Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] silnik 1.8 GLSi pomocy
Autor Wiadomość
stripi 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 1.8 GLSi 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: gdansk
Wysłany: 19-09-2011, 20:52   

robiłem modól w dwoch swich miskach w galu i w colcie w colt zasuwa jak sie patrzy a w galu nie wiadodmo o co chodzi ale jak juz mowiłem firma i tu podam nazwe yakuza z torunia diagnozuje ze jest wszystko dobrze sadzisz ze dali by gwarancje 24 miesiace p to by miec problem z naprawa gwarancyjną ?
 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 19-09-2011, 21:50   

znając życie to będzie błahostka np. palec ! Spróbuj psiknąć spryskiwaczem do kwiatków po ciemku, może zaiskrzy jak coś jest trzaśnięte. może kopułka pękła

A ta firma od rydzyka :lol: ' różnie słyszałem
 
 
stripi 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 1.8 GLSi 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: gdansk
Wysłany: 19-09-2011, 22:09   

no tak ale to nadal nic mi nie pomoglo :(
 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 20-09-2011, 01:06   

Szkoda, ze nie zabralem w sierpniu aparatu zaplonowego do PL, tak to bym Ci podeslal na sprobowanie. Moze tez byc prawdopodobne, ze jednak modul nie zyje, jak byl kiepsko zreanimowany. Moze masz kogos w poblizu co by podmienic aparaty. Od 2.0 tez powinien pasowac i powinien rowniez odpalic. Nie ma za wiele opcji, bo w tych silnikach wszystko opiera sie o aparat zaplonowy.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
stripi 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 1.8 GLSi 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: gdansk
Wysłany: 20-09-2011, 01:12   

szkoda szkoda mnie sie tez tak wydaje ze to jednak aparat zaplonu ale niestety nie znam nikogo kto mógłby mi pomóc w podmianie aparatu a kupowanie w ciemno nastepnego aparatu niesie za sobą koszta
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-09-2011, 01:20   

gadaj z Krzyżakiem ( http://forum.mitsumaniaki...iewprofile&u=47 )

Może coś wymyśli ma gala 1.8 ale starszego a jak nie to może poleci coś lub kogoś ma łeb jak sklep tylko czasu trochę mało ma
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
stripi 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 1.8 GLSi 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: gdansk
Wysłany: 20-09-2011, 01:22   

najlepiej by było sprawdzic to na innym aparacie i jesli silnik ozyje znaczy to bezkompromisowo ze firma yakuza wali w rogi i wyciaga kase i nie uznaje reklamacji

[ Dodano: 20-09-2011, 01:44 ]
Wszyc dzieki za kontakt z Krzyzakiem juz zwrociłem sie do niego o pomoc czekam na odpowiedz mam nadzieje ze znajdzie chwile zeby mi pomóc bo to chyba oststnia deska ratunku dla mojego miska
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-09-2011, 02:11   

Spoko napisz później czy coś udało się wymyślić :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
stripi 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 1.8 GLSi 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: gdansk
Wysłany: 20-09-2011, 02:14   

spoko bede w kontakcie mam nadzieje tracąc nadzieje
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-09-2011, 06:45   

osobiście też stawiam na aparat zapłonowy
yakuza regenerowała już wiele aparatów na forum - ich opinie możesz sobie poczytać
w skrócie - od pozytywnych po negatywne, w tym padaczki aparatów po 2-3 miechach, uznanie gwarancji, naprawa, padaczka po 2 tygodniach, nieuznanie gwarancji itd.
strzelam w ciemno z tym aparatem, ale generalnie 4G93 to miał z nim problem od zawsze :)
inna możliwość, to ECU, ale raczej bym go wykluczał
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 20-09-2011, 07:30   

Panowie, nie oszukujmy się, ale moduł fabryczny w aparacie jest zrobiony w SMD...tak więc jak te kilkanaście lat wytrzymało, to też należałoby się przyłożyć do poszukania dobrych części, a ich jest zaledwie kilka. Najważniejszy jest tranzystor mocy, gdzie przy regeneracji w miejsce oryginału wstawiają coś taniego i nieodpornego na przepięcia, jakie występują przy cewce. W poprzednim Galu nie wierzyłem, że da się owy moduł zastąpić garstką ze sklepu elektronicznego za średnio 20zł. Dobrze polutowałem, zabezpieczyłem i nie bałem się wybierać w podróż 1500km.

Podsumuję to gdybanie :D
Szukać drugiego aparatu, a jak nie to próbować samemu. Wielkich umiejętności nie trzeba, tylko chęci i dokładności:

Post kolegi Burst
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=7179
Coś ode mnie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39834
Na czym się opierałem
http://ford-probe.net/content/view/17/42/
NAJWAŻNIEJSZY JEST TRANZYSTOR MOCY, ŻEBY BYŁ ODPORNY NA PRZEPIĘCIA
Na tym BU941ZP działa bez problemu, kupiłem drugi tranzystor różniący się jedną literą (Z) BU941P, zlutowałem drugi układ i co? Odpalił, objechało 2km zaparkowałem, zgasiłem, drugi raz już nie złapał. Założyłem pierwszy moduł i od kopa.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
stripi 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 1.8 GLSi 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: gdansk
Wysłany: 20-09-2011, 07:31   

czy znasz kogos kto mógłby wspomóc i uzyczuc swojego aparatu zeby to sprawdzic
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-09-2011, 07:36   

nie znam
kolega miał Runnera z tym silnikiem, ale sprzedał jakiś czas temu
 
 
stripi 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 1.8 GLSi 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: gdansk
Wysłany: 20-09-2011, 07:43   

czyli zostaje mi zblefowac i poinformowac yakuze ze po podłaczeniu innego aparatu silnik działa moze w ten sposób wymusze cos na nich

[ Dodano: 20-09-2011, 08:44 ]
a tak w odpowiedzi na post do AREKSZ121 dziekuje widzialem juz wczesniej te przeróbki ale niestety nie mam czasu na zabawe w kabelki i tranzystorki zreszta teraz do momentu udowodnienia kto popełnił bład nie moge ingerowac w aparat
 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 21-09-2011, 06:24   

No a czekanie nie pomaga :) Już dawno byś zlutował eksperymentalnie moduł, a w aparat nie musisz ingerować. TYLKO 3 kabelki są, jeden trzeba przeciąć, a w dwa wpiąć bez przecinania. A wszystko robi się za wtyką, bez jakiegokolwiek dotykania aparatu. Jak nie masz aparatu na podmianę, to wg mnie najszybsza droga do udowodnienia pomyłki firmy :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.