 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS GDI] bardzo wysokie spalanie i brak mocy.Brak mi już si |
Autor |
Wiadomość |
metalkodi
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2013 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-06-2013, 09:08
|
|
|
witam, dawno się nie pokazywałem. Sprawa wygląda tak regulator ciśnienia wkręcałem i wykręcałem już wiele razy, między czasie ciśnienie paliwa spadło a woltomierz pokazywał między 1.85 - 2.10 ciągle to samo brak mocy obroty tylko do 4 tyś lecz po odpięciu na chwilę czujnika wysokiego ciśnienia i wpięciu go z powrotem zapala się lampka silnika ale dostaje jak by kopa obroty pracują w pełnej skali i rozpędza się nawet do 200 km/h (niemiecka Autostrada ) spoko trochę dużo pali chociaż nie wiem czy odczyty na wyświetlaczu są prawidłowe 12 l / 100 km i tak jeździłem do dzisiaj. Kupiłem drugą pompę WC używana ale ma mniej przebiegu i jest w pełni sprawna założyłem wszystko skręciłem sprawdziłem i uruchomiłem silnik i sprawdziłem parametry czujnik wc wskazuje 3.1 V bez różnicy czy mam wysokie obroty czy niskie lecz strzela w kolektorze dolotowym jak wylotowym silnik pracuje nie równo z kolektora wydobywa się dym i teraz pytanie co jest nie tak skoro na starej pompie pracuje dobrze w tym znaczeniu że równo ale bez mocy przy zaniżonych parametrach a na nowej waruje pracuje nierówno strzela i gaśnie jak zdejmę nogę z gazu a jest moc a parametry są podręcznikowe właściwe ciśnienie 3V na czujniku WC a TPS pokazuje 0.53 V co może być przyczyną ?
[ Dodano: 11-06-2013, 22:30 ]
Sytuacja opanowana założyłem ponownie kupioną pompę i jest ok tylko spalanie zbyt duże 11-12 l /100 ale z tym to już się pobawię |
|
|
|
 |
ppawlicki [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2014, 10:52
|
|
|
Wtryski! Najlepiej wszystkie sprawdzić po kolei. Domowym sposobem, sprawdź poszczególne świece. Sprawdzając kolor elektrod, będziesz mógł wytypować na 45% uszkodzony wtrysk, 55% mają wpływ inne przyczyny (cewka, kable, pierścienie tłoka, zawory, uszczelka) . Nie należy też zapominać o czujniku podciśnienia i zaworach silnika (w tym zakresie sprawdź ciśnienie w komorach spalania (po odkręceniu świec przykłada się ciśnieniomierz i kręci się rozrusznikiem przy otwartej przepustnicy, powinien wyjść stosunek 12:1!!!
To ostatnie pozwoli ci wykluczyć usterki związane ze sprężaniem w komorze spalania, oraz jego szczelnością. To pierwsze na 45% pozwoli ci wytypować cylinder w którym szwankuje układ zapłonowy, zasilania w paliwo. |
|
|
|
 |
|
|