[2.8 TD] Bable w zbiorniku |
Autor |
Wiadomość |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 11-01-2011, 00:45
|
|
|
Powiem ci tak, znajomego mechanik zastosowal to tu w Anglii na uszczelke glowicy w clio i trzyma do dzisiaj, choc zrobil to pare latek temu. Nie wiem tylko gdzie to tutaj kupic, ale jak poszukasz i znajdziesz to daj znac mi moze tez sie przydac
[ Dodano: 10-01-2011, 23:49 ]
Znalazlem, wpisz w wyszukiwarce e-bay, jest tego sporo
[ Dodano: 11-01-2011, 00:11 ]
Zobacz jeszcze to gdybys mial jakies pekniecie w silniku, pamietam ze uzywalismy czegos podobnego przy naprawach w elektrocieplowni, spisywalo sie naprawde dobrze, tylko nie jestem pewien czy akurat to jest ten sam srodek, ale pisza ze mozna go stosowac przy silnikach samochodowych
http://www.alvinproducts....oducts.asp?id=2
Jak poszukam to moze znajde cos jeszcze
Acha i ten twoj srodek (nie wiem czy ten sam ale skojarzylem z rolls roysem) to gosc zmontowal glowice bez uszczelki |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 11-01-2011, 01:20
|
|
|
ten niebieski srodek juz zamowilem na ebay-u, jak nie przyda sie do tego to do czego innego
znalazlem jeszcze takie cos http://www.steelseal.com/ |
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 11-01-2011, 01:38
|
|
|
Problem spalin w wodzie przerabialem pare miesiecy temu. Skonczylo sie na wymianie glowicy na nowa. Przed wymiana glowicy zalalem uklad srodkiem z halfordsa, trzymalo ale nie do konca. Stealseal nie znam. Zanim zwalisz glowice sprawdz czy to na peno spaliny masz w wodzie, sa specjalne testery. Co do nowej glowicy to chyba mam z nia problem, jeszcze jej nie zrzucalem, tu masz link mojego problemu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=59258
Obawiam sie ze poszla kompresja przez niedotarte zawory i wywalilo zaslepke w tylnej czesci (choc moze sie myle, bede wiedzial jak sie za to konkretnie zabiore) |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 11-01-2011, 01:40
|
|
|
Faraonix napisał/a: | ten niebieski srodek juz zamowilem na ebay-u, jak nie przyda sie do tego to do czego innego
znalazlem jeszcze takie cos http://www.steelseal.com/ |
ja zawsze byłem nastawiony na nie na takie cuda
może też zakleić chłodnicę i nagrzewnicę
ale ty nie masz nic do stracenia
wlewaj zawsze są dwa uda
albo sie uda albo nie uda |
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 11-01-2011, 01:44
|
|
|
Z tego co wiem to tym srodkiem niczego innego nie zakleisz, bo dziala tylko w glowicy i bloku silnnika, zwiazane jest to jak mysle z wysoka temperatura i spalinami |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 11-01-2011, 02:52
|
|
|
kiedyś musiałem użyc uszczelniacza do chłodnic w a4 , którym musialem wracac do polski
miałem dziurę pomiedzy plastikowym kroccem a głowicą
zatkało, zrobiłem ponad 1000 km ciurkiem
tyle ,że uszczelniacz ma inną konsystencję
coś ale musztarda
jak spuścilem płyn w domu to osadził sie na dnie w naczyniu do ktorego zlewałem
ten płyn jest na pewno dużo lepszy
zalewaj i tyle
wydatek nie duży w porównaniu z remontem |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-01-2011, 06:55
|
|
|
Faraonix napisał/a: | Jeszcze myslalem sprobowac moze wymienic poraz ostatni uszczelke o ile glowica jest ok ale zlozyc ja na jakims kleju, jak to nie pomoze to szukac silnika. Tylko co zastosowac ? Uszczelka to koszt 29 euro + ewentualnie sruby 80 euro. Tylko czy wtedy je wymieniac. Zrobilem na tych 8tys. Poswiece na to weekend.
http://cgi.ebay.ie/PAJERO...=item1c13a0e64a |
sprawdź czy blok jest równy i załóż porządna uszczelkę i nowe śruby głowicy. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 11-01-2011, 09:51
|
|
|
zaraz zabieram sie za zwalenie glowicy, okaze sie co poszlo i co w zwiazku z tym |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 11-01-2011, 10:10
|
|
|
Już weekend ? Kurcze, jak ten czas szybko leci.
Powodzenia !! |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 11-01-2011, 10:22
|
|
|
Zbiorniczek z rana byl pelny, w chlodnicy brakowalo ze szklanke moze mniej. Zazwyczaj jak stygl to zaciagal ze zbiorniczka a teraz nie. Balbelki choc nie duza lece odrazu po odpaleniu. Przy odpaleniu nie kopcil ani nie bylo oblokow za mna. Poprzednio jak mi pekla glowica pare dni wczesniej sie zaczely obloki przy odpalaniu. Nawet po krotkim postoju. Plyn przedostawal sie do cylindrow. Pekniecie bylo przy zaworach. |
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 11-01-2011, 10:23
|
|
|
Jak bedziesz zamawial uszczelke zmierz ile wystaja tloki poza blok i na tej podstawie dobierz uszczelke, im ciensza tym lepsiejsza. Jak bys potrzebowal to mam tabele z grubosciami do tego modelu |
|
|
|
 |
Bushey
Mitsumaniak

Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 129 Skąd: UK
|
Wysłany: 11-01-2011, 10:56
|
|
|
Właśnie sobie przypomniałem, że wspomniany kolega przerabiał temat uszczelniacza do uszczelki po wymianie chłodnicy a przed robieniem głowicy. Wyglądało to tak, że nabył uszczelniacz, zalał układ wodą z kranu plus ten środek. Wg. instrukcji silnik musiał pracować na wolnych obrotach kilka godzin. Nie wolno było jeździć. Środek spełnił swoje zadanie, na tej mieszance zrobił ok. 2 tys. km do wymiany uszczelki. Element humorystyczny: sprawdził poziom tej mieszanki na ciepłym silniku co widać do dziś w postaci niebieskawego pyłu w całej komorze i na silniku. Mimo tego ubytku preparat sprawdził się. |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 11-01-2011, 17:37
|
|
|
Zdemontowalem wszystko. Glowica wyglada ok. Uszczelka na metalowych rantach przy cylindrach jakby sie rozwarstwila. Przypadkiem znalazlem moja stara uszczelke. Wyglada o niebo lepiej. Bloku jeszcze nie czyscilem wiec nie wiem czy jest prosty. Glowice przelecialem papierkiem 320. Przykladalem jedynie poziomice i wyglada ze jest prosta. Chyba zaryzykuje i zaloze poprostu nowa uszczekle ale na tej niebieskiej pascie. Jak beda problemy to wtedy jednak kupie sruby, uszczelke, splanuje glowice i chyba blok. Ale to sa juz wieksze koszty. Uszczelka i pasta to z 50euro + moj czas. |
|
|
|
 |
|