Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-08-2007, 18:06
mały problem z zaparowaną szybą...
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-09-2006, 20:31   

Meteo napisał/a:
z tym przyciskiem po lewej stronie kierownicy

prawej!!!, po lewej masz reostat i tylne p. mgłowe
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2006, 20:34   

wiesz KRZYŻAK .... Ty to jestes chyba niezatapiony tutaj .... jutro sprawdze to i dam znac czy to dziala i co i jak , dzieki wszystkim za pomoc i udzielane odpowiedzi na moj post Buzki :*:*
 
 
Python
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2006, 20:37   

Meteo napisał/a:
wiesz KRZYŻAK .... Ty to jestes chyba niezatapiony tutaj .... jutro sprawdze to i dam znac czy to dziala i co i jak , dzieki wszystkim za pomoc i udzielane odpowiedzi na moj post Buzki :*:*

jesli tylko w jakis sposób pomogłem to wiela we mnie radosc z tego powodu sie wytworzyła :D
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2006, 20:38   

wszyscy pomogliscie i zawsze macie szczere checi pomocyy i to sie wlasnie nazywa wspolnota MITSUBISHI
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 18-09-2006, 22:26   

Podepne sie z zapytaniem takim:
Czym przykeić druciki(blaszki, z czarnymi kostkami)które sie odkleiły od ogrzewania tylnej szyby?chodzi o to zeby sie to trzymało szyby a do tego przewodziło prąd.
_________________

 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2006, 23:23   

Meteo napisał/a:
tesh wlasnie juz glupieje .... ale moze KRZYŻAK ma racje z tym przyciskiem po lewej stronie kierownicy ale on jakos mi sie wydaje ze nie dziala
Teraz ciężko to sprawdzić bo to nie jest mocne grzanie prawie nieyczuwalne żeby podczas dużych mrozów lusterko nie pękało, szyba tylna napewno jest podgrzewana. Pozatym zgadzam się z krzyżakiem
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-09-2006, 11:41   

Meteo napisał/a:
wszyscy pomogliscie i zawsze macie szczere checi pomocyy i to sie wlasnie nazywa wspolnota MITSUBISHI

jak ktoś pomógł, to wciśnij mu pomógł pod postem - będzie łatwiej szukać wartościowych wiadomości


co do grzania - to jednak czuć - fakt, że jest to letnie grzanie (mam na myśli szybę), ale jednak jest cieplejsza od otoczenia - szczególnie na druciku (ja dotykałem z zewnątrz a nie drucika)


do naprawy drucików są specjalne pasty przewodzące - dostępne na Allegro; natomiast do przymocowania kostki do szyby to chyba zwykłą lutownicą - tam jest taki spory punkt lutowniczy, widać cynę itp., więc problemów nie powinno być (mam nadzieję, że szyba to wytrzyma)
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 19-09-2006, 15:33   

Krzyzak napisał/a:
tam jest taki spory punkt lutowniczy, widać cynę itp.



nie zrozumieliśmy sie, właśnie cała ta metalowa blaszka sie odkleiła od szyby,i teraz to musze przykleić do szyby tak aby dalej ta metalowa płytka miała styk z szybą i przewodziła.
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-09-2006, 15:44   

no to tą blaszkę przyklejasz do szyby np. na taśmę dwustronną a potem specjalną pastą oporową (np. z Allegro) prowadzisz do niej przewody z szyby - tak, jakbyś plastelinę nakładał

ew. możesz spróbować jakimś klejem, który wytrzyma temp. 40-50 st. C (bo nie tylko chodzi o grzanie szyby, ale też o upał latem) i klei metal do szkła
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2006, 19:24   

tak jak KRZYŻAK powiedzial tak jest :D , ogrzewanie tylnej szyby i lusterek wlacza sie przyciskiem po prawej stronie kierownicy obok tylnej wycieraczki :)
 
 
Firebee 
admin mitsumaniak


Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 4107
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 21-09-2006, 23:43   

w razie czego jak cos nie dziala, albo szyby paruja zbyt czesto warto poszukac preparatu w sprayu do ochrony przed parowaniem szyb (najlepiej z K2) - nalezy spryskac szybke i wytrzec pozniej ja dobrze - z praktyki takie psikniecie na szybki starcza spokojnie na miesiac spokoju od zaparowanych szyb (w bmw byla to moja udreka)
Pozdr
 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-09-2006, 23:56   

cos gdzies czytalem ze przy jednym z takich preparatow w pewnych warunkach szyba potrofi sie nagle zrobic mlecznobiala..... wolalbym uniknac takiej niespodziewanki ;)
a tak swoja droga to przy prawidlowo dzialajacej wentylacji i ogrzewaniu szyb nie powinno byc wogole problemu: parujaca szyba. BMW to najwyrazniej nie dotyczy :P
_________________
 
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2006, 13:42   

Co do uzupelniania sciezek ogrzewania tylnej szyby, to przerabialem to kiedys i moge Wam powiedziec 2 rzeczy:
1 to nie kupujcie uzupelniaczy w postaci malych drobinek - wiorkow metalu koloru np. zlotego zatopionych w jakiejs przezroczystej cieczy, bo nie zaoszczedzicie, a tylko stracicie. Nie laczy to zadnych polaczen, a juz napewno nie trzyma sie szkla.
2 moge polecic taka srebrzanke firmy Beru (nazywala sie chyba RLS 001) i nia naprawilem cala szybe. Problem byl tylko z dostaniem tego, bo to w niemczech jest popularne, ale udalo sie. Cena ok. 60PLN, ale przynajmniej skuteczne no i starcza na kilka szyb :) Pamietajcie tez, zeby szerokosci i grubosci naniesionej warstwy byly odpowiednie, bo latwo zmienic rezystancje w tych miejscach, a wtedy beda sie przepalaly w nowych punktach sciezki, ktore byly dotad dobre. Poza tym mozna ja wykorzystac wszedzie tam gdzie nie mozemy, nie chcemy lub boimy sie uzyc lutownicy :!:
Pozdr!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.