Regulacja pedału hamulca |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-12-2011, 23:38
|
|
|
deejay napisał/a: | Tylko nie przesadz , bo musi byc lekki luz na pedale | Jest. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-12-2011, 23:41
|
|
|
Zaraz, zaraz, to pedał ma mieć krótszy czy dłuższy skok? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-12-2011, 23:57
|
|
|
Owczar napisał/a: | Zaraz, zaraz, to pedał ma mieć krótszy czy dłuższy skok? | Krótszy skok jałowy, a tym samym dłuższy skok roboczy. |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-12-2011, 23:58
|
|
|
Jeżeli bierze na ostro to jest mniejszy skok, coś jak sprzęgło 0-1kowe |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-12-2011, 00:04
|
|
|
Hugo napisał/a: | Krótszy skok jałowy, a tym samym dłuższy skok roboczy. |
Hmm ale to jedno wyklucza drugie. Gdy skrócimy skok jałowy to skok roboczy i tak pozostanie bez zmian, bo o skoku roboczym decyduje ilość płynu potrzebna do przesuniecia tłoków, a ta wartość jest stała. Myślałem, że chodzi o to by wydłużyć skok jałowy, tak by pedał hamulca brał bliżej podłogi. |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-12-2011, 16:17
|
|
|
czyli tą śrubą od serwa kręcimy w lewo czy w prawo ? :
wg mnie jak w lewo to wkręca się ona w pedał i hamulec bierze niżej a w prawo wykręca czyli bierze wyżej ale chyba nie ma to żadnego wpływu na siłę hamulca poza subiektywnym odczuciem bo nie trzeba tak daleko cisnąć pedału w podłogę, |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-12-2011, 16:19
|
|
|
Ja jeszcze tego nie robiłem, ale po przemyśleniu tematu, to Tomii napisał/a: | poza subiektywnym odczuciem bo nie trzeba tak daleko cisnąć pedału w podłogę, |
Pozycja w serwo względem pozycji tłoczka w pompie się nie zmieni... |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-12-2011, 16:34
|
|
|
Owczar napisał/a: |
Pozycja w serwo względem pozycji tłoczka w pompie się nie zmieni... |
o to chciałem jeszcze napisać, dzięki Owczar
nie rozumiem jeszcze tego w jaki sposób serwo będzie miało większy zakres pracy? pedał hamulca musiał by mieć sprężynę która go podnosi a wkręcając w niego śrubę od serwa zwiększał by się skok serwa, ale chyba za bardzo kombinuje i tak to nie działa :/ |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-12-2011, 23:05
|
|
|
Tomii napisał/a: | pedał hamulca musiał by mieć sprężynę która go podnosi | A u Ciebie jej nie ma? |
|
|
|
 |
|