę załatwiał. | Hm.... Wydaje mi się, że tu akurat liczy się ilość. Forum jakościowo jest całkiem, całkiem (wątki techniczne Colta, Galanta) i co? Myślę, że w tej dziedzinie jesteśmy konkurencją dla ASO. I co?
Patrol napisał/a: | JCH napisał/a:
Nie jesteśmy organem opiniotwórczym.
Chyba większym, niż Ci się wydaje. | Tak, ale odbiorca nie ten. Nie jesteśmy opiniotwórczy dla MMC.
Patrol napisał/a: | JCH napisał/a:
Tym bardziej nie pomoże chowanie głowy w piasek, co widzimy w wielu przypadkach lub jakieś pokrętne tłumaczenia.
I właśnie po to mamy to forum, aby walczyć z takimi przypadkami - tylko walczyć w sposób rozważny. | Owszem - jedno tylko "ale". Na razie jest to walenie głową w ścianę. Bo jak nazwać niektóre wątki o zachowaniach ASO, Centarli MMC? Dopóki w tej ścianie nie będzie okienka, gdzie ktoś będzie urzędował (głupie porównanie, wiem) i bedzie zobligowany do udzielenia odpowiedzi, to będzie to jak picie wódki do lustra. W ten sposób dusimy się w sosie własnym.
[ Dodano: 05-09-2006, 10:00 ]
Patrol napisał/a: | Zgodzę się z Tobą, tylko MMC/Dealer powinno pamiętać o jednej sprawie:
Klient jest Klient - jeden zadowolony przyprowadzi 10 kolejnych, natomiast jeden niezadowolony zniechęci 100. | Gwarantuję Ci, że nie pamietają.
Być może nie ma sensu tego sloganu pamiętać jeśli ma się monopol - po co mi 10-ciu nowych klientów, niezadowolony nie zniechęci 100 bo oni nie mają gdzie odejść. Obłożenie na stanowiskach mam full to po co mi jakiś oszołom z naprawą gwarncyjną, itp. Pogonić go!
PS. Proporcje chyba nie te - ja nie znam nawet 100 potencjlnych klientów
PS. Patrol - jak znajdę wolną chwilę -> PW |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Patrol [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 10:06
|
|
|
JCH napisał/a: | To teoria. A praktyka? Skąd zatem pomysły kart, srebrnych, złotych, platynowych, skąd pojęcie VIP, skąd różne klasyfikacje klientów, indywidualne podejścia, itd.
Niestety nie, Patrol. A może stety. Bogaty nie chce być traktowany jak ten mniej zamożny. |
Nie znam pojęcia kart platynowych, złotych, miedzianych, itp.
Znam jedną kartę - Stałego Klienta.
Na swoim przykładzie powiem Ci, że każdy klient jest traktowany tak samo - nie interesuje mnie kto i ile ma kasy w portfelu... Człowiek jest Człowiekiem i zasobność portfela ma dla mnie ostatnie miejsce w klasyfikacji.
Jeśli komuś to nie odpowiada - trudno, niech idzie do konkurencji.
Dla mnie istnieje jeden podział - klient miły, uśmiechnięty i burak przechodzący w ćwikłę...
JCH napisał/a: | Hm.... Wydaje mi się, że tu akurat liczy się ilość. Forum jakościowo jest całkiem, całkiem (wątki techniczne Colta, Galanta) i co? Myślę, że w tej dziedzinie jesteśmy konkurencją dla ASO. I co? |
I to bardzo dużo - uważasz, że to jest nic?
JCH napisał/a: | Tak, ale odbiorca nie ten. Nie jesteśmy opiniotwórczy dla MMC. |
A sprawa cyklisty...? Uważasz, że nie jest opiniotwórcza....?
JCH napisał/a: | Owszem - jedno tylko "ale". Na razie jest to walenie głową w ścianę. Bo jak nazwać niektóre wątki o zachowaniach ASO, Centarli MMC? Dopóki w tej ścianie nie będzie okienka, gdzie ktoś będzie urzędował (głupie porównanie, wiem) i bedzie zobligowany do udzielenia odpowiedzi, to będzie to jak picie wódki do lustra. W ten sposób dusimy się w sosie własnym. |
Damy radę - trochę więcej optymizmu Jacku...
[ Dodano: 05-09-2006, 10:09 ]
JCH napisał/a: | Gwarantuję Ci, że nie pamietają.
Być może nie ma sensu tego sloganu pamiętać jeśli ma się monopol - po co mi 10-ciu nowych klientów, niezadowolony nie zniechęci 100 bo oni nie mają gdzie odejść. Obłożenie na stanowiskach mam full to po co mi jakiś oszołom z naprawą gwarncyjną, itp. Pogonić go! |
O właśnie - na chwilę obecną muszą baaaaaaaaardzo uważać i pomału przestają mieć monopol...
Ale to już zupełnie inna sprawa...
JCH napisał/a: | PS. Proporcje chyba nie te - ja nie znam nawet 100 potencjlnych klientów |
Nawet nie wiesz jaka siła w Tobie drzemie otwierając forum MM...
Potencjalny Klient - miałem na myśli zarówno serwis, częsci jak i salon.
JCH napisał/a: | PS. Patrol - jak znajdę wolną chwilę -> PW |
Ok - na razie lecę do roboty.
Pozdrówki |
|
|
|
 |
|
|