Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Owczar
26-09-2010, 14:06
Wymiana pompy wody bez wymiany rozrządu
Autor Wiadomość
trajano 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 5
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 26-09-2010, 19:14   

Rany boskie!!! O_o teraz mi wstyd, widzę że dłuuuga droga przede mną. Za wczasu proszę o wyrozumiałość bo widzę że często będę pytał o rzeczy bardzo oczywiste. Taeraz dopiero widzę po zdjęciu, że połączona jest ze zbiorniczkiem z "dupnym" napisem STEERING WHEEL FLUID :) pozatym, właśnie z tego zbiorniczka wychodzą dwa przewody, które powinny być podłączone do aluminiowej rurki osadzonej przed chłodnicą, ale z jakiegoś powodu ktoś odłączył je od niej i połączył razem, domyślam sięże rurka ta miała za zadanie chłodzić ten płyn, ale być może przeciekała i ktoś ją odłączył i połączyl razem. Chciałbym wymontować tę aluminiową rurkę aby ją sprawdzić, ale nie chcę jej wyrywać "na chama" zanim się nie upewnię że to jedyna droga :)

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-09-2010, 20:06   

trajano, dokładnie, ktoś najwidzoczniej ominął te rurke, gdyz przeciekała, ona oryginalnie powinna byc przykrecana, no chyba ze ktos zastosowal jakies opaski montazowe, czy cos podobnego, jakby coś dorobienie takiej rureczki aluminiowej jakis czas temu kosztowalo okolo 80zł.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-09-2010, 07:14   

normalnie jest przykręcana - jak pisze robertdg
jednak - jak wszystkie chłodnice i chłodniczki - jest z przodu, więc często staje się pierwszą ofiarą dzwona... wtedy się właśnie drutuje i w sumie nie wiadomo, jak jest mocowana obecnie ;)

powiem jeszcze, że u mnie ciekło przy samym wejściu do niej (tym dolnym) i ciekł wąż a nie chłodniczka - może wystarczy zmienić wężyk i będzie OK
oczywiście dałem nowe opaski zaciskowe - teraz są po 2 na końcu (sprężynujący oryginał + taka śmieszna skręcana, co to ich pełno w niemieckich autach)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.