Zamknięty przez: mkm 30-09-2013, 20:08 |
Galant 2,5 V6 1999 by KaCzKa |
Autor |
Wiadomość |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 31-12-2009, 11:03
|
|
|
czemu kupiles takie badziewne tarcze i klocki ?
zebys potem nie narzekal ,ze sie krzywia, piszcza, czy tez samochod nie chce hamowac . |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 31-12-2009, 11:35
|
|
|
Witam
Fajny galancik, do zobaczenia na ulicach w Tczewie.:)
Gdzie zakładałes LPG? Bo mam do zrobienie przeglad.
Podrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
|
|
|
 |
KaCzKa
Forumowicz

Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 36 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 08-01-2010, 09:51
|
|
|
dzięki, dzięki
Rafal_Szczecin, nie mam zamiaru używać tego auta na torze czy na 1/4 tak więc wyszedłem z założenia że do normalnej jazdy starczą, a poza tym to już trochę się wykosztowałem a tu jeszcze oc i rozrząd przede mną. jak się coś z nimi stanie to będę kombinował coś lepszego.
Marcino, gaz zakładałem u Grzegorza Spierewki.
z nowości to musiałem kupić termostat i wymienić aku. pomimo że autko stoi w garażu to akumulator nie wytrzymywał 3 dni także pierwszy ukłon w stronę sprzedawcy.
doszło też zamówione przed świętami radyjko, z którego jestem bardzo zadowolony
 |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 10-01-2010, 19:09
|
|
|
heheh galkancik z mojego miasta:)nie wiem ale po rozmowie ten pan mnie nie przekonywał jak do niego dzwoniłem:):) zresztą od żadnego handlarza z eg samochodu bym nie kupił:) ale ten powiem że wyglądał dośc obiecująco jednak cena niestety nie dla mnie była:(powodzenia w ekspoatacji zycze:) |
|
|
|
 |
KaCzKa
Forumowicz

Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 36 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 14-01-2010, 21:29
|
|
|
dzięki.
wyjaśnił się temat chłodzenia ... tylko się nie śmiejcie bo okazało się że wszystko jest dobrze. Na dzień dzisiejszy przejechałem od zakupu około 800 km.
Jak kupiłem auto widać było zerowy stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Krótko po zakupie oddałem auto do gazownika i przy okazji dałem mu nowy płyn z prośbą o wymianę bo i tak spuszczali żeby wpiąć się w układ. Po odbiorze miał pełen zbiorniczek a po jakiejś dłuższej jeździe zobaczyłem że jest pusto i czułem zapach parującego płynu.
Teraz mogę jedynie wywnioskować że układ był po wymianie zapowietrzony a panowie od gazu pewnie przy zalewaniu rozlali coś niecoś po chłodnicy ... ot cała historia spanikowałem
a tu kilka już moich fotek na zimowym setupie
btw Conti Winter Contact TS 830 świetnie się trzymają i są ciche, polecam wam
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 14-01-2010, 21:32
|
|
|
czemu wlew zrobiles w zderzaku a nie kolo wlewu paliwa ? |
|
|
|
 |
KaCzKa
Forumowicz

Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 36 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 14-01-2010, 21:45
|
|
|
1. Bo nie podoba mi się wkręcanie i wykręcanie tej końcówki od gazu
2. Widziałem też że w niektórych autach trzeba zamienić oryginalny korek wlewu paliwa na badziewny uniwersalny ze stacji benzynowej
3. wole dziurę w dokładce z plastiku niż w karoserii.
A poza tym nie przeszkadza mi to, jeżdżę na gazie i nie mam zamiaru się z tym chować ... wręcz uważam to za lekko dziecinne |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-01-2010, 22:10
|
|
|
KaCzKa napisał/a: | co do zawiasu to nie wiem co to jest, przy demontażu hamulców widziałem tylko, że sprężyny są czerwone | może to Jamex'y |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 15-01-2010, 09:27
|
|
|
KaCzKa napisał/a: | 1. Bo nie podoba mi się wkręcanie i wykręcanie tej końcówki od gazu
2. Widziałem też że w niektórych autach trzeba zamienić oryginalny korek wlewu paliwa na badziewny uniwersalny ze stacji benzynowej |
1. Ja nie wykręcam, mam na stałe,
2, Nie miałem już oryginalenego korka wiec mi jest wszytko jedno.
Co do gazownika to wiem gdzie, musze wiec do niego podjechać. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 15-01-2010, 13:36
|
|
|
KaCzKa napisał/a: | A poza tym nie przeszkadza mi to, jeżdżę na gazie i nie mam zamiaru się z tym chować ... wręcz uważam to za lekko dziecinne |
My tez nie ale bardziej chodzilo o estetyke, a w ogole brales pod uwage mozliwosc we wlewie??
temat przejsciowek z gazownikiem jest na takiej zasadzie - ze przejsciowka 20zl, a on za wlew pod klapka +100zl bo przejsciowka a tymczasem wchodzi caly wlew. Wcale nie ma przy tym wiecej roboty.
mozesz wrzucic zdjecie spod maski jak to tam u ciebie wyglada po montazu ? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 15-01-2010, 14:13
|
|
|
Ja tez planowalem montaz pod klapka. Pomijam fakt ze instalator chcial +50pln za to, bo nie jest to duzy koszt w stosunku do calej instalacji.
Ale jak zobaczylem jak pistolet odbil na Orlrnie panu w Hondzie i urwal klapke plastikowa i zarysowal lakier to zrezygnowalem.
Druga sprawa, to korozja na blasze w miejscu montazu. Nie wiem jak to sie ma w miskach przy dobrze zakonserwowanym wlewie.
Marcino, widac cos u Ciebie
Widzialem w innych markach i korozja w tym miejscu zaczyna sie robic jak w Galantach w tylnych nadkolach |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 15-01-2010, 23:19
|
|
|
KaWu napisał/a: | Marcino, widac cos u Ciebie
Widzialem w innych markach i korozja w tym miejscu zaczyna sie robic jak w Galantach w tylnych nadkolach |
U mnie ruda wzieła te dwa wkrety co mocują wlew do blachy, reszta wyglada ok, ale musze sie temy dokładnie przyjrzeć, Zauwazyłem ze na mrozach moja gumka w przejściówce sie odgniotła i trzeba mocniej dokręcić bo na stacji tankowania mówią ze nie jest szczelne.. Może musze po 3 latach w końcu wymienić pewnie ten o-ring.
A w sumie kolega Kaczka ma racje nie ma sie co kryć ze sioe ma LPG, u mnie w pracy z powodu drożejącego ON coraz wiecej osób myśli o LPG.. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 16-01-2010, 10:55
|
|
|
w cari sam sobie wlew jeszcze przykonserwowalem, w porownaniu z tym co zrobili gazownicy, ale porownujac moja blache wlewu po zamontowaniu lpg, a blache w cari bartek_nkm czy to od zewnatrz czy od strony bagaznika, to u niego ruda tak wziela, z jednej i drugiej strony, ze u mnie tyle na calym aucie nie bylo
no i nie mial montowanego wlewu lpg tam
Zeby nie bylo to mam plus wlewu pod klapka - korek gdzies zgubilem, wiec nie zakrecalem, a syf ani nic sie nie zbieralo, wiec nie trzeba sie bylo pierdzielic z zakrecaniem/odkrecaniem tylko klapeczke ze srodka cyk pan tankowal, odlaczal, zamykal |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
KaCzKa
Forumowicz

