[2.5 TD] SS i odłączanie przedniego napędu. |
Autor |
Wiadomość |
Plastik
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD 92r SS krótki
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 26 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-10-2010, 16:33
|
|
|
Dzięki wielkie za ten PDF. Może to rozjaśni mechanikom w głowach
Pozdr.
Łukasz |
|
|
|
 |
Bablan
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 27 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 25-01-2012, 11:46 Sam rozłącza się przedni napęd
|
|
|
Witam mam problem w mojej Pajerce 2,5 TD wersja krótka 93rok produkcji. Skrzynia SS + blokada tylnego mostu R/D Lock. Opis problemu: (wszystko było sprawdzane metodą podpięcia auta liną pod drzewo na śniegu)
1. jadąc na przełożeniu 2H samochód ciągnie na tylną oś. Wszystko OK
2. jadąc na przełożeniu 4H samochód ciągnie na tył i przód przód trochę wolniej niż tył. Wszystko OK.
3. jadąc na przełożeniu 4Hlc przy włączeniu wszystko ok, ale po ruszeniu około 2 sekundy i napęd przedni się rozłącza i zaczynają migać przednie koła, brak przedniego napędu.
Na przełożeniach 4llc jest to samo.
Po włączeniu 4H dalej jest przedni napęd. Nie towarzyszą temu żadne odgłosu stuki, piski i tp.
Proszę o poradę od czego zacząć poszukiwania przyczyny i co się może dziać. |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 25-01-2012, 22:01 Re: Sam rozłącza się przedni napęd
|
|
|
Bablan napisał/a: | Witam mam problem w mojej Pajerce 2,5 TD wersja krótka 93rok produkcji. Skrzynia SS + blokada tylnego mostu R/D Lock. Opis problemu: (wszystko było sprawdzane metodą podpięcia auta liną pod drzewo na śniegu)
1. jadąc na przełożeniu 2H samochód ciągnie na tylną oś. Wszystko OK
2. jadąc na przełożeniu 4H samochód ciągnie na tył i przód przód trochę wolniej niż tył. Wszystko OK.
3. jadąc na przełożeniu 4Hlc przy włączeniu wszystko ok, ale po ruszeniu około 2 sekundy i napęd przedni się rozłącza i zaczynają migać przednie koła, brak przedniego napędu.
Na przełożeniach 4llc jest to samo.
Po włączeniu 4H dalej jest przedni napęd. Nie towarzyszą temu żadne odgłosu stuki, piski i tp.
Proszę o poradę od czego zacząć poszukiwania przyczyny i co się może dziać. |
Na mój gust to blkokada się nie załącza centralna spróbuj ją samą zapiąć od spodu niech ci to jakiś mechanik zapnie będziesz wiedział czy działa czy nie. jak zadziała to znaczy że masz gzieś na przewodach problem ja tak miałem w pIII |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 25-01-2012, 23:58
|
|
|
Bablan napisał/a: | 3. jadąc na przełożeniu 4Hlc przy włączeniu wszystko ok, ale po ruszeniu około 2 sekundy i napęd przedni się rozłącza i zaczynają migać przednie koła, brak przedniego napędu.
Na przełożeniach 4llc jest to samo. | sprawdź dokładnie czujniki napędów na reduktorze, coś z nimi nie tak bo sterownik napędów wariuje, jakieś zwarcie albo przerwa na przewodach do nich. |
|
|
|
 |
piotrasek1
Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 72 Skąd: Płock
|
Wysłany: 30-03-2012, 15:03
|
|
|
A mógłby któryś z kolegów być miły i zapodać zdjątko czujników napędów na reduktorze???? |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 31-03-2012, 08:13
|
|
|
Czujniki w reduktorze są różne, w zależności od umiejscowienia na reduktorze oraz rocznika samochodu więc zdjęcie niewiele da. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
piotrasek1
Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 72 Skąd: Płock
|
Wysłany: 31-03-2012, 18:02
|
|
|
Moje autko rocznik Pajero II rocznik1992r. skrzynia SS, wersja GLS.
Pytam o zdjęcie bo nie wiem jak w ogóle może wyglądać jak bym miał fotkę wiedział bym czego mniej więcej szukać.???
A cha gdzie i jak się wpiąć żeby zmierzyć napięcie na elektrozaworkach, tych na nadkolu.??? |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 31-03-2012, 21:06
|
|
|
http://www.e-pajero.pl/pr...o-MR580152.html
Ogólnie tak wygląda czujnik reduktora.To jest akurat trójka ale w dwójce jest podobnie tylko czasem prztyczek wciskany jest ścięty płasko a czasem zaokrąglony i różne są rozmiary gwintów. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
piotrasek1
Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 72 Skąd: Płock
|
Wysłany: 10-04-2012, 08:43
|
|
|
Dziękuję za pomoc na pewno rozjaśni mi to temat czego poszukiwać.
[ Dodano: 25-04-2012, 10:09 ]
Dzisiaj zaistniała taka sytuacja może to jeszcze bardziej rozjaśni sprawę i wyjaśni a mianowicie:
Po skręceniu maksymalnie kierownicą w prawo przy włączonym 2H i cofnięciu do pół okręgu przednie koła mrugające przestają na jakiś czas mrugać po przejechaniu około ca 80 - 100m znów zaczynają mrugać może ktoś podsunie nowy pomysł rozwiązań? |
|
|
|
 |
|