 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Allegro - zwrot prowizji za komentarz ?! |
Autor |
Wiadomość |
sieegurd
Mitsumaniak Szczęśliwy tatko :)

Auto: Lancer 1.6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 3225 Skąd: okolice Bochni
|
Wysłany: 06-04-2010, 07:27
|
|
|
e-gen napisał/a: | sieegurd,
przyjmując Twój tok rozumowania - który nie ma oparcia w Regulaminie Allegro (patrz: Artykuł 11. SYSTEM KOMENTARZY) - dochodzimy do sytuacji, kiedy SPRZEDAJĄCY swoim komentarzem tak naprawdę ocenia komentarz KUPUJĄCEGO - co jest hipokryzją i wypacza idee systemu komentarzy |
e-gen ja bardzo dobrze rozumiem idee komentarzy na Allegro, ale to jest zbyt piękne założenie. Zgodziłbym się na takie rozwiązanie, gdyby ludzie byli uczciwi, a jak sam wiesz tak nie jest Gdyby w przekazywaniu zakupionych rzeczy nie pośredniczyła poczta, tylko Allegro, to wszystko byłoby ok. Ale nieraz miałem spory o opakowanie, bo np. listonosz przyniósł mokre, potargane, czy jakieś inaczej uszkodzone. Wtedy nikt nie patrzy czy zakupiony towar jest ok, tylko wali negatywa za zniszczone opakowanie
Za dużo jest na allego kombinatorów żeby nie zabezpieczać się chociażby jako sprzedający drugim wystawiać komenta |
_________________ **********************************************
"Tatusiu, a może Ty mi zaśpiewasz?" - Ola
**********************************************
Mistrz TYPERA MŚ 2010 w RPA
**********************************************
MJS MISTRZ Drużynowego Pucharu MM Typer Sezon'14/'15
**********************************************
Małopolska Great Stars V-ce MISTRZ MitsuTyper Team Sezon'11/'12
**********************************************
Małopolska Great Stars V-ce MISTRZ MitsuTyper Team Sezon'10/'11
**********************************************
02146/KMM --- staram się pisać poprawnie po polsku:)
**********************************************
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 06-04-2010, 07:44
|
|
|
e-gen napisał/a: | dochodzimy do sytuacji, kiedy SPRZEDAJĄCY swoim komentarzem tak naprawdę ocenia komentarz KUPUJĄCEGO - co jest hipokryzją i wypacza idee systemu komentarzy | e-gen, zgadzam się z Tobą.
grzees napisał/a: | Z jednej strony tak, ale popatrz na sytuacje prawdziwego sprzedającego na allegro który dziennie miałby wystawiać po zaksięgowaniu wpłaty komentarz każdemu z osobna. To czasem mogłoby mu schodzić cały dzień jak sprzedaje dużą ilość przedmiotów? Czyli musiałby mieć dodatkowego pracownika co tak robi, czyli jego koszty by wzrosły a na kim by się odbiło to ? | Nie szukajmy dziury w całym. Po prostu rbiłby to raz na tydzień, a kupujący wystawiałby komentarz dopiero po tym, albo jeśli by chciał to wcześniej, bo zakazu nie ma.
sieegurd napisał/a: | Zgodziłbym się na takie rozwiązanie, gdyby ludzie byli uczciwi, a jak sam wiesz tak nie jest | Tyle że to akurat tyczy się obu stron i w żaden sposob kupujący nie jest gorszy od sprzedającego. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
sieegurd
Mitsumaniak Szczęśliwy tatko :)

Auto: Lancer 1.6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 3225 Skąd: okolice Bochni
|
Wysłany: 06-04-2010, 08:45
|
|
|
cns80 napisał/a: | sieegurd napisał/a: | Zgodziłbym się na takie rozwiązanie, gdyby ludzie byli uczciwi, a jak sam wiesz tak nie jest | Tyle że to akurat tyczy się obu stron i w żaden sposob kupujący nie jest gorszy od sprzedającego. |
cns80 zgadzam się z Tobą, tylko nauczony na własnej skórze, jako sprzedający zawsze czekam na komentarz kupującego. Nieraz się tak zdarzyło, że pojawiły się drobne problemy. Prawie zawsze się szło dogadać i obyło bez chamskich komentarzy, ale mam 5 delikwentów na czarnej liście.
Wiem, że to nie jest możliwe, aby Allegro monitowało przelewy. Np. wysyłasz kaske nie do sprzedającego, tylko do Allegro i z Allegro jest kierowana do sprzedającego z informacją, że kupujący spełnił wszelkie wymogi i zasługuje na pozytywa.
