Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Problem z ciepłym silnikiem
Autor Wiadomość
PiterK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-05-2010, 18:54   

Musisz mieć na bank ponad 400 kkm żeby robić remont silnika. Ja też tak pewnie mam. W starszej Toyocie mam prawie 500 kkm i silnik działa bez problemu i prawie nie bierze, a i tak nie wiem czy nie jest krencona . Ale tutaj jest Turbo diesel wiec przyjmuje sie standardowo że 400 kkm wyjeździ.
Czy ktoś sie orientuje ile można przejechać bez problemu po takiej operacji? Pozdro.
 
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 03-05-2010, 19:55   

Ja moge powiedziec ze mój ma przejechane 230 tys ale miał hak i siadniety tył wiec przypuszczam ze naciagnoł sie przyczep po rozebraniu silnika o dziwo gładzie cylindrów ma w idealnym stanie ale pierscieni to on juz nie miał reszta silnika bez zastrzeżeń więc myśle ze teraz zas kilkanaście tysiecy przed nim dodam ze jezdzi nim żona bardzo delikatnie

[ Dodano: 14-05-2010, 23:58 ]
Witam kolegów jakis czas sie nie odzywałem ale czekałem az autko zrobi troche kilometrów po remoncie na dzien dzisiejszy jest bez zmian na ciepłym silniku nadal kicha ale doszedłem do jednego a mianowicie na ciepłym silniku za krotko grzeją sie świece trwa to około 2 sekundy gdy wezmę i kilkakrotnie przekrece zapłon (włącz ,wyłącz )tak aby podgrzac świece dłużej auto zapali do szczału czyli słabsza kompresja ( nie dotarte pierścienie ) i zakrótki czas grzania świec daje nam lipę i tu moje pytanie jak zwiększyć czas grzania świec ,przecież cos nimi steruje
 
 
luki_84 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-05-2010, 00:15   

W opisie masz 2,5 i 2,0TD.
Z opisu problemu wnioskuję, że chodzi o diesla.
Świece żarowe załącza przekaźnik świec żarowych, ten z kolei pewnie ma wbudowaną czasówkę ( nie ustawialną). Można by spróbować podtrzymać to przez jakąś zewnętrzną czasówkę. Ewentualnie "rozgryźć " czasówkę w przekaźniku i podmienić elementy żeby przedłużyć czas grzania świec.
 
 
kuba18 
Forumowicz

Auto: Galant 2,0 V6 1996 EXCEED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 46
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 15-05-2010, 00:35   

świece żarowe grzeja długo jak silnik jest zimny.... chodzi o temperature plynu chlodniczego...innych mozliwosci nie ma jesli chodzi o to jak przekzanik grzania swiec rozszyfrowuje czy ma grzac dlugo czy krotko... wiec trzeba szukac czegos w komputerze silnika... podłaczyc go i tak szukac na dobrym kompie serwisowym..pozdrawiam
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-05-2010, 01:33   

przekaźnikami steruje ECU tylko nie kumam problemu na ciepłym silniku to i bez świec żarowych odpali ja mam tragiczną kompresje wypalone pierścienie i nie mam żadnego problemu z odpalaniem... przez 3 lata moje auto w ogóle nie miało sprawnych świec żarowych do temperatury 0 stopni nie ma żadnego problemu z odpalaniem a bardziej dobitego E57A na forum nie ma niż mój... możesz chyba sobie co najwyżej zrobić przycisk z kabiny od świec żarowych i sobie samemu trzymać dłużej je bo według mnie te 2sek grzania na ciepłym silniku to optymalna wartość :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-05-2010, 08:26   

Wyregulowałeś w ogóle prawidłowo zawory :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 15-05-2010, 11:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 16-05-2010, 22:33   

zawory wyregulowane dobrze ciekawostką jest to ze jak zgasze auto i ponownie zapale to jest ok ale jak bym wyskoczył do sklepu po fajki to jest problem juz z zapaleniem chyba ze go podgrzeje na swiecach to w tedy zapali tak sobie mysle czy tu nie ma cos z paliwem ale co by to miało wspólnego z temperaturą to jest dziwne te silniki lepiej palą jak są ciepłe a ten odwrotnie by najmniej w zimie nie bedzie problemu na razie pojezdze i zobacze moze faktycznie pierscienie sie musza dopasowac ale po ilu kilometrach sie dotra to nie wiem
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-05-2010, 11:22   

DAREX2006, a czy kopci mocno?
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 19-05-2010, 19:07   

nie nie kopci choc na wolnych obrotach czuc dziwny zapach nie potrafie go opisac

[ Dodano: 01-06-2010, 22:12 ]
Witam auto zrobiło juz troche kilometrów i nadal problem z rozruchem na ciepłym silniku nie stety nie wina to świec żarowych niby lepiej zapala ale nadal musze nim troche pokręcić żeby chycił tak więc nadal problem ,może macie pomysł co by to mogło jeszcze być
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.