 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Wymiana oleju w automacie |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-11-2021, 12:07
|
|
|
silikon to taka ogólnikowa nazwa, bo chodzi o pastę (3M w oryginale) uszczelniającą - silikony zawierają utrwalacz na bazie kwasu octowego a kwas + metal = korozja |
|
|
|
 |
trocin
Nowy Forumowicz
Auto: P3 3.2 DiD '03 long automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2021 Posty: 21 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 16-11-2021, 16:57
|
|
|
to zrozumiałe
kupiłem uszczelniacz dirko
[ Dodano: 10-12-2021, 11:39 ]
olej i filtr wymienione zgodnie z opisem tompol34 , dziękuję poszło 15 litrów oleju na wymianę bo dolewałem aż z rurki przy chłodnicy zacznie lecieć czysty olej, potem zlałem z miski, wymieniłem filtr i dolewałem do stanu ma bagnecie.
dziękuję zbyszekm2 za konsultację telefoniczną przy wymianie |
|
|
|
 |
Eko Driver
Forumowicz
Auto: Pajero 3 ,3,2did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Cze 2020 Posty: 34 Skąd: Wodzislaw sl
|
Wysłany: 27-02-2023, 17:02 Wymiana oleju i filtra
|
|
|
Na filmiku w yt widziałem troche inną procedurę..Po zlaniu pierwszych 4l i uzupełnieniu gasi silnik i wymienia filtr w skrzyni spuszczając ten syf a póżniej uzupełnia 4l i ponownie spuszcza i uzupełnia...Ta procedura jaky bardziej mi sie podoba..Czy w ten sposób będzie ok? czy są jakieś przeciwwskazania? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2023, 08:34
|
|
|
Eko Driver - czyli zlewasz ile się da z miski skrzyni a potem nalewasz świeży i znów go wylewasz? - trochę bez sensu wylewać świeży olej, prawda?
kolejność jest taka, że zlewasz z miski, uzupełniasz a uruchomienie silnika odpala pompę w skrzyni i świeży z miski leci na konwerter wypychając ten stary przez wężyki do chłodnicy
wtedy uzupełniasz znów w misce i powtarzasz aż będzie widać czysty olej (ja zakładam przezroczyste wężyki na króćce ze skrzyni i od razu widać |
|
|
|
 |
dyzioo
Forumowicz Pozdro600
Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 132 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 05-11-2024, 22:14
|
|
|
Ja się męczyłem z bagnetem, odkręciłem od góry, na środku i zdemontowałem miske.
Podczas montażu jak źle wsunąłem obudowę bagnetu a silikon miałem na misce to sie dopiero zaczęła zabawa.... musiałem wszystko zmyć i na nowo.
Po krótkiej chwili okazało sie ze ten pancerz bagnetu ma taki przegub obrotowy na 2/3 długości tam można rozłączyć ten pancerz na pół, i nie trzeba wtedy rozkręcać od góry i od środka |
|
|
|
|
 |
|
|