Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
30-09-2013, 20:08
Galant 2,5 V6 1999 by KaCzKa
Autor Wiadomość
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 31-12-2009, 11:03   

czemu kupiles takie badziewne tarcze i klocki ?
zebys potem nie narzekal ,ze sie krzywia, piszcza, czy tez samochod nie chce hamowac .
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 31-12-2009, 11:35   

Witam
Fajny galancik, do zobaczenia na ulicach w Tczewie.:)
Gdzie zakładałes LPG? Bo mam do zrobienie przeglad.
Podrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 07-01-2010, 23:40   

pieeekny :D bezawaryjnosci
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
KaCzKa 
Forumowicz


Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 36
Skąd: Tczew
Wysłany: 08-01-2010, 09:51   

dzięki, dzięki

Rafal_Szczecin, nie mam zamiaru używać tego auta na torze czy na 1/4 tak więc wyszedłem z założenia że do normalnej jazdy starczą, a poza tym to już trochę się wykosztowałem a tu jeszcze oc i rozrząd przede mną. jak się coś z nimi stanie to będę kombinował coś lepszego.

Marcino, gaz zakładałem u Grzegorza Spierewki.

z nowości to musiałem kupić termostat i wymienić aku. pomimo że autko stoi w garażu to akumulator nie wytrzymywał 3 dni :( także pierwszy ukłon w stronę sprzedawcy.

doszło też zamówione przed świętami radyjko, z którego jestem bardzo zadowolony

 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 10-01-2010, 19:09   

heheh galkancik z mojego miasta:)nie wiem ale po rozmowie ten pan mnie nie przekonywał jak do niego dzwoniłem:):) zresztą od żadnego handlarza z eg samochodu bym nie kupił:) ale ten powiem że wyglądał dośc obiecująco jednak cena niestety nie dla mnie była:(powodzenia w ekspoatacji zycze:)
 
 
 
KaCzKa 
Forumowicz


Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 36
Skąd: Tczew
Wysłany: 14-01-2010, 21:29   

dzięki.

wyjaśnił się temat chłodzenia ... tylko się nie śmiejcie bo okazało się że wszystko jest dobrze. Na dzień dzisiejszy przejechałem od zakupu około 800 km.

Jak kupiłem auto widać było zerowy stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Krótko po zakupie oddałem auto do gazownika i przy okazji dałem mu nowy płyn z prośbą o wymianę bo i tak spuszczali żeby wpiąć się w układ. Po odbiorze miał pełen zbiorniczek a po jakiejś dłuższej jeździe zobaczyłem że jest pusto i czułem zapach parującego płynu.

Teraz mogę jedynie wywnioskować że układ był po wymianie zapowietrzony a panowie od gazu pewnie przy zalewaniu rozlali coś niecoś po chłodnicy ... ot cała historia :lol: spanikowałem :oops:

a tu kilka już moich fotek na zimowym setupie
btw Conti Winter Contact TS 830 świetnie się trzymają i są ciche, polecam wam

 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 14-01-2010, 21:32   

czemu wlew zrobiles w zderzaku a nie kolo wlewu paliwa ? :?
 
 
KaCzKa 
Forumowicz


Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 36
Skąd: Tczew
Wysłany: 14-01-2010, 21:45   

1. Bo nie podoba mi się wkręcanie i wykręcanie tej końcówki od gazu
2. Widziałem też że w niektórych autach trzeba zamienić oryginalny korek wlewu paliwa na badziewny uniwersalny ze stacji benzynowej
3. wole dziurę w dokładce z plastiku niż w karoserii.

A poza tym nie przeszkadza mi to, jeżdżę na gazie i nie mam zamiaru się z tym chować ... wręcz uważam to za lekko dziecinne :wink:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-01-2010, 22:10   

KaCzKa napisał/a:
co do zawiasu to nie wiem co to jest, przy demontażu hamulców widziałem tylko, że sprężyny są czerwone
może to Jamex'y :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 15-01-2010, 09:27   

KaCzKa napisał/a:
1. Bo nie podoba mi się wkręcanie i wykręcanie tej końcówki od gazu
2. Widziałem też że w niektórych autach trzeba zamienić oryginalny korek wlewu paliwa na badziewny uniwersalny ze stacji benzynowej


1. Ja nie wykręcam, mam na stałe,

2, Nie miałem już oryginalenego korka wiec mi jest wszytko jedno.

Co do gazownika to wiem gdzie, musze wiec do niego podjechać.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 15-01-2010, 13:36   

KaCzKa napisał/a:
A poza tym nie przeszkadza mi to, jeżdżę na gazie i nie mam zamiaru się z tym chować ... wręcz uważam to za lekko dziecinne :wink:


My tez nie ale bardziej chodzilo o estetyke, a w ogole brales pod uwage mozliwosc we wlewie??

temat przejsciowek z gazownikiem jest na takiej zasadzie - ze przejsciowka 20zl, a on za wlew pod klapka +100zl bo przejsciowka a tymczasem wchodzi caly wlew. Wcale nie ma przy tym wiecej roboty.

mozesz wrzucic zdjecie spod maski jak to tam u ciebie wyglada po montazu ?
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 15-01-2010, 14:13   