Jeśli w regulamin jest nieprzestrzegany, to jak reagować na strony O MNIE, gdzie ludziska piszą swoje regulaminy i tam czytamy: "Jako sprzedający komentarz wystawią jako drugi". Bo jeśli Allegro na to nie reaguje, to chyba trezba się dostosować |
_________________ **********************************************
"Tatusiu, a może Ty mi zaśpiewasz?" - Ola
**********************************************
Mistrz TYPERA MŚ 2010 w RPA
**********************************************
MJS MISTRZ Drużynowego Pucharu MM Typer Sezon'14/'15
**********************************************
Małopolska Great Stars V-ce MISTRZ MitsuTyper Team Sezon'11/'12
**********************************************
Małopolska Great Stars V-ce MISTRZ MitsuTyper Team Sezon'10/'11
**********************************************
02146/KMM --- staram się pisać poprawnie po polsku:)
**********************************************
 |
Ostatnio zmieniony przez sieegurd 06-04-2010, 09:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-04-2010, 09:09
|
|
|
Powinno być tak że po 3 miesiącach (po tym terminie tracicie możliwość wystawienia komentarza) wystawiają się automatycznie komentarze "OK" i chyba wszystkich by zadowoliło. Jak ktoś chce negatyw albo neutral to niech go wystawi wcześniej. A zgadza się dużo ludzi nie rozumie idei komentarzy oceniają pocztę, kurierów albo sam produkty czyli wszystko prócz sprzedającego. Nawet jak sprzedający idzie na rękę i umożliwia zwrot to zasadzą negatywa bo się im nie udało i np. nie zdążyli z prezentem na komunię (fakt autentyczny).
Każde dodatkowa czynność jaką należny zrobić podczas procesu zakupu/sprzedaży to ja jestem na nie i tak tego jest za DUŻO. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 06-04-2010, 11:39
|
|
|
krzychu napisał/a: | Powinno być tak że po 3 miesiącach (po tym terminie tracicie możliwość wystawienia komentarza) wystawiają się automatycznie komentarze "OK" i chyba wszystkich by zadowoliło. Jak ktoś chce negatyw albo neutral to niech go wystawi wcześniej. |
dobry pomysł |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
grzees
Forumowicz
Auto: Focus ST 2,0 Ecoboost
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 54 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-04-2010, 19:02
|
|
|
cns80 napisał/a: |
grzees napisał/a: | Z jednej strony tak, ale popatrz na sytuacje prawdziwego sprzedającego na allegro który dziennie miałby wystawiać po zaksięgowaniu wpłaty komentarz każdemu z osobna. To czasem mogłoby mu schodzić cały dzień jak sprzedaje dużą ilość przedmiotów? Czyli musiałby mieć dodatkowego pracownika co tak robi, czyli jego koszty by wzrosły a na kim by się odbiło to ? | Nie szukajmy dziury w całym. Po prostu rbiłby to raz na tydzień, a kupujący wystawiałby komentarz dopiero po tym, albo jeśli by chciał to wcześniej, bo zakazu nie ma.
|
Wiesz ja patrze troche z innej perspektywy bo akurat wiem jaki kłopot może się z tym wiązać jeśli sprzedaje się duże ilości towarów, a nie okazjonalniej coś się wystawi... Wtedy na to patrzy się inaczej, a jak prowadzisz załóżmy "sklep" masz X przesyłek to też będziesz patrzył z całkowicie innej perspektywy
Dobrze mówisz krzychu takie coś naprawdę ułatwiło by sprawę. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 06-04-2010, 21:56
|
|
|
grzees napisał/a: | Z jednej strony tak, ale popatrz na sytuacje prawdziwego sprzedającego na allegro |
skala działania nie jest powodem ale wymówką |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
grzees
Forumowicz
Auto: Focus ST 2,0 Ecoboost
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 54 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 07-04-2010, 01:08
|
|
|
e-gen sprzedajesz coś na allegro ? prowadzisz jakiś sklep 'allegro' ? Dlaczego milczysz w przypadku kiedy błędnie formułujesz swoje wnioski ? ---> ten z którym próbujesz nas przekonać, że sprzedający zostaje pierwszy 'zaspokojony' ? Posiadasz statystyki, które pokazują racje Twoich domniemań ? Że np Ty wpłacasz na konto to nie znaczy, że wszyscy tak robią. Z moich obserwacji wychodzi że większość transakcji kupna/sprzedaży na allegro obecnie kończ się poprzez wysyłkę pobraniową czyli to kupujący jak to napisałeś zostaje pierwszy 'zaspokojony' czyli wg Twojego toku rozumowania to on powinnien pierwszy wystawić komentarz, a nie sprzedający bo do niego ta kasa dojdzie za dwa, trzy czy cztery dni ... |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 07-04-2010, 07:52
|
|
|
grzees napisał/a: | próbujesz nas przekonać, że sprzedający zostaje pierwszy 'zaspokojony' ? | Bo w zwykłej klasycznej transakcji tak jest. Chyba że ktoś wybiera opcję za pobraniem wtedy to inna para kaloszy. Nie zapominaj także że to Ty jesteś dla klienta, a nie klient dla Ciebie. Forma ani skala sprzedaży też nie jest wymówką, bo klasyczny sklep jest tak samo narażony na niepochlebne komentarze jak sklep internetowy. Np. mogę napisac na jakimś forum tematycznym żeby nikt nie kupował nic w sklepie "X" przy ulicy "Y" w mieście "Z" bo nie uznali mi gwarancji. Dodatkowo ten sklep nie będzie wiedział że ma negatywny komentarz.
