Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Bable w zbiorniku
Autor Wiadomość
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 11-01-2011, 00:13   

znalazlem taki http://www.motor-land.com.pl/data/pdf/chemia.pdf Hylomar Blue, niby pisze ze tez do uszczelek glowicy
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 11-01-2011, 00:30   

tu masz jakiś mały test tego kleju
http://www.youtube.com/watch?v=yXiVZIBoHL0
mozna zaryzykować
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 11-01-2011, 00:45   

Powiem ci tak, znajomego mechanik zastosowal to tu w Anglii na uszczelke glowicy w clio i trzyma do dzisiaj, choc zrobil to pare latek temu. Nie wiem tylko gdzie to tutaj kupic, ale jak poszukasz i znajdziesz to daj znac mi moze tez sie przydac :mrgreen:

[ Dodano: 10-01-2011, 23:49 ]
Znalazlem, wpisz w wyszukiwarce e-bay, jest tego sporo :mrgreen:

[ Dodano: 11-01-2011, 00:11 ]
Zobacz jeszcze to gdybys mial jakies pekniecie w silniku, pamietam ze uzywalismy czegos podobnego przy naprawach w elektrocieplowni, spisywalo sie naprawde dobrze, tylko nie jestem pewien czy akurat to jest ten sam srodek, ale pisza ze mozna go stosowac przy silnikach samochodowych
http://www.alvinproducts....oducts.asp?id=2
Jak poszukam to moze znajde cos jeszcze
Acha i ten twoj srodek (nie wiem czy ten sam ale skojarzylem z rolls roysem) to gosc zmontowal glowice bez uszczelki
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 11-01-2011, 01:20   

ten niebieski srodek juz zamowilem na ebay-u, jak nie przyda sie do tego to do czego innego

znalazlem jeszcze takie cos http://www.steelseal.com/
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 11-01-2011, 01:38   

Problem spalin w wodzie przerabialem pare miesiecy temu. Skonczylo sie na wymianie glowicy na nowa. Przed wymiana glowicy zalalem uklad srodkiem z halfordsa, trzymalo ale nie do konca. Stealseal nie znam. Zanim zwalisz glowice sprawdz czy to na peno spaliny masz w wodzie, sa specjalne testery. Co do nowej glowicy to chyba mam z nia problem, jeszcze jej nie zrzucalem, tu masz link mojego problemu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=59258
Obawiam sie ze poszla kompresja przez niedotarte zawory i wywalilo zaslepke w tylnej czesci (choc moze sie myle, bede wiedzial jak sie za to konkretnie zabiore)
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 11-01-2011, 01:40   

Faraonix napisał/a:
ten niebieski srodek juz zamowilem na ebay-u, jak nie przyda sie do tego to do czego innego

znalazlem jeszcze takie cos http://www.steelseal.com/


ja zawsze byłem nastawiony na nie na takie cuda
może też zakleić chłodnicę i nagrzewnicę
ale ty nie masz nic do stracenia
wlewaj zawsze są dwa uda
albo sie uda albo nie uda :lol:
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 11-01-2011, 01:44   

Z tego co wiem to tym srodkiem niczego innego nie zakleisz, bo dziala tylko w glowicy i bloku silnnika, zwiazane jest to jak mysle z wysoka temperatura i spalinami :idea:
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 11-01-2011, 02:52   

kiedyś musiałem użyc uszczelniacza do chłodnic w a4 , którym musialem wracac do polski
miałem dziurę pomiedzy plastikowym kroccem a głowicą
zatkało, zrobiłem ponad 1000 km ciurkiem
tyle ,że uszczelniacz ma inną konsystencję
coś ale musztarda
jak spuścilem płyn w domu to osadził sie na dnie w naczyniu do ktorego zlewałem
ten płyn jest na pewno dużo lepszy
zalewaj i tyle
wydatek nie duży w porównaniu z remontem :wink:
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-01-2011, 06:55   

Faraonix napisał/a:
Jeszcze myslalem sprobowac moze wymienic poraz ostatni uszczelke o ile glowica jest ok ale zlozyc ja na jakims kleju, jak to nie pomoze to szukac silnika. Tylko co zastosowac ? Uszczelka to koszt 29 euro + ewentualnie sruby 80 euro. Tylko czy wtedy je wymieniac. Zrobilem na tych 8tys. Poswiece na to weekend.

http://cgi.ebay.ie/PAJERO...=item1c13a0e64a

sprawdź czy blok jest równy i załóż porządna uszczelkę i nowe śruby głowicy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 11-01-2011, 09:51   

zaraz zabieram sie za zwalenie glowicy, okaze sie co poszlo i co w zwiazku z tym
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 11-01-2011, 10:10   

Już weekend ? Kurcze, jak ten czas szybko leci. :wink:
Powodzenia !!
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 11-01-2011, 10:22   

Zbiorniczek z rana byl pelny, w chlodnicy brakowalo ze szklanke moze mniej. Zazwyczaj jak stygl to zaciagal ze zbiorniczka a teraz nie. Balbelki choc nie duza lece odrazu po odpaleniu. Przy odpaleniu nie kopcil ani nie bylo oblokow za mna. Poprzednio jak mi pekla glowica pare dni wczesniej sie zaczely obloki przy odpalaniu. Nawet po krotkim postoju. Plyn przedostawal sie do cylindrow. Pekniecie bylo przy zaworach.
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 11-01-2011, 10:23   

Jak bedziesz zamawial uszczelke zmierz ile wystaja tloki poza blok i na tej podstawie dobierz uszczelke, im ciensza tym lepsiejsza. Jak bys potrzebowal to mam tabele z grubosciami do tego modelu
 
 
Bushey 
Mitsumaniak


Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 129
Skąd: UK
Wysłany: 11-01-2011, 10:56   

Właśnie sobie przypomniałem, że wspomniany kolega przerabiał temat uszczelniacza do uszczelki po wymianie chłodnicy a przed robieniem głowicy. Wyglądało to tak, że nabył uszczelniacz, zalał układ wodą z kranu plus ten środek. Wg. instrukcji silnik musiał pracować na wolnych obrotach kilka godzin. Nie wolno było jeździć. Środek spełnił swoje zadanie, na tej mieszance zrobił ok. 2 tys. km do wymiany uszczelki. Element humorystyczny: sprawdził poziom tej mieszanki na ciepłym silniku co widać do dziś w postaci niebieskawego pyłu w całej komorze i na silniku. Mimo tego ubytku preparat sprawdził się.
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 11-01-2011, 17:37   

Zdemontowalem wszystko. Glowica wyglada ok. Uszczelka na metalowych rantach przy cylindrach jakby sie rozwarstwila. Przypadkiem znalazlem moja stara uszczelke. Wyglada o niebo lepiej. Bloku jeszcze nie czyscilem wiec nie wiem czy jest prosty. Glowice przelecialem papierkiem 320. Przykladalem jedynie poziomice i wyglada ze jest prosta. Chyba zaryzykuje i zaloze poprostu nowa uszczekle ale na tej niebieskiej pascie. Jak beda problemy to wtedy jednak kupie sruby, uszczelke, splanuje glowice i chyba blok. Ale to sa juz wieksze koszty. Uszczelka i pasta to z 50euro + moj czas.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.