Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: londolut
18-10-2010, 23:46
Civic EG4
Autor Wiadomość
emzet 
Forumowicz

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 197
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 16-08-2010, 17:04   

pyjte napisał/a:
wyprzedziłem zapłon do 11 stopni

A czemu to ma służyć??
_________________
Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 17-08-2010, 04:00   

pyjte, tanim kosztem chce "budowac moc" :mrgreen:
Co z tego wyjdzie i czy silnikowi to nie zaszkodzi - to sie okaze...
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 17-08-2010, 10:24   

emzet napisał/a:
A czemu to ma służyć??


Może jakieś poprawie charakterystyki silnika.

mkm napisał/a:
Co z tego wyjdzie i czy silnikowi to nie zaszkodzi - to sie okaze...



:D
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 17-08-2010, 12:33   

mkm, Hondy to najłatwiej tuningowalne samochody.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 17-08-2010, 15:16   

Wóz został przez hondę przystosowany do jazdy na 91 oktan a ja jeździmy na 95 i temu to uczyniłem.
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 17-08-2010, 18:21   

Morfi napisał/a:
mkm, Hondy to najłatwiej tuningowalne samochody.

Ja bym raczej napisał, ze juz całkowicie odkryte/poznane :wink: , bo czy "najłatwiej" to moznaby dyskutować...
No i jeszcze kwestia wyboru, ktory silnik jest "najłatwiej" tuningowalny :wink:
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 17-08-2010, 23:07   

mkm, wiesz odkryte i nie odkryte, ludzie ciągle eksperymentują. Honda w przeciwieństwie do Mitsu ma dużo bardzo podobnych rozwiązań w silnikach przykład masz silnik d15b2 -> 1.5 na jednopunktowym wytrysku. 90km. Kupujesz pare pierdółek za 400 zł i robisz MPFI i juz masz ok. 110km do tego już masz start na głowice z d16z6 tj. vtec sohc 1.6. i uzyskujesz juz ok 120km za ok 1200zł. Potem dolot z h22a i kolejne parę km, porządny wydech i kolejne km. Albo idziesz inna droga i na poczatku kupujesz turbo kit'a gotowego. To jest fajne że jest dużo pokrewnych silników. Które się czasem wałkami różniły a moce były większe :) no i żadnych popychaczy czy przepływomierzy.
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-08-2010, 23:59   

pyjte napisał/a:
no i żadnych popychaczy czy przepływomierzy.

A to ciekawe... jest regulacja na srubki tak jak 4g92 ?
Bez przepływki to chyba wieksze spalanie nie ?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 12-09-2010, 15:03   

Cytat:
A to ciekawe... jest regulacja na srubki tak jak 4g92 ?
tak.
Cytat:
Bez przepływki to chyba wieksze spalanie nie ?
czemu ? działa a map sensorze.



Chciałoby się napisać Honda is shit.

Po wymianie wcześniej zatkanego Filtru Paliwa Honda dzielnie przejechała do Węgier i spowrotem i ok ~400km na miejscu. Aż tu znów podobne objawy co opisywałem wcześniej, wymiana filtru i wyczyściłem troche bak, po 50km zdechł. Zimny pracuje, ciepły gaśnie. Szybka diagoza. Pompa Paliwa. Zmieniona, usmiech na twarzy, civic znów będzie jeździł i jeździł tyle że nagle gaśnie.

Postanowiłem wsadzić butelke z paliwem pod maskę. Auto jeździ smiga, pali. Wczoraj z racji chwili czasu napełniłem kompresor i podmuchałem w sztywne przewody. Powietrze przelatuje, chociaż i tak wymienie ten przewód. Ktoś ma możę jakiś pomysł co go może blokować ?
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 13-09-2010, 13:59   

pyjte napisał/a:
Ktoś ma możę jakiś pomysł co go może blokować ?
Brót :P Hahah

A tak na poważnie może jakiś syf z baku się dostał do przewodu i w zależności o tego z jaką siłą płynie paliwo przekręca się w tym przewodzie i raz jest ok a raz nie :? Najlepiej jakbyś przepłukał przewody wachą pod dużym ciśnieniem (z kompresora) tylko nie wiem czy masz możliwość.

Jest tam jakieś ECU w Hani? Może któryś czujnik po nagrzaniu dostaje świra i gasi silnik.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 14-09-2010, 14:10   

londolut napisał/a:
A tak na poważnie może jakiś syf z baku się dostał do przewodu i w zależności o tego z jaką siłą płynie paliwo przekręca się w tym przewodzie i raz jest ok a raz nie
No własnie też mam takie myśli. Nic jutro będę działał zobaczymy co i jak.

londolut napisał/a:
Jest tam jakieś ECU w Hani? Może któryś czujnik po nagrzaniu dostaje świra i gasi silnik
Gaśnięcie na ciepłym zostało już rozwiązane. Pompa Paliwa była padnięta. Nie ECU nie ma :)
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 14-09-2010, 22:45   

Nie ma kompa? A czujniki temperatury itd jak są rozwiązane?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 16-09-2010, 18:34   

londolut napisał/a:
Nie ma kompa? A czujniki temperatury itd jak są rozwiązane?
Czujnik cieczy, ale to podaje tylko info na wskaznik na desce. Czujników położenia wału, sond lambda to przecież nie ma ;)
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 18-10-2010, 22:31   

http://img221.imageshack.us/g/dsc09721k.jpg/

Zdjęcia pożegnalne civica. Sprzedany zostazał, więc proszę o zamkniecie tematu :)
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 18-10-2010, 23:46   

Amen.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.