 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Hyundai Sonata 2.0i 16v słaba Błagam o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
timo95pl
Nowy Forumowicz Japan Power
Auto: Hyundai Sonata
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 18-10-2012, 19:57
|
|
|
Dziękuję za pomoc auto zostało sprzedane (okazało się że nie dostawał powietrza po łapak powietrza był uszkodzony po przerobieniu obudowy z filtra powietrz jest odczuwalna moc i piekny dzwięk powyżej 4 tyś)teraz juz mam hyndaia sonate z 2006 2.0crdi |
|
|
|
 |
kryss
Forumowicz kryss
Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 41 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 24-12-2013, 22:29
|
|
|
Odświeżę trochę temat.
Też mam model tego silnika bez przepływomierza.
Zauważyłem że silnik trochę zamulał okazało się że to wina filtra powietrza, ale jak robiłem próby to przy otwartej skrzynce (ominięty filter i prawidłowy wlot) silnik się wkręca o wiele lepiej od poniżej 2000 obr. Generalnie jest przepaść między opcją z filtrem, a bez no i ten dźwięk. Wogóle nie to auto dosłownie jak maszyna sportowa.
Wpadłem więc na "genialny" pomysł że założę stożek ...patrze, a tu nie ma przepływomierza , pierwszy raz coś takiego widzę.
I co teraz w takim przypadku jak go nie ma? Przecież ECI jakoś, coś musi liczyć? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 24-12-2013, 22:30
|
|
|
kryss napisał/a: | Odświeżę trochę temat.
Też mam model tego silnika bez przepływomierza.
Zauważyłem że silnik trochę zamulał okazało się że to wina filtra powietrza, ale jak robiłem próby to przy otwartej skrzynce (ominięty filter i prawidłowy wlot) silnik się wkręca o wiele lepiej od poniżej 2000 obr. Generalnie jest przepaść między opcją z filtrem, a bez no i ten dźwięk. Wogóle nie to auto dosłownie jak maszyna sportowa.
Wpadłem więc na "genialny" pomysł że założę stożek ...patrze, a tu nie ma przepływomierza , pierwszy raz coś takiego widzę.
I co teraz w takim przypadku jak go nie ma? Przecież ECI jakoś, coś musi liczyć? |
MAP Sensor |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|
|