Zamknięty przez: londolut 18-10-2010, 23:46 |
Civic EG4 |
Autor |
Wiadomość |
emzet
Forumowicz
Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 197 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 16-08-2010, 17:04
|
|
|
pyjte napisał/a: | wyprzedziłem zapłon do 11 stopni |
A czemu to ma służyć?? |
_________________ Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 17-08-2010, 04:00
|
|
|
pyjte, tanim kosztem chce "budowac moc"
Co z tego wyjdzie i czy silnikowi to nie zaszkodzi - to sie okaze... |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 17-08-2010, 10:24
|
|
|
emzet napisał/a: | A czemu to ma służyć?? |
Może jakieś poprawie charakterystyki silnika.
mkm napisał/a: | Co z tego wyjdzie i czy silnikowi to nie zaszkodzi - to sie okaze... |
|
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 17-08-2010, 12:33
|
|
|
mkm, Hondy to najłatwiej tuningowalne samochody. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 17-08-2010, 15:16
|
|
|
Wóz został przez hondę przystosowany do jazdy na 91 oktan a ja jeździmy na 95 i temu to uczyniłem. |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 17-08-2010, 18:21
|
|
|
Morfi napisał/a: | mkm, Hondy to najłatwiej tuningowalne samochody. |
Ja bym raczej napisał, ze juz całkowicie odkryte/poznane , bo czy "najłatwiej" to moznaby dyskutować...
No i jeszcze kwestia wyboru, ktory silnik jest "najłatwiej" tuningowalny |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 17-08-2010, 23:07
|
|
|
mkm, wiesz odkryte i nie odkryte, ludzie ciągle eksperymentują. Honda w przeciwieństwie do Mitsu ma dużo bardzo podobnych rozwiązań w silnikach przykład masz silnik d15b2 -> 1.5 na jednopunktowym wytrysku. 90km. Kupujesz pare pierdółek za 400 zł i robisz MPFI i juz masz ok. 110km do tego już masz start na głowice z d16z6 tj. vtec sohc 1.6. i uzyskujesz juz ok 120km za ok 1200zł. Potem dolot z h22a i kolejne parę km, porządny wydech i kolejne km. Albo idziesz inna droga i na poczatku kupujesz turbo kit'a gotowego. To jest fajne że jest dużo pokrewnych silników. Które się czasem wałkami różniły a moce były większe no i żadnych popychaczy czy przepływomierzy. |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-08-2010, 23:59
|
|
|
pyjte napisał/a: | no i żadnych popychaczy czy przepływomierzy. |
A to ciekawe... jest regulacja na srubki tak jak 4g92 ?
Bez przepływki to chyba wieksze spalanie nie ? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 12-09-2010, 15:03
|
|
|
Cytat: | A to ciekawe... jest regulacja na srubki tak jak 4g92 ? | tak.
Cytat: | Bez przepływki to chyba wieksze spalanie nie ? | czemu ? działa a map sensorze.
Chciałoby się napisać Honda is shit.
Po wymianie wcześniej zatkanego Filtru Paliwa Honda dzielnie przejechała do Węgier i spowrotem i ok ~400km na miejscu. Aż tu znów podobne objawy co opisywałem wcześniej, wymiana filtru i wyczyściłem troche bak, po 50km zdechł. Zimny pracuje, ciepły gaśnie. Szybka diagoza. Pompa Paliwa. Zmieniona, usmiech na twarzy, civic znów będzie jeździł i jeździł tyle że nagle gaśnie.
Postanowiłem wsadzić butelke z paliwem pod maskę. Auto jeździ smiga, pali. Wczoraj z racji chwili czasu napełniłem kompresor i podmuchałem w sztywne przewody. Powietrze przelatuje, chociaż i tak wymienie ten przewód. Ktoś ma możę jakiś pomysł co go może blokować ? |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 13-09-2010, 13:59
|
|
|
pyjte napisał/a: | Ktoś ma możę jakiś pomysł co go może blokować ? | Brót Hahah
A tak na poważnie może jakiś syf z baku się dostał do przewodu i w zależności o tego z jaką siłą płynie paliwo przekręca się w tym przewodzie i raz jest ok a raz nie Najlepiej jakbyś przepłukał przewody wachą pod dużym ciśnieniem (z kompresora) tylko nie wiem czy masz możliwość.
Jest tam jakieś ECU w Hani? Może któryś czujnik po nagrzaniu dostaje świra i gasi silnik. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 14-09-2010, 14:10
|
|
|
londolut napisał/a: | A tak na poważnie może jakiś syf z baku się dostał do przewodu i w zależności o tego z jaką siłą płynie paliwo przekręca się w tym przewodzie i raz jest ok a raz nie | No własnie też mam takie myśli. Nic jutro będę działał zobaczymy co i jak.
londolut napisał/a: | Jest tam jakieś ECU w Hani? Może któryś czujnik po nagrzaniu dostaje świra i gasi silnik | Gaśnięcie na ciepłym zostało już rozwiązane. Pompa Paliwa była padnięta. Nie ECU nie ma |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 14-09-2010, 22:45
|
|
|
Nie ma kompa? A czujniki temperatury itd jak są rozwiązane? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 16-09-2010, 18:34
|
|
|
londolut napisał/a: | Nie ma kompa? A czujniki temperatury itd jak są rozwiązane? | Czujnik cieczy, ale to podaje tylko info na wskaznik na desce. Czujników położenia wału, sond lambda to przecież nie ma |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 18-10-2010, 22:31
|
|
|
http://img221.imageshack.us/g/dsc09721k.jpg/
Zdjęcia pożegnalne civica. Sprzedany zostazał, więc proszę o zamkniecie tematu |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
|
|
|
 |
|