Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sigma ninja
Autor Wiadomość
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 13-03-2010, 14:56   

W razie czego mam silnik w świetnym stanie,z niskim przebiegiem.Głowice też posiadam wiec gdybyś potrzebował to możesz śmiało uderzać.
 
 
 
vinetti 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 6
Skąd: Elżbiecin
Wysłany: 13-03-2010, 20:28   

Okej dzięki , w poniedziałek zwalam głowice i zobaczymy co tam się dzieje jak coś to dam znać.
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 15-03-2010, 19:48   

mam dobry warsztacik z człowiekiem mechanikowatym i dobry warsztacik który jak coś to zrobi twoje głowice - zregeneruje . mozemy się złapac z elżbiecina do zambrowa masz ok.30km mogę wpaśc oblukac co się dzieje ....
--jeżeli jest to ten elżbiecin pod piątnicą ok.łomży ? :idea: to znalazłbym chwilkę ...........
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
vinetti 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 6
Skąd: Elżbiecin
Wysłany: 26-03-2010, 10:27   

Auto zrobione , po uszczelce nie było w sumie nic widać, przednia głowica czyściutka jak nowa , druga cala zalana , zmiana uszczelek , planowanie i już nie kopci, pali na dotyk .
Jest za to nowy problem :P , kontrolka check engine się pali bez przerwy , tzn odpalam samochód kontrolka gaśnie i po 5 sec zapala się i już tak zostaje , ponadto nad nią co jakiś czas migocze taka pomarańczowa kontrolka z wizerunkiem zbiorniczka to chyba od chłodnicy, co to może znaczyć ? . Jak by było tego mało to jeszcze skrzynia biegów wskoczyła mi raczej w tryb awaryjny , objawia się to tym ze zupełnie nie zmienia biegu , jeździ chyba na 3 przy 80km/h mam lekko ponad 3tys obrotów. Przez co auto wolno się rozpędza dopiero przy większych prędkościach zaczyna dobrze przyspieszać :? .
Do komputera za chiny nie idzie się podłączyć , nie chce ustrojstwo wspolpracowac, podłączałem go pod 3 rożne kompy i nic . Jak będę miał chwile czasu to pobawię się jeszcze dioda ale skoro komputerem nie moglem to diodą tez raczej go nie zwojuje . Nie pozostaje chyba nic innego jak wyciągnąć komputer rozebrać i zobaczyć co tam się w środku dzieje .
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 26-03-2010, 11:23   

Wątek o czytaniu błędów jest przyklejony na górze forum technicznego.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=22855

Jeśli nie mogłeś się podłączyć pod komputer skrzyni to najpewniej komputer leży - albo brak zasilania (bezpiecznik) albo po prostu wysiadł (wylany kondensator - bardziej prawdopodobne). Z opisu wygląda że jesteś pojętny więc opis czytania błędów powinien być wystarczający.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 21-05-2010, 21:58   

Bulwa napisał/a:
Z reguły przy tak szybko znikającym płynie to nie uszczelka ,a pęknięta głowica,okaże się po sprawdzeniu ciśnieniowym,jeżeli wydmucha uszczelke to kompresja jest pompowana do chłodnicy a nie na odwrót ,gdy woda idzie w gary to pęknięcie głowicy.

[ Dodano: 12-03-2010, 18:22 ]
pewnie ktoś dolał zimnego płynu na gorący silnik i jest efekt.


W 12V woda pójdzie w gary jak padnie uszczelka kolektor dolotowy/głowica za 10zł ;)

Za planowanie 2 głowic, szlif zaworów wydechowych, frez gniazd wydechowych, docieranie wszystkich 12 zaworów zapłaciłem 350zł, po odbiorze okazało się że frezowane były wszystkie gniazda.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 25-05-2010, 15:22   

wiem ze jak mi mechanik podłączał sie do kompa to musiał jeszcze coś dodatkowo podpinać tylko teraz nie wiem czy mase czy plus bo inaczej nie miał żadnego odczytu
 
 
rafalrafal 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 1
Skąd: holandi
Wysłany: 16-01-2015, 15:08   

mmatulek, witam kupił bym te uszczelki,w jakiej cenie?
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 17-01-2015, 22:05   

rafalrafal napisał/a:
mmatulek, witam kupił bym te uszczelki,w jakiej cenie?


Temat nie aktualny. O uszczelkach pisałem cztery lata temu.

pozdrawiam
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.