Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hyundai Sonata 2.0i 16v słaba Błagam o pomoc
Autor Wiadomość
timo95pl 
Nowy Forumowicz
Japan Power

Auto: Hyundai Sonata
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 9
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 18-10-2012, 19:57   

Dziękuję za pomoc auto zostało sprzedane (okazało się że nie dostawał powietrza po łapak powietrza był uszkodzony po przerobieniu obudowy z filtra powietrz jest odczuwalna moc i piekny dzwięk powyżej 4 tyś)teraz juz mam hyndaia sonate z 2006 2.0crdi
 
 
kryss 
Forumowicz
kryss

Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 41
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 24-12-2013, 22:29   

Odświeżę trochę temat.
Też mam model tego silnika bez przepływomierza.
Zauważyłem że silnik trochę zamulał okazało się że to wina filtra powietrza, ale jak robiłem próby to przy otwartej skrzynce (ominięty filter i prawidłowy wlot) silnik się wkręca o wiele lepiej od poniżej 2000 obr. Generalnie jest przepaść między opcją z filtrem, a bez no i ten dźwięk. Wogóle nie to auto dosłownie jak maszyna sportowa.
Wpadłem więc na "genialny" pomysł że założę stożek ...patrze, a tu nie ma przepływomierza :shock: , pierwszy raz coś takiego widzę.
I co teraz w takim przypadku jak go nie ma? Przecież ECI jakoś, coś musi liczyć?
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 24-12-2013, 22:30   

kryss napisał/a:
Odświeżę trochę temat.
Też mam model tego silnika bez przepływomierza.
Zauważyłem że silnik trochę zamulał okazało się że to wina filtra powietrza, ale jak robiłem próby to przy otwartej skrzynce (ominięty filter i prawidłowy wlot) silnik się wkręca o wiele lepiej od poniżej 2000 obr. Generalnie jest przepaść między opcją z filtrem, a bez no i ten dźwięk. Wogóle nie to auto dosłownie jak maszyna sportowa.
Wpadłem więc na "genialny" pomysł że założę stożek ...patrze, a tu nie ma przepływomierza :shock: , pierwszy raz coś takiego widzę.
I co teraz w takim przypadku jak go nie ma? Przecież ECI jakoś, coś musi liczyć?


MAP Sensor
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.