Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Remont 1G targa, uderzony lewy przód
Autor Wiadomość
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-02-2011, 01:14   

*kub@* jeżeli jesteś głodny wiedzy, proszę zapoznaj się z tematem Eclipse FAQ w którym znajdziesz np. jak rozróżnić 6 od 7 bolta dokładnie w tym temacie. Tak jak koledzy mówią, jeżeli silnik nie był wymieniany to na 100% 7 bolt (plastikowe owiewki przed daszkami lamp) ale tego czy był wymieniany nie wiesz, więc popatrz na miskę olejową, jest to najprostszy sposób i najpewniejszy na zidentyfikowanie bloku, a o to chodzi, bo głowica może być z 7 bolta i tego dowiesz się przy ściąganiu ;p

Z tą tablicą tylną to nie prawda, domyślnie (oryginalnie) wszystkie Ecli miały z tyłu przy tablicy kwadratowej światła cofania, na europę doklejano od dołu światło przeciwmgłowe, a jeżeli ktoś zamontował sobie prostokątną tablicę to wywalał światła zza tablicy i montował pod zderzak światło cofania obok przeciwmgłowego. To nie jest cecha identyfikacyjna przed/po lift.
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 07-02-2011, 09:26   

*kub@*, nie jest tak źle jak wygląda , jeżeli masz pojęcia trochę , sprzętu i wyczucia to zrób to sam , ładnie zakonserwujesz , pospawasz jak należy i przygotujesz do malowania , nikt ci z blacharzy nie będzie skakał nad nim jak nad jajkiem , cena za tą usługę jest trochę wysoka , nie dawno prostowałem przód w mitsu. gdzie były o wiele większe szkody i gość za taką robotę chciał 500-600 , cały przód był do wyciągnięcia , dół , góra + belka pod silnikiem , robiłem to dwa dni ale za to nie ma jakiegokolwiek znaku po kolizji a i został dodatkowo wzmocniony , może i to śmieszne ale wyciągałem to wszystko u kumpla na wsi traktorem :o , jest wiele sposobów tylko trzeba pomyśleć .
_________________

 
 
luki20j 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1g 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-02-2011, 15:58   

zenek_bb napisał/a:
Z tą tablicą tylną to nie prawda, domyślnie (oryginalnie) wszystkie Ecli miały z tyłu przy tablicy kwadratowej światła cofania, na europę doklejano od dołu światło przeciwmgłowe, a jeżeli ktoś zamontował sobie prostokątną tablicę to wywalał światła zza tablicy i montował pod zderzak światło cofania obok przeciwmgłowego. To nie jest cecha identyfikacyjna przed/po lift.


KRuDE Faktycznie a ja całe życie byłem w błędzie...
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 07-02-2011, 21:19   

Po rozmowach ze szwagrem, sam zrobię miśkę, wyciągnę silnik i zabieram się do roboty. Będzie mnie czekało duzo pracy silnikowych jak i karoseryjnych...
 
 
 
Mateusz_eclipse 
Forumowicz


Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Głogow
Wysłany: 08-02-2011, 08:21   

2 godziny ciągłej pracy :) to nie jest duzo zrób fotki jak skonczysz autko
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 09-02-2011, 21:41   

Ok, zrobię foty 8) tylko trochę mnie się plany pokrzyżowały i miśkę prostuję pod koniec marca, za dużo pracy, nie ogarnę wszystkiego na raz, ale na pewno będzie lepiej wyglądała niż przed wypadkiem 8)
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 16-02-2011, 10:34   

*kub@*, ma drewniana kierownice ??
ponad 1 rok temu miałem kupic takiego kto wie morze to ten wtedy byl strzelony w prawe dzwi ale pozatym silnik i podzespo.ły byly w idealnym stanie gdyby nie wysoka cena to....
ja bym oddal fachmanowi niech to zrobi porzadnie a nie wyciagał silnik i lewarki tam wpychał
tym bardziej ze ze ekli ma masywny przód tak łatwo sie nie podda
gratulacje fury :)
 
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 18-02-2011, 20:08   

barteski moja miśka nie ma drewnianej kierownicy, z drewnianą kierownicą był na części na allegro.
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 18-02-2011, 21:59   

czyli to nie ta ale felga ta sama i kolor :? nie wiem mniejsza oto naprawiaj niema to tamto
 
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 12-03-2011, 13:05   

dzisiaj próbowałem wyciągnąć tę ćwiartkę bez wyciągania silnika i nic, zsiągnąłem dach, zdemontowałem lampę itp. i próbowałem wyciągarką nic to nie dało, więc linkę do drzewa i próbowałem wyciągać samemu i tylko błota mi nawaliło do środka :-X , chyba bez wyciągnięcia silnika się nie obędzie. Może są jakieś rzeczy na które muszę szczególnie zwracać uwagę przy wyciąganiu silnika, nigdy tego nie robiłem w samochodzie więc nie wiem??
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-03-2011, 13:57   

*kub@*, bo wyciąganie nie polega tylko na samym ciągnieniu, ponadto trzeba wiedzieć z którego punktu zacząć, aby nie narobić większego bajzlu, wkońcu to element konstrukcyjny, dlatego też nie dziw się, że nie chce iść po Twej myśli, ludzie z wieloletnim doświadczeniem nie maja łatwo.

Co do wyciągania silnika, musisz wszystko porozpinać do tego stopnia, aby jedyne co łaczyło silnik z samochodem to były poduszki silnika, no i nie zapomnij o układzie wydechowym
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
*kub@* 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G Targa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 37
Skąd: Białogard
Wysłany: 12-03-2011, 14:19   

wiem o tym że jak ktoś nie ma pojęciato tylkobardziej zje..e robotę, dlatego porozbierałemco było konieczne i zacząłem od dobrego miejsca ale jednak nie jast takie proste, tak więc postanowiłem wyciągnąć silnik i od wewnątrz prostowć żeby nie zawalić sprawy. a silnik najlepiej jest wyciągnąć do góry czy można go wyciągnąć z przodu??
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-03-2011, 07:05   

najlepiej się wyciąga do góry, inaczej nie wyjmiesz chyba że masz raka do podnoszenia samochodu metr nad ziemią, bo do kanału może być ciężko, razem ze skrzynią wychodzi, ale jak się boisz to bezpieczniej silnik do góry i potem jak trzeba to skrzynię w dół (moje skromne zdanie z doświadczenia)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.