Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Reduktor Magic 3
Autor Wiadomość
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 02-06-2014, 22:39   

Student napisał/a:
Silver przy małych obciążeniach jest ok.

Mój brat ma Silvera w Saabie Turbo, 200KM i spokojnie daje rade; gaziarz od którego, braliśmy z bratem części, poleca bardziej Silvera niż Golda. Brat wcześniej miał Tomasetto Artic i nie dawał rady, choć miał być niby do 200KM. Wsadziłem go do Imprezy i wszystko gra, jest dość prosty i z nim chyba też nie było problemów, tylko że w V6 raczej nie da rady, choć nie wiadomo bo to wolny ssak. Ja bym kładł tylko Silvera :P
Juiceman, czasem lepiej dołożyć parę złotych i mieć święty spokój
Cytat:
czy duża jest filozofia przy zmianie reduktora

nie koniecznie, trzeba podłączyć dwa węże z wodą i przewód gazowy, gorzej jak masz miedzią ciągniete, bo czasem mało miejsca żeby te rurki powyginać, aha no i czujnik temp. reduktora jeszcze trzeba przekręcić. No i oczywiście po zmianie, obowiązkowo strojenie. :mrgreen:
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10651
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-06-2014, 08:50   

kaczka81s napisał/a:
Student napisał/a: Silver przy małych obciążeniach jest ok.

Mój brat ma Silvera w Saabie Turbo, 200KM i spokojnie daje rade

Moj kolega ma taki sam i działa ok, .... jedynie na autostradzie przy max bucie po chwili jazdy na maxa a było to wczesną wiosną zacżął nam niewyrabiać termicznie.... i to byłaby jego jedyna wada.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.