Allegro jest forma dotarcia do bardzo szerokiego odbiorcy ponosząc relatywnie małe koszty. Więc w każdej zbiorowości znajdą się dzieci Neo. A jeśli uważasz że jest ich za dużo to spróbuj wymusić na zarządzie serwisu weryfikację userów lub przenieś sklep w inne miejsce.
Nadal jestem zdania że to sklep powinien pierwszy wystawiać komentarz (jeśli nie ma przesylki pobraniowej), bo to sklep jako pierwszy ma po swojej stronie korzyść z transakcji. A jeśli user wystawi negatywną opinię bezpodstawnie to należy go dodać na czarną listę i tyle. Zauważyłem że wiele sklepów zamiast przyznać się do pomyłki wystawia odwetowego negatywa sugerując że kupujący to niedorozwinięte dziecko. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
sieegurd
Mitsumaniak Szczęśliwy tatko :)

Auto: Lancer 1.6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 3225 Skąd: okolice Bochni
|
Wysłany: 07-04-2010, 08:22
|
|
|
cns80 napisał/a: | Zauważyłem że wiele sklepów zamiast przyznać się do pomyłki wystawia odwetowego negatywa sugerując że kupujący to niedorozwinięte dziecko. |
cns80 można zauważyć, że w drugą stronę działa to podobnie. Klient zakupi jakiś itemek i okazuje się, że mu nie pasuje, bo jest np. mniej zielony niż myślał. I wystawia komenta, że dostał nie to co zamawiał, zamiast dogadać się ze sprzedającym
Myślę, że bez kontroli Allegro nie będzie możliwe wyegzekwowanie wystawiania komentarza przez sprzedającego jako pierwszego - o ile jest stroną "zaspokojoną". |
_________________ **********************************************
"Tatusiu, a może Ty mi zaśpiewasz?" - Ola
**********************************************
Mistrz TYPERA MŚ 2010 w RPA
**********************************************
MJS MISTRZ Drużynowego Pucharu MM Typer Sezon'14/'15
**********************************************
Małopolska Great Stars V-ce MISTRZ MitsuTyper Team Sezon'11/'12
**********************************************
Małopolska Great Stars V-ce MISTRZ MitsuTyper Team Sezon'10/'11
**********************************************
02146/KMM --- staram się pisać poprawnie po polsku:)
**********************************************
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 07-04-2010, 08:44
|
|
|
sieegurd napisał/a: | cns80 można zauważyć, że w drugą stronę działa to podobnie. Klient zakupi jakiś itemek i okazuje się, że mu nie pasuje, bo jest np. mniej zielony niż myślał. I wystawia komenta, że dostał nie to co zamawiał, zamiast dogadać się ze sprzedającym | Nie do końca o to mi chodzi. Jeśli sklep wystawił pozytyw, a klient negatyw, to albo miał podstawy, albo jest niepoważny.
