Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozrzad
Autor Wiadomość
ichi 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 DiD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 47
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-03-2011, 17:37   

rezon napisał/a:
ichi napisał/a:
w aso masz gwarancje 2 lata na wymienione podzespoły
i spróbuj udowodnić, że uszkodzenie silnika powstałe w wyniku zużycia którejkolwiek części to wina jej wadliwej konstrukcji a nie naturalnego chociaż szybkiego zużycia, wadliwego montażu albo zużycia wielu innych części, które miało wpływ na przedwczesne zużycie rozrządu. Udowodnienie czegokolwiek ASO Mitsubishi w PL zajmuje dużo czasu.


Masz rację, z tematem uciekającego płynu bujałem się przez 60 tys km :)
Co do rozrządu to w przypadku pęknięcia interpretacja będzie racze jasna. W moim przypadku wymieniany był cały silnik, jeszcze na gwarancji wiec wydaje mi się, ze zrobiłem optymalnie z tym rozrządem :)

Bonito napisał/a:
Gunner - byłbym bardzo wdzięczny za kontakt do wspomnianych przez Ciebie magików od TDI (nie za długo będę miał drugą wymianę rozrządu, a nie byłem zbyt zadowolony z pierwszej wymiany u Plichty) - może być na priva.

Gunner napisał/a:
Bonito ,jak sie ogarne to usiade wieczorem i dam znac.


Gunner, ja się dołączam do prośby. Namiar na sprawdzonego mechanika jest bezcenny... Następny rozrząd zapewne będę robił już poza aso.
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 05-03-2011, 21:06   

ichi,

Warsztat miesci sie w Gdyni na Pogorzu Dolnym.Pozniej zapodam tel. na PW.Zawzwyczaj czeka sie na termin kilka dni.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
TOM65 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0 DiD 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 38
Skąd: WSCHOWA
Wysłany: 06-03-2011, 11:08   

FIRMA SKF jest przede wszyskim firmą pakującą części.I tak np rolki w Ina czy Ruvil , SKF,Febi mają te same oznaczenia (na rolkach).A producetem jest INA.Jeżeli chodzi o paski rozrządu to prym wiedzie po koleji GATES,DAYCO,CONTI.W rzadnym przypadku SKF nie jest pruducentem pasków jak również Bosch.Projektowaniem rozrzrządów nie jest producent silnika tylko Gates Dayco czy Conti.W ten sposób firmy produkujące samochody zrzuciły odpowiedzialność za rozrząd w samochodach.Tak jest wilu przypadku jeżeli chodzi o części samochodowe.Uszczelki produkuje Glaser czy Ajusa dla Reinz, czy Erilnga i innych. Klocki produkuje między innymi Remsa dla TRW-LUCAS ATE itd.Polski Filtron produkuję tylko kilka rodzaji filtrów oleju a pozostałe sprowadza pod swoim zankiem.Filtron największym producentem jest filtrów kabinowych i powietrzaJeżeli chodzi o wymiane filtów kabinowych czy paliwa są instrukcje na ich www..Każdy z producentów dają gwarancję na swoje wyroby. (są ubezpieczone).Miałem taki przypadek z filtrem pewnego producenta(nie będę robił reklamy),że na autostradzie pęk i wyciekł olej.Koszty transportu i remont silnika pokrył bez problemu)Jeżeli kupujecie rozrządy to się pytajcie o kpl,są przeważnie droższe(nie osobno pasek,pompa rolka).W kpl rozrządach są przeważnie dodakowe śruby.zatyczki itd, i są gwarantowane jakością produceta czy pakowacza.
_________________
Tom
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-03-2011, 08:37   

Tom, ciekawy merytorycznie post, ale (bez urazy) popełniłeś błędy w następujących wyrazach:
wszyskim (powinno być wszystkim)
producetem (powinno być producentem)
rozrzrządów (powinno być rozrządów)
wilu (powinno być wielu)
zankiem (powinno być znakiem)
filtów (powinno być filtrów)
każdy z producentów dają (powinno być każdy z producentów daje)
pęk (powinno być pękł ?)
produceta (powinno być producenta)