Auto: CTR i Civic Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 36 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 16-01-2010, 18:03
|
|
|
robertdg, naprawdę nie wiem
Co do kontrowersyjnego koreczka
w sumie od początku mówiłem że nie chcę. zanim kupiłem gala rozglądałem się za Hondą accord w roczniku 99-00 i przy oglądaniu jednej "igły" właściciel strasznie mocno podkreślał "ma schowany korek od lpg". Za którymś jego powtórzeniem poprosiłem żeby pokazał ten zajefajny patent, który tak go cieszy ... i tak jak pisałem wcześniej korek od paliwa musiał zostać zastąpiony uniwersalnym a wlew lpg był wykręcany ale nie mówię ty o dekielku tylko o całym przyłączu Nie spodobało mi się takie rozwiązanie i doszedłem do wniosku, że wolę stracić troszkę na wyglądzie (korek w zderzaku) niż robić coś podobnego.
Za to bardzo mi się podoba że pod maską nie widać za wiele lpg.
co do zdjęć to dałem ciała i zapomniałem że mam aparat ustawiony na 640x480 także nie zobaczycie dokładnie tego co chciałem pokazać. Większe zrobię jutro, a przy okazji zdjęć pod maską chciałem omówić temat, który został poruszony przez forumowiczów w temacie CZARNY AVANCE - ELBLĄG od Zyklona. Forumowicze na zdjęciach wypatrzyli dziwny mat na kielichach, grodzi pasażerskiej i pasie przednim. Jak tam pojechałem to były pierwsze punkty które oglądałem. Pas przedni rzeczywiście jest pryśnięty, zresztą sprzedawca tego nie ukrywał tłumacząc że był pordzewiały.
Co do kielichów, przejechałem palcem i co widzę kurz i zatłuszczenie. Wziąłem szmatkę i po wytarciu jednego ukazał się kolor jaki widziałem w autach na innych aukcjach (różnicę widać na drugim zdjęciu na kielichu od strony kierowcy) jeszcze tylko przetarłem numer win, który był również upaprany w podobny sposób, spojrzałem na moją żonę i widzę że dziewczynie się aż gęba cieszy na widok tego auta i pyta: "jest ok?" ja na to że po prostu brudne, a ona "to bierzemy go ... jest piękny"
Muszę się wam jeszcze pochwalić spalaniem. Na ten moment zrobiłem Galem 2 zbiorniki gazu. pierwszy przed strojeniem, zużycie na poziomie 12,5l.
Dzisiaj skończył się drugi i okazuje się że po wystrojeniu zużycie wyszło 11,47l/100km żeby było ciekawiej to na tym ostatnim zrobiłem 2 rundy Tczew - Gdynia, Gdynia - Tczew obwodnicą i "autostradą" edit
Jak wam te silniki zużywają paliwo/lpg ? Ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Dla porównania policzyłem sobie koszt 100km względem civica kombi z silnikiem 1,4, którego również posiadam i wyszło mi że paliwo do Gala kosztuje około 5 zł mniej niż do aerodecka ...
Marcino, można by w wolnej chwili zrobić spot mitsu Tczew
Nie opisujemy tego typu zachowan na Forum. |
Ostatnio zmieniony przez mkm 17-01-2010, 09:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|