Zamknięty przez: mkm 09-03-2013, 15:23 |
Carisma 1.8 GDi by xluki |
Autor |
Wiadomość |
amp
Mitsumaniak 1337

Auto: Carisma 1.6 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012 Posty: 120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-07-2012, 02:04
|
|
|
Co do tej lampki to zrób proszę zdjęcie jeszcze z przodu w sensie z drugiej strony jak wygląda ten przełącznik Twój |
_________________ Moja Cari
 |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 30-07-2012, 10:56
|
|
|
Przełącznika nie ma... jest zrobione na stałe, że się zapala jak otworzysz drzwi. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 22-08-2012, 18:32
|
|
|
Wpadło coś nowego...
Kierownica w świetnym stanie... skórka nie wytarta, struktura skóry zachowana, poducha cała, pasuje P&P. Świetnie się trzyma ręki. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 23-08-2012, 18:11
|
|
|
xluki napisał/a: | Świetnie się trzyma ręki. |
no ba...;-)
gitara |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 30-08-2012, 16:59
|
|
|
I dziś było troszkę czasu, więc wyczyściłem "po swojemu" i wypielęgnowałem nową kierownicę. Podczas czyszczenia odkryłem, że kierownica obszyta jest niebieską nicią cały czas myślałem, że jest czarna a tu taka niespodzianka... teraz skórka jest miękka i czysta. W weekend Carismę czeka małe spa... mycie karoserii, odkurzanie, pielęgnacja plastików oraz woskowanie Wrzucę aktualne fotki. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
amp
Mitsumaniak 1337

Auto: Carisma 1.6 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012 Posty: 120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-08-2012, 17:13
|
|
|
Czym wypielęgnowałeś kierownicę? |
_________________ Moja Cari
 |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 30-08-2012, 17:43
|
|
|
Krem nawilżający do rąk... skórka jest miękka, na rękach nic nie zostaje. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 06-10-2012, 12:28
|
|
|
W dniu wczorajszym wymieniona tuleja wahacza przednuiego (tylna). Po oględzinach zużytej tuleji okazało się, że siedziała tam od nowości...
No i wnętrze... to był dobry zakup
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
amp
Mitsumaniak 1337

Auto: Carisma 1.6 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012 Posty: 120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-10-2012, 14:53
|
|
|
xluki, co to jest pod radiem to to? |
_________________ Moja Cari
 |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 06-10-2012, 16:10
|
|
|
Schowek na płyty Ktoś w Niemczech sobie w serwisie zamówił |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
amp
Mitsumaniak 1337

Auto: Carisma 1.6 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012 Posty: 120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-10-2012, 18:10
|
|
|
ja pamiętam u ojca w a6 z 2000 był schowek na kasety koło podłokietnika |
_________________ Moja Cari
 |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 07-12-2012, 19:14
|
|
|
Dziś zostały wymienione tuleje stabilizatora (oryginały Mitsubishi) oraz łączniki staabilizatora (MOOG). Ręce poobijane, ale jeździ się pewniej, jest sztywniej. Mam nadzieję, że na jakiś czas będzie spokój. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 07-01-2013, 21:08
|
|
|
Na wiosnę planuję pomalować lampy wewnątrz na czarno (oczywiście nie odbłyśnik)... Tutaj pojawia się pytanie czy da się rozkleić kierunkowskazy czy lepiej potraktować je delikatnie folią do przyciemniania? Same lampy dadzą słaby efekt. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
wojzi
Mitsumaniak

Auto: Carisma Elegance 1.8 GDI 122KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 1713 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-01-2013, 23:31
|
|
|
xluki napisał/a: | Tu mała podopowiedź jak sprytnie naprawić lampkę w podsufitce kiedy nie ma przełącznika... |
Wytłumacz mi jak krowie na rowie co tam trzeba konkretne zrobić - bo ja obudowę mam, a sam przełącznik mi wypadł, a nie mam ochoty dawać za całość jakiejś chorendalnej sumy.
Zaczy tłumacz mi jak starej babie - na mechanice i elektryce nie znam sie w ogóle - weź ten a ten drucik i zrób z nim to a to.
Kurcze też chciałbym być po technikum mechanicznym - ja swoim sam mogę zmienić co najwyżej dywaniki |
_________________
Z samochodem jest jak z żoną. Kochasz go za to jaki jest, jak wygląda, jakie ma wnętrze i za przyjemność jaką Ci daje podczas jazdy , a nie za to że mało je.
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 14-01-2013, 00:03
|
|
|
wojzi napisał/a: |
Wytłumacz mi jak krowie na rowie co tam trzeba konkretne zrobić - bo ja obudowę mam, a sam przełącznik mi wypadł, a nie mam ochoty dawać za całość jakiejś chorendalnej sumy. |
jedna blaszka w lampce wchodzi w złączkę i łączy się bezpośrednio z żarówkami, a drugie wyjście ma "przerwę" w miejscu włącznika (tryb otwartych drzwi), Łukasz tę przerwę złączył kabelkiem, a ja wcisnąłem kawałek drucika by tę przerwę wypełnić. Bardziej łopatologicznie chyba się nie da |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
|