Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana aparatu zaplonowego\ Proton 1,5 12v
Autor Wiadomość
Karol-13 
Forumowicz


Auto: Proton 415(persona) 1,5 r.1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 161
Skąd: Koluszki
Wysłany: 10-05-2012, 21:48   

Widzialem aukcje, dotyczące naprawy, niestety nie moge sobie pozwolić na unieruchomienie auta na dłużej niż jedno popoludnie, ponieważ muszę dojeżdżać do pracy, dla tego wolę kupić cały aparat..

[ Dodano: 20-05-2012, 11:38 ]
no i niestety, wymiana aparatu nic nie pomogła, auto nadal nie chce zapalić na gorącym silniku, albo gaśnie po drugim, trzecim odpaleniu na gorącym silniku..;/ odłączyłęm czujnik temperatuty, ten przy termostatcie, ale nie pomogło, ten na dole przy zderzaku, tez nic...Panowie, ma ktoś jeszcze jakies sugestie?? co to może być???
 
 
kebydz 
Nowy Forumowicz

Auto: proton 315 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-10-2013, 21:34   

Na Twoim miejscu zczytalbym kody bledow zwierajac kabel w gniezdzie diagnostycznym, ktore znajduje przy lewej nodze kierowcy pojazdu ;) wiecej info jak to zrobic znajdziesz poprzez wyszukiwarke. P.s. tez mam Protka :D
 
 
tt 
Nowy Forumowicz


Auto: Hyundai Pony GLS MPI 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-02-2015, 15:26   

Odświeżę temat, bo silnik chyba ten sam -> G4DJ wg oznaczeń Hyundaia czyli 4G15 wg oznaczeń Mitsubishi.

Modyfikował ktoś układ zapłonowy zmieniając aparat zapłonowy stykowy (przerywacz iskry - palec, kopułka) na aparat zapłonowy bezstykowy (elektroniczne rozdzielenie iskry)? Pasuje od jakiegoś innego silnika lub może w późniejszych latach był montowany bezstykowy? Ktoś coś wie na ten temat? Silnik dość popularny, więc może coś zmodernizowali w temacie rozdzielania iskry.
_________________
Hyundai Pony GLS MPI '91r.
Silnik:G4DJ Pojemność:1468ccm Moc:62kW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.