Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja pedału hamulca
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-12-2011, 23:38   

deejay napisał/a:
Tylko nie przesadz , bo musi byc lekki luz na pedale
Jest.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-12-2011, 23:41   

Zaraz, zaraz, to pedał ma mieć krótszy czy dłuższy skok?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-12-2011, 23:57   

Owczar napisał/a:
Zaraz, zaraz, to pedał ma mieć krótszy czy dłuższy skok?
Krótszy skok jałowy, a tym samym dłuższy skok roboczy.
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-12-2011, 23:58   

Jeżeli bierze na ostro to jest mniejszy skok, coś jak sprzęgło 0-1kowe :mrgreen:
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-12-2011, 00:04   

Hugo napisał/a:
Krótszy skok jałowy, a tym samym dłuższy skok roboczy.


Hmm ale to jedno wyklucza drugie. Gdy skrócimy skok jałowy to skok roboczy i tak pozostanie bez zmian, bo o skoku roboczym decyduje ilość płynu potrzebna do przesuniecia tłoków, a ta wartość jest stała. Myślałem, że chodzi o to by wydłużyć skok jałowy, tak by pedał hamulca brał bliżej podłogi.
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-12-2011, 16:17   

czyli tą śrubą od serwa kręcimy w lewo czy w prawo ? :



wg mnie jak w lewo to wkręca się ona w pedał i hamulec bierze niżej a w prawo wykręca czyli bierze wyżej ale chyba nie ma to żadnego wpływu na siłę hamulca poza subiektywnym odczuciem bo nie trzeba tak daleko cisnąć pedału w podłogę,
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-12-2011, 16:19   

Ja jeszcze tego nie robiłem, ale po przemyśleniu tematu, to
Tomii napisał/a:
poza subiektywnym odczuciem bo nie trzeba tak daleko cisnąć pedału w podłogę,


Pozycja w serwo względem pozycji tłoczka w pompie się nie zmieni...
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-12-2011, 16:34   

Owczar napisał/a:

Pozycja w serwo względem pozycji tłoczka w pompie się nie zmieni...


o to chciałem jeszcze napisać, dzięki Owczar :)
nie rozumiem jeszcze tego w jaki sposób serwo będzie miało większy zakres pracy? pedał hamulca musiał by mieć sprężynę która go podnosi a wkręcając w niego śrubę od serwa zwiększał by się skok serwa, ale chyba za bardzo kombinuje i tak to nie działa :/
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-12-2011, 23:05   

Tomii napisał/a:
pedał hamulca musiał by mieć sprężynę która go podnosi
A u Ciebie jej nie ma?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.