GDI 2.0 ? + gaz do tego? |
Autor |
Wiadomość |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 31-01-2012, 21:30
|
|
|
tomek84 napisał/a: | jak ell mówi, że jakaś tam instalacja jest to jest, i na bank 2 generacja
już niejedno GDI z 2 gen się przewinęło |
Dokładnie. Nawet chyba z tomek84, coś kiedyś pisaliśmy w jakimś temacie odnosnie kupie Galanta. Pisalem swego czasu do sprzedawcow odnosnie 2 Galantow GDI ale tylko jeden odpisal i byla 2 gen. Auto dlugo stalo i nie moglo sie sprzedac i z rozmowy z nim byly wtryski Pb juz do wymiany
Dla mnie GDi nie ma sensu gazowac, bo nawet jak sie uda to i tak oszczednosc jest mala bo pewnie z (strzelam) 40% i tak bedzie sie podpierac Pb zeby wtryski smarowac. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 31-01-2012, 21:43
|
|
|
Mniejsza o gaz, ciekawe ile ten gość dał za tego Galanta w Niemczech jeśli sprzedaje go za taką kasę. Ja szczerze mówiąc bałbym się kupić tak tanie auto i to jeszcze od handlarza bo ściągnięcie kosztuje a i handlarz min. z 1000 zł musi zarobić a na zachodzie ludzi także potrafią liczyć i to wcale nie gorzej jak my. |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 31-01-2012, 21:56
|
|
|
zastanawia mnie czemu nikt nie wpadł na to by zastosować np. reduktor wstępnie ogrzewany elektrycznie - wtedy silnik mógł by wcale nie pracować na benzynie i problem z GDI był by nieistotny... |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 01-02-2012, 09:25
|
|
|
Bo straciło by się wtedy możliwość jazdy na benzynie z powodu uszkodzenia układu paliwowego. Sama temperatura nie jest wielkim problemem, teść w Renault 5 z LPG 1G jeździł tylko na gazie bo na benzynie auto nie odpalało i w zimę przy dużych mrozach auto odpalało na LPG. Więc wymuszenie odpalania na benzynie wynika głównie z tego, aby nie uszkodzić układu paliwowego. |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 01-02-2012, 09:58
|
|
|
no tak ale problem z jazdą na lpg z zimnym silnikiem wynika z konieczności grzania reduktora tylko. Czy się mylę?
Dążę do tego, że skoro koszty są aż tak straszne to po co sobie głowę zawracać - założyć ogromy zbiornik gazu i olać układ zasilania benzyną. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 01-02-2012, 10:08
|
|
|
dlaczego? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 01-02-2012, 10:15
|
|
|
Komputer nie steruje tylko układem paliwowym ale i zapłonem który ustawia w oparciu o wiele danych otrzymywanych w czasie pracy na benzynie. Kiedy nie będzie tych danych, to i zapłon się totalnie rozjedzie i auto w najlepszym wypadku straci moc. Więc prosta instalacja nie poradzi sobie z tym silnikiem. |
|
|
|
 |
ell
Forumowicz
Auto: Galant EA2W 2.0 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 01-02-2012, 15:32
|
|
|
Dzięki chłopaki za pomoc. Gaz w tym galu był na pewno bo w środku nawet miał przełącznik z jakąś palącą się diodą i jak gość przełączał to samochód próbował zaskoczyć chociaż i tak nie zapalił. Nieważne w każdym razie olać tego gala. Też bym wolał zwykłego 2.0 + lub 2.5V6 A co myślicie o założeniu używanej instalacji u jakiegoś prywatnego gazownika? Mam teraz taką prace, że dużo jeżdżę a na instalacje za 2000 na razie ciężko mi uzbierać. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 01-02-2012, 15:42
|
|
|
Jeśli zakładający wystawi ci na taka instalacje papiery upoważniające do wbicia w dowód to możesz zakładać. |
|
|
|
 |
matrixadam
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 103 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-02-2012, 17:28
|
|
|
ell, U wielu gazowników można założyć gaz na raty. |
_________________ Galant 2.5 V6 automat kombi 2000 rok |
|
|
|
 |
matrixadam
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 103 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-02-2012, 17:29
|
|
|
ell, U wielu gazowników można założyć gaz na raty. |
_________________ Galant 2.5 V6 automat kombi 2000 rok |
|
|
|
 |
ell
Forumowicz
Auto: Galant EA2W 2.0 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 01-02-2012, 20:41
|
|
|
Nie lubie kredytów, dlatego zastanawiam się nad używaną instalacją, popytam u lokalnych gazowników czy któryś by coś takiego zamontował. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 01-02-2012, 20:59
|
|
|
z używanej instalacji można by wziąć jedynie butle (jeśli ma homologacje na jakieś 5 lat przynajmniej) i sterownik (komputer), bo to się zazwyczaj nie psuje
do tego ew. wielozawór, elektrozawór, elektryka
wtryski, reduktor to raczej nie ma sensu, bo bedzie miało nalatane kilometrów, nie wiadomo w jakim stanie, no chyba, że to ma być rozwiązanie super oszczednościowe
ale generalnie w przypadku instalki, to duża część kwoty to montaż |
_________________ 02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )
Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)
|
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 01-02-2012, 21:45
|
|
|
Same tablice rej. mówią o tym aucie:HGW(każdy sobie dopowie co chce;-)
a bagar to wygląda jakby za wywrotke na gliniankach robił..;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
|