Oczywiście wszystkim zdarzają się literówki, ale weź pod uwagę że to nie jest forum BMW, a osoby czytające Twoje posty ukończyły co najmniej szkołę podstawową... :lol:

bonito
 
 
TOM65 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0 DiD 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 38
Skąd: WSCHOWA
Wysłany: 07-03-2011, 09:50   

masz racje ,moje usprawiedliwienie to że mój laptop(na którym pracuje tylko w niedziele) jak szybko piszę przeskakuje (przestawia część wyrazu w inne miejsce) ,a że byłem bardzo głodny ,że to przed niedzielnym obiadem to stąd ten pośpiech :lol:

[ Dodano: 07-03-2011, 09:53 ]
dzisiaj w szkole uczniowie mają się lepiej bo można być dyslektykiem

[ Dodano: 07-03-2011, 09:59 ]
bonito, Ty też popełniasz gafy nawet w pisaniu,widzę że masz inny silnik w swoim Outlanderze-TDI oznacznie jest DiD,to stajnia VW Audi

[ Dodano: 07-03-2011, 09:59 ]
nie
_________________
Tom
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-03-2011, 10:04   

tom - też popełniam błędy (jak każdy), ale staram się żeby było ich jak najmniej.
bez urazy mam nadzieję :wink:
bonito
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 07-03-2011, 10:13   

Turbina regenerowana do Outka II - 800zł, więc nie lękajcie się Pana :lol: bo wizja długiej jazdy jest przed wami.
A jak ktoś potrafi klucz trzymać w ręku to sobie sam wymieni.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 246
Skąd: podlaskie
Wysłany: 14-07-2012, 08:22   

co sądzicie o tym komplecie rozrządu wart zakupu
ZESTAW ZAWIERA:
-PASEK ROZRZĄDU RUVILLE
- ROLKA NAPINAJĄCA + ŚRUBA
- 2 ROLKI PROWADZĄCE + ŚRUBY
- POMPA WODY RUVILLE Z USZCZELKĄ
- NALEPKA SERWISOWA
aukcja allegro nr. 2422744610
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-07-2012, 09:27   

Jest OK. POdobno warto jeszcze wymienić uszczelniacz na wale, ale dowiedziałem się tego już po wymianie. Ja montowałem komplet z SKF, ale pasek też był Rouville.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 246
Skąd: podlaskie
Wysłany: 14-07-2012, 09:50   

a gdzie dostane taki uszczelniacz i w około jakiej cenie?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-07-2012, 10:38   

Możesz zapytać w http://www.mksserwis.pl/ albo http://allegro.pl/show_user.php?uid=7749165
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 246
Skąd: podlaskie
Wysłany: 14-07-2012, 10:46   

a po co się go wymienia i jak fachowo sie ta część nazywa abym wiedział o co pytam?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-07-2012, 13:45   

uszczelniacz wału. Jak każda część się zużywa i zaczyna przepuszczać olej. Dostęp do niego jest po zdemontowaniu napędu rozrządu. Ktoś na forum napisał, że warto go wymienić przy okazji.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 14-07-2012, 22:25   

Ja kupiłem rozrząd oryginał VW w ASO Seat za 625 pn brutto z tym że stara pompa wody do zwrotu, to po co w jakieś zamienniki sie bawić i po internecie szukać. Aha jest jedna strona
rozrzad.pl nie drogo i sprzedają oryginały lub ruville.
Każdy porządny mechanik ogarnia 2.0 tdi i jak mu dasz części z ASO to też ci da gwarancje , mi mój dał na 80 kkm.

Pasek rozrządu w silniku z pompowtryskami ma co robić więc o zamiennikach nie ma mowy.

Co do uszczelniacza wału to jak auto stoi długo np w komisie to napewno będzie puszczał olej, jak jeżdzisz cały czas to przy drugiej wymianie rozrządu trzeba wymienić..
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-07-2012, 23:10   

patrycjuszek napisał/a:
rozrząd oryginał VW w ASO Seat za 625 pn brutto z tym że stara pompa wody do zwrotu, to po co w jakieś zamienniki sie bawić i po internecie szukać
A od kiedy VW produkuje paski rozrządu? Nie było na nim znaczka Gates przypadkiem - oczywiście oprócz znaczków VW, Audi, Seat i Skody.
patrycjuszek napisał/a:
Pasek rozrządu w silniku z pompowtryskami ma co robić więc o zamiennikach nie ma mowy.
Czasami zamienniki są lepsze od oryginału - w Outku o to nietrudno: sprzęgło, klocki hamulcowe, itd....
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.