Ale jeśli klient jako pierwszy wystawia negatyw i słuszny, bo np. sklep unika kontaktu to sklep w odwecie wystawia negatyw mimo że dostał pieniądze więc jego potrzeby zostały zaspokojone. Oprócz tego istnieje (lub istniało) coś takiego jak "odpowiedź na komentarz" i tam można wpisać co się o tym sądzi, a nie w ramach zemsty wystawiać negatywa. Niestety bardzo wielu sprzedających zachowuje się jakby robili łaskę klientowi, bo kasa jest już po ich stronie i nie mają ochoty ponosić kosztów naprawienia swoich błędów. Normalnie PRL |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
sieegurd
Mitsumaniak Szczęśliwy tatko :)

Auto: Lancer 1.6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 3225 Skąd: okolice Bochni
|
Wysłany: 07-04-2010, 09:28
|
|
|
cns80 napisał/a: | Niestety bardzo wielu sprzedających zachowuje się jakby robili łaskę klientowi, bo kasa jest już po ich stronie i nie mają ochoty ponosić kosztów naprawienia swoich błędów. Normalnie PRL |
Tutaj mogę Ci przyznać 100% racji. Ale jeszcze jest takie coś jak komentarze do wglądu. Głównie to jest moją wytyczną przy kupnie. Wolę niejednokrotnie zapłacić więcej, niż bawić się w kotka i myszkę. Jeśli widzę u sprzedawcy dużo negatywów, to go omijam, ewentualnie piszę do ludzi, którzy brali udział w jego aukcjach z prośbą o opinię W mojej kilkuletniej przygodzie z Allegro miałem tylko 5 przypadków kombinatorstwa - ale tylko kiedy sprzedawałem Różne rzeczy kupowałem, za drobną kaskę i grubszą i mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z przebiegu transakcji. Może czasem priorytet szedł tydzień, ale ja nie należę do osób konfliktowych i nie zostawiam zakuku (np. prezentu) na koniec |
_________________ **********************************************
"Tatusiu, a może Ty mi zaśpiewasz?" - Ola
**********************************************
Mistrz TYPERA MŚ 2010 w RPA
**********************************************
MJS MISTRZ Drużynowego Pucharu MM Typer Sezon'14/'15
**********************************************
Małopolska Great Stars V-ce MISTRZ MitsuTyper Team Sezon'11/'12
**********************************************
Małopolska Great Stars V-ce MISTRZ MitsuTyper Team Sezon'10/'11
**********************************************
02146/KMM --- staram się pisać poprawnie po polsku:)
**********************************************
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-04-2010, 09:37
|
|
|
cns80 napisał/a: | Więc w każdej zbiorowości znajdą się dzieci Neo. A jeśli uważasz że jest ich za dużo to spróbuj wymusić na zarządzie serwisu weryfikację userów |
Niestety allegro na tym nie zależy. Powiem więcej teraz zrobili konto junior i wymusili że takie konto może kupić coś poniżej 500zł bez mojej (sprzedającego zgody).... A z zakupami przez dzieci są ciekawe zapisy w kodeksie cywilnym ale to już odrębna sprawa... Allegro myśli tak: więcej klientów (nawet dzieci) -> większy zysk. Chyba już wymusili że nie trzeba potwierdzać adresu przed pierwszymi zakupami, dzieci to kolejny krok... Zaraz będzie można kupić bez zakładania konta.
cns80 napisał/a: | lub przenieś sklep w inne miejsce. |
Niestety jak ktoś chce prowadzić "sklep" na allegro i jest to jego jedyne miejsce działania (nie ma swojej strony, swojego sklepu online itd) to wróżę mu szybki koniec.... Allegro to dobre miejsce na wyprzedaże, małą reklamę (chodź dość skutecznie z tym walczą) lub początek działalności... Na dłuższą metę opada szkoda nerwów po prostu... Każdy kto sprzedał większą ilość rzeczy na allegro dochodzi do takich wniosków.... Jak byście tak zobaczyli ludzi którzy mają po tysiące komentarzy to za pewne ponad 90% ma swoje sklepy internetowe.
[ Dodano: 07-04-2010, 09:41 ]
cns80 napisał/a: | Niestety bardzo wielu sprzedających zachowuje się jakby robili łaskę klientowi, bo kasa jest już po ich stronie i nie mają ochoty ponosić kosztów naprawienia swoich błędów. Normalnie PRL |
A wiesz czym to jest spowodowane? Marżą która na nic nie pozwala bo taką "naprawą" gość popłynie zyskiem z 10-20 następnych lub poprzednich transakcji więc jak coś pójdzie nie tak woli olać i dostać negatywa.... Dasz wyższą cenę nikt nie kupi a jeszcze poniesiesz koszty wystawienia itd...
Kupiłem kiedyś SWR meter za jakieś śmieszne pieniążki chyba 56zł z przesyłką. Nie działa dzwonie do gościa i mówię że nie działa że widzę to tak że wysyłam na jego koszt on mi odsyła sprawy... Gość mówi że ma z tej transakcji 5zł zysku....... Dogadaliśmy się że ja pośle na mój koszty on odeśle na swój...
