 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxx] Dziwne zgrzyty po lewej stronie wewnątrz auta |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-05-2015, 13:47
|
|
|
Zolar, temat stary jak świat. Wyjmij kratkę nawiewu, pod nią jest śrubka na klucz 10 mocująca deskę rozdzielczą, poluzuj śrubkę, ponaciskaj deskę z różnych stron, dokręć śrubkę, włóż kratkę na miejsce i po problemie |
|
|
|
 |
Zolar
Forumowicz
Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 483 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-05-2015, 14:03
|
|
|
Pozwolę sobie zadać głupie pytanie: jak ją wyjąć żeby nie połamać? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-05-2015, 14:43
|
|
|
Zolar napisał/a: | jak ją wyjąć żeby nie połamać? | Wyjmujesz schowek przy lewym kolanie kierwcy, palcami od tyłu wypychasz panelik z pokrętłem min. regulacji wysokości świateł, od tyłu wypychasz przycisk elektrycznej regulacji lusterek, odłączasz jego wtyczkę oraz wtyczkę od przycisków przeciwmgielnych. Wkładasz bardzo cienki śrubokręt z boku kratki po kolei w 4 miejscach, jednocześnie ciągnac kratkę do siebie za otwór po przycisku regulacji lusterek. Kratkę podważasz mniej więcej 1 cm nad osią obrotu kratki z każdej strony i 1 cm pod jej osią obrotu (tam właśnie są jej zapadki). Najgorsze dziadostwo jest na samej górze kratki, duży zatrzask, który czasami puści od razu, czasami zostanie w desce mały element kratki, czasami zatrzask pęknie. Tym się nie przejmuj, bez niego kratka trzyma się tak samo i nic nie trzeszczy Po prostu trzeba ciągnąć ją mocno. Przeważnie zatrzask ocaleje. |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-11-2015, 21:03 [EA5A/W 2.5] Świerszcze
|
|
|
Hejka.Mam problem natury akustycznej.Objawia się on gdy jadę po drobnych nierównościach poprzecznych lub po małych dziurach.Otóż jest to takie metaliczne świerszczenie.Nasmarowałam zamek maski.Czy warto też zawiasy?Co warto jeszce przesmarować?Zauważyłam ,że na przednim pasie w rogach są takie gumki,które sie obracają.Do czego one służa i na jakiej zasadzie?Czy ktoś wie co to za świerszce? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 27-11-2015, 15:00
|
|
|
Ewcia80 napisał/a: | Zauważyłam ,że na przednim pasie w rogach są takie gumki,które sie obracają.Do czego one służa i na jakiej zasadzie? |
Są to odboje do regulacji maski |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|
|