Ja tez planowalem montaz pod klapka. Pomijam fakt ze instalator chcial +50pln za to, bo nie jest to duzy koszt w stosunku do calej instalacji.
Ale jak zobaczylem jak pistolet odbil na Orlrnie panu w Hondzie i urwal klapke plastikowa i zarysowal lakier to zrezygnowalem.
Druga sprawa, to korozja na blasze w miejscu montazu. Nie wiem jak to sie ma w miskach przy dobrze zakonserwowanym wlewie.
Marcino, widac cos u Ciebie :?:
Widzialem w innych markach i korozja w tym miejscu zaczyna sie robic jak w Galantach w tylnych nadkolach :D
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 15-01-2010, 23:19   

KaWu napisał/a:
Marcino, widac cos u Ciebie :?:
Widzialem w innych markach i korozja w tym miejscu zaczyna sie robic jak w Galantach w tylnych nadkolach :D


U mnie ruda wzieła te dwa wkrety co mocują wlew do blachy, reszta wyglada ok, ale musze sie temy dokładnie przyjrzeć, Zauwazyłem ze na mrozach moja gumka w przejściówce sie odgniotła i trzeba mocniej dokręcić bo na stacji tankowania mówią ze nie jest szczelne.. Może musze po 3 latach w końcu wymienić pewnie ten o-ring.
A w sumie kolega Kaczka ma racje nie ma sie co kryć ze sioe ma LPG, u mnie w pracy z powodu drożejącego ON coraz wiecej osób myśli o LPG..
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 16-01-2010, 10:55   

w cari sam sobie wlew jeszcze przykonserwowalem, w porownaniu z tym co zrobili gazownicy, ale porownujac moja blache wlewu po zamontowaniu lpg, a blache w cari bartek_nkm czy to od zewnatrz czy od strony bagaznika, to u niego ruda tak wziela, z jednej i drugiej strony, ze u mnie tyle na calym aucie nie bylo
no i nie mial montowanego wlewu lpg tam

Zeby nie bylo to mam plus wlewu pod klapka - korek gdzies zgubilem, wiec nie zakrecalem, a syf ani nic sie nie zbieralo, wiec nie trzeba sie bylo pierdzielic z zakrecaniem/odkrecaniem tylko klapeczke ze srodka cyk pan tankowal, odlaczal, zamykal :)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
KaCzKa 
Forumowicz


Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 36
Skąd: Tczew
Wysłany: 16-01-2010, 18:03   

robertdg, naprawdę nie wiem


Co do kontrowersyjnego koreczka ;)
w sumie od początku mówiłem że nie chcę. zanim kupiłem gala rozglądałem się za Hondą accord w roczniku 99-00 i przy oglądaniu jednej "igły" właściciel strasznie mocno podkreślał "ma schowany korek od lpg". Za którymś jego powtórzeniem poprosiłem żeby pokazał ten zajefajny patent, który tak go cieszy ... i tak jak pisałem wcześniej korek od paliwa musiał zostać zastąpiony uniwersalnym a wlew lpg był wykręcany ale nie mówię ty o dekielku tylko o całym przyłączu :mrgreen: Nie spodobało mi się takie rozwiązanie i doszedłem do wniosku, że wolę stracić troszkę na wyglądzie (korek w zderzaku) niż robić coś podobnego.

Za to bardzo mi się podoba że pod maską nie widać za wiele lpg.


co do zdjęć to dałem ciała i zapomniałem że mam aparat ustawiony na 640x480 także nie zobaczycie dokładnie tego co chciałem pokazać. Większe zrobię jutro, a przy okazji zdjęć pod maską chciałem omówić temat, który został poruszony przez forumowiczów w temacie CZARNY AVANCE - ELBLĄG od Zyklona. Forumowicze na zdjęciach wypatrzyli dziwny mat na kielichach, grodzi pasażerskiej i pasie przednim. Jak tam pojechałem to były pierwsze punkty które oglądałem. Pas przedni rzeczywiście jest pryśnięty, zresztą sprzedawca tego nie ukrywał tłumacząc że był pordzewiały.
Co do kielichów, przejechałem palcem i co widzę kurz i zatłuszczenie. Wziąłem szmatkę i po wytarciu jednego ukazał się kolor jaki widziałem w autach na innych aukcjach (różnicę widać na drugim zdjęciu na kielichu od strony kierowcy) :) jeszcze tylko przetarłem numer win, który był również upaprany w podobny sposób, spojrzałem na moją żonę i widzę że dziewczynie się aż gęba cieszy na widok tego auta i pyta: "jest ok?" ja na to że po prostu brudne, a ona "to bierzemy go ... jest piękny" :mrgreen:


Muszę się wam jeszcze pochwalić spalaniem. Na ten moment zrobiłem Galem 2 zbiorniki gazu. pierwszy przed strojeniem, zużycie na poziomie 12,5l.
Dzisiaj skończył się drugi i okazuje się że po wystrojeniu zużycie wyszło 11,47l/100km :biggrin: żeby było ciekawiej to na tym ostatnim zrobiłem 2 rundy Tczew - Gdynia, Gdynia - Tczew obwodnicą i "autostradą" edit
Jak wam te silniki zużywają paliwo/lpg ? Ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Dla porównania policzyłem sobie koszt 100km względem civica kombi z silnikiem 1,4, którego również posiadam i wyszło mi że paliwo do Gala kosztuje około 5 zł mniej niż do aerodecka ...

Marcino, można by w wolnej chwili zrobić spot mitsu Tczew ;)



Nie opisujemy tego typu zachowan na Forum.
Ostatnio zmieniony przez mkm 17-01-2010, 09:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.