Jak ja coś zrypię na allegro to mi to wisi bo i tak sprzedajemy tylko rzeczy "pod wodą" (wyprzedaże żeby się czegoś pozbyć) więc 50zł na przesyłkę w 2 strony mi już lotto.... Tylko że my na tym nie zarabiamy a tracimy. Jak ktoś chce zyskać to musi balansować na bardzo małych marżach. Już słyszałem o akcjach że ktoś sprzedaję 1000 pendrivów 2-zł poniżej zakupu u dystrybutora a odbija się na kosztach przesyłki i na sztuce zarabia całą 1zł... do tego odprowadza koszty związane z aukcją itd.... |
|
|
|
 |
grzees
Forumowicz
Auto: Focus ST 2,0 Ecoboost
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 54 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 07-04-2010, 09:59
|
|
|
cns80 napisał/a: | Bo w zwykłej klasycznej transakcji tak jest. Chyba że ktoś wybiera opcję za pobraniem wtedy to inna para kaloszy. Nie zapominaj także że to Ty jesteś dla klienta, a nie klient dla Ciebie. Forma ani skala sprzedaży też nie jest wymówką, bo klasyczny sklep jest tak samo narażony na niepochlebne komentarze jak sklep internetowy. |
Wiesz zwykła tradycyjna transakcja to model gdy klient przychodzi do sklepu wybiera sobie dobro, które go satysfakcjonuje sklepowi płaci za to. W XXI transakcja internetowa nie jest klasyczną i dlatego między innymi są utowrzone specjalne prawa dla tego typu transakcji. Ale czy jest prawo chroniące przed nieuczciwym klientem? Allegro woli chronić kupujących... O tym się nie mówi.
cns80 napisał/a: | Niestety bardzo wielu sprzedających zachowuje się jakby robili łaskę klientowi, bo kasa jest już po ich stronie i nie mają ochoty ponosić kosztów naprawienia swoich błędów. Normalnie PRL |
Wiesz, przed kupnem zawsze możesz zminimlizować ryzyko kupienia u nierzetelnego sprzedającego sprawdzając jego komentarze - jakie ma i jakie wystawił w odpowiedzi. Wtedy będziesz mógł zrezygnować z zakupu u sprzedającego z manierami z PRL. Po za tym czasami już sama cena może budzić podejrzenia... Raz znalazłem na allegro sprzedającego części bodajże z Kraka i miałem już kupować u niego zderzaczek, ale po lekturce komentarzy zrezygnowałem i wolałem kupić drożej u kogoś innego.
sieegurd napisał/a: | Może czasem priorytet szedł tydzień, ale ja nie należę do osób konfliktowych i nie zostawiam zakuku (np. prezentu) na koniec |
Sprzedający nie odpowiada za czas kiedy przesyłka dojdzie, jego sprawą jest wysłanie przesyłki do 1 dnia od zakupu jeśli idzie za pobraniem albo w dzień lub w następny po zaksięgowaniu kwoty. Nie oceniajmy sprzedawców przez pryzmat rzeczy na które nie mają wpływu...
krzychu napisał/a: | Powiem więcej teraz zrobili konto junior i wymusili że takie konto może kupić coś poniżej 500zł bez mojej |
Bo Allegro to maszynka do zarabiania grubej kasy ...
krzychu napisał/a: | Marżą która na nic nie pozwala bo taką "naprawą" gość popłynie zyskiem z 10-20 następnych lub poprzednich transakcji więc jak coś pójdzie nie tak woli olać i dostać negatywa.... |
Jak się zgadzam z wszystkim co piszesz to z tym się nie mogę zgodzić. W swojej histori jako sprzedający mieliśmy kilka przypadków gdzie po prostu dopłaciliśmy do interesu, fakt był błąd z naszej winny to trzeba go naprawić. Nie można się usprawiedliwiać niską marża w takich przypadkach. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-04-2010, 10:08
|
|
|
grzees napisał/a: |
Bo Allegro to maszynka do zarabiania grubej kasy ... |
Tak do tego zmierzam i dlatego wszelkie pomysły użytkowników które nie łączą się z większym zyskiem są odrzucane.
grzees napisał/a: | Jak się zgadzam z wszystkim co piszesz to z tym się nie mogę zgodzić. W swojej histori jako sprzedający mieliśmy kilka przypadków gdzie po prostu dopłaciliśmy do interesu, fakt był błąd z naszej winny to trzeba go naprawić. Nie można się usprawiedliwiać niską marża w takich przypadkach. |
To nie usprawiedliwienie a motywy działania niektórych sprzedających którzy po prostu zakładają że w przypadku problemów nie podejmą działań i dlatego mają wystawioną niższą cenę. IMO oni często zarobią więcej (szczególnie jeśli produkt rzadko odmawia posłuszeństwa). |
|
|
|
 |
|
|