Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie odpala po przewrotce na bok
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 29-01-2012, 19:23   

gołąb napisał/a:
dlatego nie wiem czy to podejrzewać...
wiesz może na poduszce silnik się bujnął, cholera wie, ale aby było to-rozrusznik, bo koszt w stosunku do innej usterki mniejszy. Te przygasające kontrolki to 1) zwarcie 2) brak możliwości obrotu silnika i stojący rozrusznik. Koła pasowe też się nie obracają ?? trzeba tylko np świece wykręcić aby kompresja nie stawała dęba. Jeśli faktycznie było to delikatne położenie na boku to cóż innego mogło by się stać jak nie z elektryką ??? Ja bym cały czas obstawiał na elektrykę->> rozrusznik. Wcześniej było pisane że automat odpala tylko na "P" lub "N" wajcha chodzi swobodnie ?? Popróbuj uruchamiać na każdym położeniu dźwigni może drążek zmiany biegów przeskoczył :shock: ??
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 29-01-2012, 21:48   

Taa wajchowałem drążkiem...Próbowaliśmy na wszystkie sposoby, trzeba odkręcić świece, ale trochę tam rozkręcania jest w tym benzyniaku zanim do świec się dojdzie i przez to że automat też nie ma jak tak na szybko zakręcić silnikiem...a jeszcze te mrozy...
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Robert09 
Forumowicz


Auto: Mitshubishi Pajero 3,2 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-01-2012, 17:25   

Ja bym sprawdził też kabel "masę" silnika, mogła sie naderwać.
_________________
...że boki zrywać
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 30-01-2012, 17:46   

Robert09, Po avatarze widzę, że już przerabiałeś :?: :mrgreen:
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Robert09 
Forumowicz


Auto: Mitshubishi Pajero 3,2 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-01-2012, 18:17   

:oops: ...hm, no tak ale z odpalaniem nie było problemu. To był mój pierwszy benzynowy miś i po odpaleniu trochę przez chwilę kopcił spalonym olejem. Później mu przeszło i wszystko było OK. Ot tamtej pory nie zbytnio nie szarżuję.
_________________
...że boki zrywać
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
  Wysłany: 30-01-2012, 19:07   

Myślę, że jak leżał to wlał mu się olej do garnków i go blokuje. :cry:
_________________

 
 
73dar 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.8td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 61
Skąd: masyw Ślęży
Wysłany: 30-01-2012, 20:14   

Witam.
Przygasają kontrolki to najprawdopodobnie zwarcie, któryś z kabli masowych, nie wiem ile jest w pajero( pewnie jeden, niektórzy kierowcy sami dubluja masę żeby sie wymigac od takich przypadków), ale na pewno jeden łączy silnik z budą i pewnie pękł bądź naderwał się w trakcie wywrotki, oczywiście sprawdż najpierw masę akumulatora czy się nie obluzowała. to oczywiście najprostsza przyczyna.
 
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 30-01-2012, 22:03   

PiotrC napisał/a:
Myślę, że jak leżał to wlał mu się olej do garnków i go blokuje.
... i moim zadniem to jest główna przyczyna problemu.
gołąb, na miejscu Twojego kolegi wcale bym się nie zastanawiał, tylko wykręcił świece i sprawdził co tam w środku
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 31-01-2012, 11:11   

rico.1 napisał/a:
PiotrC napisał/a:
Myślę, że jak leżał to wlał mu się olej do garnków i go blokuje.
... i moim zadniem to jest główna przyczyna problemu.
gołąb, na miejscu Twojego kolegi wcale bym się nie zastanawiał, tylko wykręcił świece i sprawdził co tam w środku
Właśnie takie jest zamierzenie, ale w benzyniaku, aby się dostać do świec jest chwila grzebania...a ten mróz...
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 31-01-2012, 19:08   

Da sie wogole silnikiem obrocic ?
Nie wiem jak w benzyniaku ale w 2.8TD wystarczy grzechotka 22 czy 24 (nie pamietam ktory) i mozna sprobowac pokrecic sruba na kole pasowym.
Jesli to usterka elektryczna to powinno sie dac krecic.
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 31-01-2012, 19:20   

Faraonix napisał/a:
Da sie wogole silnikiem obrocic ?
Nie wiem jak w benzyniaku ale w 2.8TD wystarczy grzechotka 22 czy 24 (nie pamietam ktory) i mozna sprobowac pokrecic sruba na kole pasowym.
Jesli to usterka elektryczna to powinno sie dac krecic.
jeszcze tego nie wiemy...nie ma szybkiego dostępu do koła. Pewnie dopiero w sobotę spróbujemy coś podziałać

[ Dodano: 03-03-2012, 07:26 ]
Tak też właśnie się stało, że to wina oleju w cylindrach, to właśnie to go blokowało :mrgreen: tylko jak ten olej się tam dostał?
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.