Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
24V
Autor Wiadomość
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 13-10-2011, 20:03   

to jest Galant E54 w pierwotnej wersji byl w automacie , w tej chwili manual, przebieg 131 tysiecy, zero rdzy :D
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 13-10-2011, 20:56   

Zbyszku - nie, te które były na silniku dawcy były w dobrym stanie. Wiadomo że tych na korbowodzie nie jestem bez rozebrania w stanie ocenić, ale gdyby była padaka to ciśnienie oleju byłoby słabe, a z tego co wiem to było sprawdzane, przed kupnem i było OK.
Liczner rób jak uważasz, ale jak miałem Sigmę 12v stawałem na kresce z galem 2,5 V6 z automatem to nie dawałem rady. Z 24v pewnie bym dał radę ale też bez jakiegoś mega odejścia.
Tak btw. ostatnio jako pasażer jeździłem Legnumem VR4 - taki ogień że szok. No ale z tego co wiem to te które są w Polsce mają trochę "po łebkach" zrobioną przekładkę... i tu byś miał pole do popisu. Tak luźno Ci podrzucam pomysł, a zrobisz jak chcesz.
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 14-10-2011, 17:01   

mazda10000 przecież żeby założyć nowe pierscienie na tłoki to trzeba rozkręcić korbowody - wyjąć je ,więc wtedy widać w jakim stanie są panewki korbowodowe ,bez rozkręcania dołu /łba korbowodu / nie znam innego sposobu aby założyć pierscienie na tłoki ...Dlatego mnie to zaciekawiło że nie wymieniłes .
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 14-10-2011, 17:52   

tłoków nie wyciaga sie od góry ?? :)
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 14-10-2011, 22:49   

Ja pisałem o panewkach głównych. Panewki korbowodowe były ok, więc zostały. Tłoki wyciąga się na dół .

[ Dodano: 15-10-2011, 21:50 ]
Ale lipa, auto odbiorę dopiero we wtorek... :/ Aż się nie mogę doczekać :D
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 16-10-2011, 13:32   

mazda10000 napisał/a:
Tłoki wyciąga się na dół .


Jesteś pewien ? :wink: :roll:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
jac33k 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 166
Skąd: Łomża
Wysłany: 16-10-2011, 13:49   

Tłoki wyjmuje i wkłada się od góry. Ze względu choć by na to że ciężko jest trzymać sześć ramion i wkładać wał...
_________________
Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 16-10-2011, 14:13   

Napisałem wyraźnie że zanim wyjmiesz tłok z silnika musisz rozkręcić łeb korbowodu na wale inaczej go nie wyjmiesz - dwie śruby -potem wypychasz tłok do góry

Dla mnie to ktoś tu trochę sciemnia :mrgreen: przyznaj sie bez bicia mazda10000 :lol:
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 16-10-2011, 15:19   

mi tez sie wydaje ze tlok gora wychodzi , dolem to by trzeba bylo chyba wal zdemontowac
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 16-10-2011, 18:10   

Ok, racja. Wydawało mi się że korbowód tam przejdzie, sorki za wprowadzenie w błąd. A do czego mam się przyznać to nie bardzo wiem, jak już pisałem sam tego nie robię... z wykształcenia jestem muzykiem i mechanika to moje hobby więc jeżeli się mylę, to niech pierwszy rzuci we mnie kamieniem ten, który jest alfą i omegą w każdym temacie.
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 16-10-2011, 18:17   

Dobra,dobra bez kamieni .Patrz mechanikowi na ręce bo nie będziesz jezdził ...Nawet jeżeli jest to twój zaufany mechanik - czasy są takie że każdy chce każdego zrobic w ...za przysłowiową złotówkę .Po swoich przejsciach z mechanikami wiem że patrzenie na ręce kiedy idzie już taka kasa obowiązkowo patrzymy na "graby" i oglądamy to co zrobił - ponadto faktura zapłaty za jego prace obowiązkowa wraz z wykazem części które włożył - podstawą do póżniejszej reklamacji....
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 16-10-2011, 18:44   

No to ok, bo czułem się już jak przed jakąś komisją lustracyjną... Dzięki za rady, doskonale wiem jak jest, bo w 12v też mi silnik diabli wzięli po wszystkich naprawach.
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 16-10-2011, 19:50   

przeciez od tego jest forum zeby sobie pomagac :) ... a tak w zwiazku z tematem to jakbym mial oddawac auto mechanikowawi z kazda rzecza to chyba kupil bym sobie golfa albo astre :)
 
 
BartekWu 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante, 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 106
Skąd: Podwarszawa
Wysłany: 22-12-2011, 13:40   Re: 24V

liczner18 napisał/a:
witam.. poniewaz chodzi mi po glowie swap na 3,0 z sigmy, mam dojscie do jezdzacego auta za smieszne pieniadze, ile by kosztował remont silnika 24 V?


U mnie remont silnika kosztował jakieś 6-7 tys. full z wymianą wału korbowego, korbowodu i ogólnie rozebraniem na czynniki pierwsze, czyszczeniem, szlifowaniem plus trochę osprzętu jak np. rolki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.