praska do zarabiania przewodów hamulcowych |
Autor |
Wiadomość |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 07-02-2011, 19:44
|
|
|
tak tylko problem nie w miedzianej koncówce a tej stalowej wkręcanej
ona ma taki stożek na którym nie ma gwintu a oryginał ma gwint jak w moim wcześniejszym linku od hondy ebay
niby skręciłem to delikatnie ale mało gwintu weszło w pompkę a to aluminium
te przewody hamulcowe dostepne w sklepach mają tylko te końcówki z długim stozkiem bez gwintu |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 07-02-2011, 20:29
|
|
|
A polskiego fiata 126p miałeś kiedyś
Jego końcówki mają trochę więcej gwintu, to samo z innymi polskimi... |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 07-02-2011, 20:39
|
|
|
a kto nie miał
poczciwy 84 r uczyłem się na nim mechaniki |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 07-02-2011, 20:50
|
|
|
...ale jeśli sie nie mylę to tam był chyba inny gwint
Jednak mój sposób z wiertarką przetestowany nie jeden raz (nie tylko w Miśku) i problemów nie było, a zawsze trochę głębiej się wkręcał |
|
|
|
 |
|