Kontrolka ręcznego |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-02-2010, 17:47
|
|
|
Miało, jak wcisnąłeś tłoczki to podniósł się poziom płynu. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-02-2010, 18:32
|
|
|
Zweryfikujemy później mamba mam to samo świeci mi się kontrolka ręcznego a nie mam praktycznie z tyłu w ogóle klocków ale płynu mam odpowiednią ilość
mam wszystko okey pływak okey stan płynu ok serwo działa jak ta lala i ręczny spuszczony
co prawda z logicznego puntu widzenie nie mogę sobie wyobrazić by coś stopień zużycia hamulców miał do tego gdyż na zacisku nie ma żadnej elektryki ani czegokolwiek co by kontrolowało ten stan a tłoczki wraz z zużyciem klocków przybliżają się do tarczy więc jeżeli płyn został uzupełniony jak w moim przypadku to ciężko to ze sobą powiązać lecz ja już z tym samochodem jestem otwarty na wiele wiec zobaczymy... jak zarobie i wymienię hamulce tył to ostatecznie rozwieją się wątpliwości (chodź samemu mi się w to wierzyć nie chce) |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
luki_84
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 131 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-02-2010, 23:26
|
|
|
Zajrzyj pod kierownicę i przyjrzyj się pompce sprzęgła. U mnie właśnie to było przyczyną świecenia się kontrolki (puścił simering ).
Swoją drogą przypomniałem sobie, że jak dla mnie ten zestaw z IC do reg. pompki jest niekompletny. Był tam: kapturek (ten co widać w kabinie), simering "duży" ( a powinny być 2szt.), simerigring "mały", pierścień segera .
Jeśli ktoś będzie regenerował polecam kupić 2 kpl. lub jeden i poszukać tego większego simeringa oddzielnie . |
Ostatnio zmieniony przez luki_84 23-02-2010, 20:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mamba99
Forumowicz

Auto: E57A 2.0 TDi 95r
Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 65 Skąd: Milicz
|
Wysłany: 17-02-2010, 12:27
|
|
|
Przyszło mi na myśl, żeby sprawdzić pod przegrodą miedzy siedzeniami czujnim hamuca ręcznego. Tam jest mocowanie czujnika, przy którym mozliwe, że się on poluzował lub wygiał. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-02-2010, 17:25
|
|
|
ogólnie zaczęła się mi palić lampka po wymianie hamulców przód i odpowietrzeniu ale wszystko raczej zrobione zostało ok bo ładnie hamulce działają |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|