Sigma ninja |
Autor |
Wiadomość |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 13-03-2010, 14:56
|
|
|
W razie czego mam silnik w świetnym stanie,z niskim przebiegiem.Głowice też posiadam wiec gdybyś potrzebował to możesz śmiało uderzać. |
|
|
|
 |
vinetti
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Elżbiecin
|
Wysłany: 13-03-2010, 20:28
|
|
|
Okej dzięki , w poniedziałek zwalam głowice i zobaczymy co tam się dzieje jak coś to dam znać. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 15-03-2010, 19:48
|
|
|
mam dobry warsztacik z człowiekiem mechanikowatym i dobry warsztacik który jak coś to zrobi twoje głowice - zregeneruje . mozemy się złapac z elżbiecina do zambrowa masz ok.30km mogę wpaśc oblukac co się dzieje ....
--jeżeli jest to ten elżbiecin pod piątnicą ok.łomży ? to znalazłbym chwilkę ........... |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
vinetti
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Elżbiecin
|
Wysłany: 26-03-2010, 10:27
|
|
|
Auto zrobione , po uszczelce nie było w sumie nic widać, przednia głowica czyściutka jak nowa , druga cala zalana , zmiana uszczelek , planowanie i już nie kopci, pali na dotyk .
Jest za to nowy problem , kontrolka check engine się pali bez przerwy , tzn odpalam samochód kontrolka gaśnie i po 5 sec zapala się i już tak zostaje , ponadto nad nią co jakiś czas migocze taka pomarańczowa kontrolka z wizerunkiem zbiorniczka to chyba od chłodnicy, co to może znaczyć ? . Jak by było tego mało to jeszcze skrzynia biegów wskoczyła mi raczej w tryb awaryjny , objawia się to tym ze zupełnie nie zmienia biegu , jeździ chyba na 3 przy 80km/h mam lekko ponad 3tys obrotów. Przez co auto wolno się rozpędza dopiero przy większych prędkościach zaczyna dobrze przyspieszać .
Do komputera za chiny nie idzie się podłączyć , nie chce ustrojstwo wspolpracowac, podłączałem go pod 3 rożne kompy i nic . Jak będę miał chwile czasu to pobawię się jeszcze dioda ale skoro komputerem nie moglem to diodą tez raczej go nie zwojuje . Nie pozostaje chyba nic innego jak wyciągnąć komputer rozebrać i zobaczyć co tam się w środku dzieje . |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 26-03-2010, 11:23
|
|
|
Wątek o czytaniu błędów jest przyklejony na górze forum technicznego.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=22855
Jeśli nie mogłeś się podłączyć pod komputer skrzyni to najpewniej komputer leży - albo brak zasilania (bezpiecznik) albo po prostu wysiadł (wylany kondensator - bardziej prawdopodobne). Z opisu wygląda że jesteś pojętny więc opis czytania błędów powinien być wystarczający. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 21-05-2010, 21:58
|
|
|
Bulwa napisał/a: | Z reguły przy tak szybko znikającym płynie to nie uszczelka ,a pęknięta głowica,okaże się po sprawdzeniu ciśnieniowym,jeżeli wydmucha uszczelke to kompresja jest pompowana do chłodnicy a nie na odwrót ,gdy woda idzie w gary to pęknięcie głowicy.
[ Dodano: 12-03-2010, 18:22 ]
pewnie ktoś dolał zimnego płynu na gorący silnik i jest efekt. |
W 12V woda pójdzie w gary jak padnie uszczelka kolektor dolotowy/głowica za 10zł
Za planowanie 2 głowic, szlif zaworów wydechowych, frez gniazd wydechowych, docieranie wszystkich 12 zaworów zapłaciłem 350zł, po odbiorze okazało się że frezowane były wszystkie gniazda. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2010, 15:22
|
|
|
wiem ze jak mi mechanik podłączał sie do kompa to musiał jeszcze coś dodatkowo podpinać tylko teraz nie wiem czy mase czy plus bo inaczej nie miał żadnego odczytu |
|
|
|
 |
rafalrafal
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2015 Posty: 1 Skąd: holandi
|
Wysłany: 16-01-2015, 15:08
|
|
|
mmatulek, witam kupił bym te uszczelki,w jakiej cenie? |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 17-01-2015, 22:05
|
|
|
rafalrafal napisał/a: | mmatulek, witam kupił bym te uszczelki,w jakiej cenie? |
Temat nie aktualny. O uszczelkach pisałem cztery lata temu.
pozdrawiam |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
|