Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Wymiana oleju w automacie
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-11-2021, 12:07   

silikon to taka ogólnikowa nazwa, bo chodzi o pastę (3M w oryginale) uszczelniającą - silikony zawierają utrwalacz na bazie kwasu octowego a kwas + metal = korozja
 
 
trocin 
Nowy Forumowicz

Auto: P3 3.2 DiD '03 long automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2021
Posty: 21
Skąd: Puławy
Wysłany: 16-11-2021, 16:57   

to zrozumiałe
kupiłem uszczelniacz dirko

[ Dodano: 10-12-2021, 11:39 ]
olej i filtr wymienione zgodnie z opisem tompol34 , dziękuję :wink: poszło 15 litrów oleju na wymianę bo dolewałem aż z rurki przy chłodnicy zacznie lecieć czysty olej, potem zlałem z miski, wymieniłem filtr i dolewałem do stanu ma bagnecie.

dziękuję zbyszekm2 za konsultację telefoniczną przy wymianie :wink:
 
 
Eko Driver 
Forumowicz

Auto: Pajero 3 ,3,2did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Cze 2020
Posty: 34
Skąd: Wodzislaw sl
Wysłany: 27-02-2023, 17:02   Wymiana oleju i filtra

Na filmiku w yt widziałem troche inną procedurę..Po zlaniu pierwszych 4l i uzupełnieniu gasi silnik i wymienia filtr w skrzyni spuszczając ten syf a póżniej uzupełnia 4l i ponownie spuszcza i uzupełnia...Ta procedura jaky bardziej mi sie podoba..Czy w ten sposób będzie ok? czy są jakieś przeciwwskazania?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-02-2023, 08:34   

Eko Driver - czyli zlewasz ile się da z miski skrzyni a potem nalewasz świeży i znów go wylewasz? - trochę bez sensu wylewać świeży olej, prawda?
kolejność jest taka, że zlewasz z miski, uzupełniasz a uruchomienie silnika odpala pompę w skrzyni i świeży z miski leci na konwerter wypychając ten stary przez wężyki do chłodnicy
wtedy uzupełniasz znów w misce i powtarzasz aż będzie widać czysty olej (ja zakładam przezroczyste wężyki na króćce ze skrzyni i od razu widać
 
 
dyzioo 
Forumowicz
Pozdro600

Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 132
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-11-2024, 22:14   

Ja się męczyłem z bagnetem, odkręciłem od góry, na środku i zdemontowałem miske.
Podczas montażu jak źle wsunąłem obudowę bagnetu a silikon miałem na misce to sie dopiero zaczęła zabawa.... musiałem wszystko zmyć i na nowo.
Po krótkiej chwili okazało sie ze ten pancerz bagnetu ma taki przegub obrotowy na 2/3 długości tam można rozłączyć ten pancerz na pół, i nie trzeba wtedy rozkręcać od góry i od środka :)
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.