Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Światła, zegarek, podswietlenie , elektryka
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-01-2012, 22:16   

A podłączyłeś do radia dobrą masę a nie jak wyżej opisałem kabel od sterowania podświetlaniem radia lub w ogóle masy nie podłączyłeś? Bo w oryginalnej kostce od radia w instalacji Mitsubishi nie ma kabla masowego. U mnie był osobny czarny przewód podłączany bezpośrednio do obudowy radia.
 
 
ManiekNST 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubischi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 8
Skąd: bialystok
Wysłany: 14-01-2012, 22:33   

Nie podlaczylem mase bezposrenio do kostki a nie do obudowy radia a co zrobic z tym kablem masy ktory odchodzi od pozostalych ??
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-01-2012, 22:40   

przykręcić go do jakiejś śrubki na aucie, żeby masę z auta brało
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-01-2012, 22:56   

Tak jak napisał Saqu, ten kabel przykręć gdzieś do masy gdzie siedzi radio lub poszukaj tam wolnego czarnego kabla z wsuwką. Jeśli go znajdziesz, to sprawdź najpierw czy to masa podłączając do niego i do + idącego do radia jakąś żarówkę samochodową. Jeśli okaże się, że to na pewno masa to połącz te dwa kable ze sobą.
 
 
mitcari 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI, galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 106
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 15-01-2012, 05:01   

ManiekNST, powiem Ci tak...zreszta nie tylko ja - ja tu jestem mlody :)
Na temat falowania obrotow bylo mnostwo tematow - co niektórzy walcza z nim miesiącami , inni odpuszczają.
Sprawdz na poczatek tak jak mi radzono - przeplywomierz , przepustnica i krokowiec. Czyszczenie wskazane.

Zapraszam do mojego tematu w ktorym opisuje swoje problemy z Cari.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=69128

[ Dodano: 15-01-2012, 05:04 ]
ManiekNST, jutro ( tzn dzis rano wstawie Ci ) zdjecie prawidlowej konfiguracji kostek ISO w Cari , z podlaczona masa.

Co prawda po moich manewrach radio przestalo swiecic , wiem ze dziala bo slysze dzwiek z CD ale nie swieci, nie gra.
Przez przypadek oderwalem od kostki kabelek odpowiedzialny za instalacje BT w radiu JVC.
Na poniedzielek to sobie zostawiam ale podesle jak powinna wygladac instalacja audio.
Pozdrawiam
_________________
Jak coś się sypie, to po całości...
 
 
90alcatraz90 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 96r. 1.8 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Wąsowo
Wysłany: 15-01-2012, 09:51   

Panowie a co gdy włożę bezpiecznik od radia większy? Np zamiast 10 -15? Ostatnio rozebrałem deske i przy nawigacji klimy nie miałem jednej żarówki. Czy dostane ją gdzieś w sklepie razem z tym kołnierzem plastikowym aby móc ją wkręcic?
_________________

 
 
ManiekNST 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubischi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 8
Skąd: bialystok
Wysłany: 15-01-2012, 11:31   

podajcie jakos fotke gdzie sie znajduja te bezpieczniki w kabinie

[ Dodano: 15-01-2012, 11:33 ]
a czy poprzez wyciagniecie bezpiecznika moze zwariowac komputer ??
 
 
mitcari 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI, galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 106
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 15-01-2012, 14:47   

90alcatraz90, nie zaleca sie zamiany bezpiecznikow na wieksze , jest taki jak ma byc. Skoro co chwila gdzies sie przepala znaczy ze gdzies masz zware.
Jak sama nazwa wskazuje bezpiecznik - zabezpiecza. Wsadzajac np wieszky , mozesz spowodowac przegrzanie sie przewodow co moze doprowadzic do pozaru, uszkodzenia sprzetu itd itp.
Co do zarowki - tak - najlepiej wez ja ze soba , podejdz do jakiegos sklepu moto , pokaz - dobiora na pewno

ManiekNST, o jakim komputerze mowisz ?
_________________
Jak coś się sypie, to po całości...
 
 
ManiekNST 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubischi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 8
Skąd: bialystok
Wysłany: 15-01-2012, 19:08   

o komputerza samochodowym bo mam komputer pokladowy
 
 
mitcari 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI, galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 106
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 16-01-2012, 17:31   

ManiekNST, szczerze nie wiem - nie sprawdzalem . Co najwyzej moze sie nie wyswietlac / nie dzialac.



Panowie ponawiam pytanie odnosnie zegarka. Jak juz wspomnialem kupilem drugi i to samo. Elektryk dzsiaj stwierdzil ze nie ma szans na jego naprawe - bo nie ma takich rezystorkow.

Tak wiec jeszcze raz - zegarek dziala ( pokazuje godzine) jednak nie mozna go ustawic ( guziczkami) ani nie ma podswietlenia.


Wstawie dzisiaj forki z wygladu podswietlenia zegarow , nawiewow itd.
Brakuje mi tylko tego zegarka .
Pozdrawiam

[ Dodano: 16-01-2012, 21:40 ]
Tak wiec , wynik moich prac;) Nie jestem fanem tjiuningu:) , ale pomyslalem ze chcialbym troszke ozywic slabo swiecace zolte, przestarzale zaroweczki.
2 biale ledy, 2 czerwone, 1 czerwona zwykla.
Co myslicie ? Obawialem sie "oslepiania" kolorem czerwonym , ale jest naprawdę ok !
Dodam tez ze Euro 2012 nie ma z tym nic wspolnego:)
Pozdrawiam



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
_________________
Jak coś się sypie, to po całości...
 
 
ManiekNST 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubischi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 8
Skąd: bialystok
Wysłany: 17-01-2012, 14:31   

mitcari i jak z tymi fotkami z podlaczeniem radia ma ktos zeby pokazac jak musi byc podlaczone radio ??
 
 
90alcatraz90 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 96r. 1.8 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Wąsowo
Wysłany: 17-01-2012, 14:38   

ManiekNST napisał/a:
mitcari i jak z tymi fotkami z podlaczeniem radia ma ktos zeby pokazac jak musi byc podlaczone radio ??


Kupiłęm aktywną tubę i czy moge ją podłączyc nie do akumulatora tylko bezposrednio do masy od radia??
_________________

 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 17-01-2012, 15:04   

90alcatraz90, masę od tuby możesz podłączyć w każdym miejscu do karoserii pojazdu, najważniejsze żeby było pewne połączenie.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21014
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-01-2012, 15:17   

ManiekNST,
Tu nie ma żadnej polityki. Jeśli miałeś ori radio Mitsubishi to najpierw je wyrzucasz. Następnie do instalacji auta podłączasz przejściówkę mitsu-ISO, do której podpinasz kostkę ISO z nowego radia i podłączasz masę auta do dodatkowego przewodu (zakończonego oczkiem) wychodzącego z przejściówki mitsu-ISO. Ja użyłem masę auta, którą oryginalnie miałem podłączoną do ori radia patrz na fotce oznaczony przewód.



Uploaded with ImageShack.us

Jest to chyba najprościej jak się dało opisane. No chyba, że wcześniej ktoś poprzemieniał kable w kostce :( .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ManiekNST 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubischi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 8
Skąd: bialystok
Wysłany: 17-01-2012, 21:40   

ja mam wogole inna kostke i wejscie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.